- Територіальним громадам сіл, селищ, міст, районів у містах належить право комунальної власності на рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, землю, природні ресурси, підприємства, установи та організації, в тому числі банки, страхові товариства, а також пенсійні фонди, частку в майні підприємств, житловий фонд, нежитлові приміщення, заклади культури, освіти, спорту, охорони здоров'я, науки, соціального обслуговування та інше майно і майнові права, рухомі та нерухомі об'єкти, визначені відповідно до закону як об'єкти права комунальної власності, а також кошти, отримані від їх відчуження. Спадщина, визнана судом відумерлою, переходить у власність територіальної громади за місцем відкриття спадщини. Стаття 60. Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” -

понеділок, 29 лютого 2016 р.

ДЕРЖАВНИЙ ПРАЛЬНИЙ КОМБІНАТ: ЗЛОЧИННІ СХЕМИ В ДЕРЖАВНОМУ БЮДЖЕТІ

                                          Держава, яка не піклується про своїх
                                                         громадян  повинна померти
                                                                 (Отто фон Бісмарк)

 
            На тижні, що минає, відбулось чимало важливих подій. Насамперед, у Верховній Раді. Спочатку без будь-якого галасу «народні» обранці  в умовах війни прийняли Закон «Про приватизацію стратегічних підприємств». Потім заслухали звіт уряду і 247-ми голосами визнали його роботу незадовільною. Разом з тим відправити у відставку уряд, роботу якого визнали незадовільною, спромоглися тільки 194 народні обранці, з чого випливає, що у 53-х або не все гаразд з головою, або вони причетні до урядових корупційних схем. Головне, що всі «народні», які не голосували за відставку уряду, причетні до злочинів влади. Далі, про деякі з них, які як заячі вуха з копиці, «стирчать» із Закону «Про Державний Бюджет України на 2016 р.».
             Попереднього року чинна влада спромоглася на незначне, 12 та 19 відсотків відповідно, підвищення мінімальних пенсій та зарплат. Одночасно вона спромоглася на вельми значне, майже двократне, підвищення цін на електроенергію для населення та понад як двократне  підвищення цін на всі інші комунальні послуги.  Найбільше, від понад як 2 до майже в 7 разів, зросли ціни на природній газ. До такого зростання причетні на тільки уряд але «народні» депутати.  Це вони всупереч чинній Конституції, яка стверджує, що земля, її надра належать народу, фактично без його згоди обклали його непідйомним податком. Результатом такої «геніальної» політики стало тотальне зубожіння народу, що підтверджується офіційною статистикою – нині житлові субсидії призначені 5,4 млн. українських сімей. На них в Державному Бюджеті передбачено 34 млрд. грн., що понад як в 10 (!) разів перевищує ці видатки в 2014 р. Без сумніву значна частка їх  потрапить до кишень не тільки українських але й російських олігархів. Останні за нинішніх умов без будь-яких перешкод можуть фінансувати неоголошену війну на українському Донбасі. Через те, що половиною українських обленерго володіють російські юридичні або фізичні особи. Проведене минулого року  підвищення цін на електроенергію для населення також могло покращити фінансування  ворожих військових дій на  Донбасі минулого року а заплановані на нинішній рік - можуть покращувати його надалі.
            Недолугі намагання «профффесійного» уряду»   вивести економіку з тіні призвело до  ще одної цікавої оборудки - зменшення єдиного соціального внеску, яке, як свідчить світовий досвід, може бути  успішним тільки при застосуванні певних стимулюючих вимог до бізнесу. Вартість таких «профффесійних» дій довела  закладені до Державного Бюджету видатки на покриття дефіциту Пенсійного фонду до 100 Млрд. грн. Зрозуміло, що за створених чинною владою умов він ніколи не зменшиться  як і не збільшиться кількість робочих місць. Однак суттєво зростуть  статки не тільки вітчизняних але й згаданих вище російських олігархів, які частину їх можуть спрямувати на посилення військових дій проти України.
            Зважаючи на вище викладене варто вважати більшість закладених до Державного Бюджету сум видатків на житлові субсидії та покриття дефіциту Пенсійного Фонду корупційними, а дії уряду та «народних» депутатів такими, що мають не тільки ознаки широкомасштабної корупції але й державної зради.    
            Порівняння згаданих вище, закладених до Державного Бюджету сум видатків на житлові субсидії та покриття дефіциту Пенсійного фонду з оприлюдненою нещодавно  Міністром Оборони та Секретарем РНБО сумою видатків на озброєння ЗСУ легко прийти до висновку, що пріоритетом чинної влади є не захист країни, а корупційні схеми. Саме так, бо заплановані на поточний рік 7,6 Млрд. Грн. ( ) на озброєння ВСУ понад як в 16 разів менші! від 135 Млрд. грн. на житлові субсидії та покриття дефіциту Пенсійного Фонду.
           На останок: про проведений за ініціативи Укроборонпрому з урахуванням прийнятого у вівторок Закону міжнародного бізнес-форуму. На ньому очільник Укроборонпрому Роман Романов сповістив, що його підприємства завантажені на третину і закликав інвесторів вкладати гроші в виробництво зброї.  Така заява свідчить, що в умовах  війни Україна могла б за наявності справді патріотичних уряду та Верховної Ради втричі збільшити виробництво найсучаснішої зброї і прискорити перемогу над сепаратистами. А гроші на її виробництво  в сумі 15 Млрд. грн. могли бути взяті з згаданих  вище, що мають ознак корупції.

20 лютого 2016 р. Інженер та винахідник     Леонід Тартасюк

Матеріали по темі:

ЧЕМПІОНАТ МАРОДЕРІВ: «РИНКОВИЙ» ЛОХОТРОН ЧИННОГО УРЯДУ

ЖИТИ ПО-НОВОМУ АБО ЗА ЧИЮ І ЯКУ СВОБОДУ ЗАГИНУЛА НЕБЕСНА СОТНЯ


Немає коментарів:

Дописати коментар