- Територіальним громадам сіл, селищ, міст, районів у містах належить право комунальної власності на рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, землю, природні ресурси, підприємства, установи та організації, в тому числі банки, страхові товариства, а також пенсійні фонди, частку в майні підприємств, житловий фонд, нежитлові приміщення, заклади культури, освіти, спорту, охорони здоров'я, науки, соціального обслуговування та інше майно і майнові права, рухомі та нерухомі об'єкти, визначені відповідно до закону як об'єкти права комунальної власності, а також кошти, отримані від їх відчуження. Спадщина, визнана судом відумерлою, переходить у власність територіальної громади за місцем відкриття спадщини. Стаття 60. Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” -

вівторок, 15 березня 2016 р.

На Дніпропетровщині шляховики вивели в тінь 57 мільйонів

Національна поліція підозрює Службу автомобільних доріг у виведенні бюджетних коштів на фіктивні компанії. Про це повідомляє «БюроUA» з посиланням на ухвалу Бабушкінського райсуду м. Дніпропетровська від 21 січня.

У 2013 році Дніпропетровська служба автодоріг оплатила договори на суму майже 274 млн грн. З них, за даними слідства, виведено у тінь 57,2 млн. грн. (21%): 44,2 млн. грн. на «програмні» підприємства та 12,9 млн. грн. на фіктивні підприємства.
Найбільшими постачальниками САД є:
·         ПАТ «Трест Дніпробуд» отримано від САД 160,2 млн. грн. та виведено у тінь 44,2 млн. грн. (27,6%), з яких: 43,25 млн. грн. (27%) на «програмні» підприємства та 960 тис. грн. (0,6%) на «фіктивні» підприємства;
·         ДП «Дніпропетровський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» отримано від САД 92,25 грн. та виведено у тінь 11,2 млн. грн. (11,8%), всі гроші пішли на «фіктивні» підприємства;
·         ТОВ «Фірма ІВА» (м. Дніпропетровськ) отримано від САД 2,7 млн. грн. та виведено у тінь понад 1 млн. грн. (37%), з яких: 865 тис. грн. (32%) на «програмні» підприємства та 135 тис. грн. (5%) на «фіктивні» підприємства;
·         ТОВ «Придніпров’я» (м. Дніпропетровськ) отримано від САД 914 тис. грн. та виведено у тінь 678 тис. грн. (68%), з яких: 54,8 тис. грн. (6%) на «програмні» підприємства та 622,2 тис. грн. (62%) на «фіктивні» підприємства;
·         ТОВ «Електромережі» (м. Дніпропетровськ) отримано від САД 914 тис. грн. та виведено у тінь 166 тис. грн. (38%), з яких всі 100 % на «програмні» підприємства.
Таким чином, як вважають слідчі, служба автодоріг і підрядники привласнили бюджетні кошти в особливо великих розмірах.
Крім того, дніпропетровське відділення нацполіції отримало звернення від двох народних депутатів про те, що служба автодоріг завищила редиторську заборгованість в бухгалтерському обліку станом на 31.12.2014 року перед ТОВ «Спецбудконтакт». Це сталося через завищення обсягів і вартості робіт.
Суд дав слідчому доступ до документів фірми «Спецбудконтакт» і договорів з нею і службою автодоріг з 2013 р. до 1 січня 2016 р.
Від «Наших грошей»:
Власником фірми «Спецбудконтакт» записаний Дмитро Орел. До 2010 року її співзасновником був Андрій Телесай, акціонер компанії «Трест Дніпродорбуд», де основними власниками є екс-начальник дніпропетровської служби автодоріг Сергій Костюченко. Його син Андрій значиться керівником ДП «Дніпропетровський облавтодор». Інший брат – Леонід Костюченко – був міністром транспорту у 1999-2001 рр.
У листопаді 2014 р. «Трест Дніпродорбуд» відступив «Спецбудконтакту» право вимоги 58,18 млн грн. боргу зі Служби автодоріг.

НАШІ ГРОШІ

Немає коментарів:

Дописати коментар