Сьогодні, 15 травня 2015 року, закінчилася комедійна вистава, а точніше – підстава, пілотне ноу-хау дніпропетровських ділків, які використовуючи ширму начебто прагнення і бажання громади, вирішили, в чергове, «відтяти» ласі шматки комунальної власності міста Дніпропетровська.
Сьогоднішні збори відбулися у приміщенні Бабушкінської районної у місті Дніпропетровську ради і були майже калькою раніше опублікованого звіту про подібні збори, які відбулися в приміщенні Красногвардійської районної у місті Дніпропетровську ради, але тільки до моменту голосування. Коли постало питання голосувати щодо експропріації раніше вкраденого майна КП Бюро і передачі його іншим (поки що невідомим) «балансоутримувачам», електорат напружився, в очах читалося прозріння і розуміння «разводняка».
Для тих, хто вміє читати і прагне бодай щось розуміти:
Відповідно до статті 5. Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», система місцевого самоврядування включає: територіальну громаду, ради всіх рівнів та голів всіх рівнів.
Відповідно до статті 16. Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», органи місцевого самоврядування, зазначені в статті 5., є юридичними особами.
Матеріальною та фінансовою основою місцевого самоврядування є рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, земля, природні ресурси, що є у власності територіальних громад сіл, селищ, міст,районів у містах, а також об’єкти їх спільної власності, що перебувають в управлінні районних і обласних рад (ст..142. КУ та ст..16. п.3 ЦЗ).
Ради, є представницькими органами місцевого самоврядування, що представляють відповідні територіальні громади та здійснюють від їх імені та в їх інтересах функції та повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією та законами України. Порядок формування та організація діяльності рад визначається Конституцією та законами України, а також статутами територіальних громад (ст..10).
Відповідно до статті 19. Статут територіальної громади підлягає державній реєстрації в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державної реєстрації (легалізації) об’єднань громадян, інших громадських формувань.
Виконавчими органами рад є їх виконавчі комітети, відділи, управління та інші створюванні радами виконавчі органи. Виконавчі органи є підзвітними і підконтрольними відповідним радам (ст..11).
Рішення про наділення міських рад правами щодо управління майном і фінансовими ресурсами, які є у власності територіальних громад районів у містах, приймається на місцевих референдумах відповідних районних у містах громад (ст..16).
В місті Дніпропетровську, у відповідності до Конституції та законів України, мають бути утворені та зареєстровані вісім територіальних громад (у відповідності до кількості районів міста), зі своїм земельним кадастром і реєстрами власності та власників, які через референдуми відповідних територіальних громад передадуть представницькі функції, у сфері спільної інфраструктури, спільно утвореній територіальній громаді міста, але, в той же час, залишатимуться повноправними розпорядниками своєї власності. Більше того, кожна з територіальних громад має створити свої муніципальні банки, міліцію, комунальні підприємства, бо територіальна громада, це - ВЛАСНИК!
За фактичної відсутності у місті Дніпропетровську територіальних громад районів міста, не може існувати територіальної громади самого міста, а тим більше його представницького органу – Дніпропетровської міської ради.
Рано чи пізно, ми повернемось в конституційне поле. Дерибан закінчиться, а прізвища замовників, виконавців, кришувальників та іншої нечисті, залишаться. Прийдемо, спитаємо і все повернемо справжньому власнику – громадянам України та територіальним громадам.
Матеріал підготував: Сергій Філіпенко
Сьогоднішнє відео та фоторепортаж.
В затягуванні процесу знаходження житлово-комунального майна Дніпропетровська на балансі підприємства-банкрута зацікавлене, передусім, підприємтво Енергія ТМ, засновником якого є скандально відомий друг та соратник злодія та ворога народу Вілкула Ступак.
ВідповістиВидалити