- Територіальним громадам сіл, селищ, міст, районів у містах належить право комунальної власності на рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, землю, природні ресурси, підприємства, установи та організації, в тому числі банки, страхові товариства, а також пенсійні фонди, частку в майні підприємств, житловий фонд, нежитлові приміщення, заклади культури, освіти, спорту, охорони здоров'я, науки, соціального обслуговування та інше майно і майнові права, рухомі та нерухомі об'єкти, визначені відповідно до закону як об'єкти права комунальної власності, а також кошти, отримані від їх відчуження. Спадщина, визнана судом відумерлою, переходить у власність територіальної громади за місцем відкриття спадщини. Стаття 60. Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” -

понеділок, 20 березня 2017 р.

ГАРАНТОВАНІ ХИТРОСПЛЕТІННЯ

Не так давно я написав інформаційний запит який було адресовано гаранту Конституції. Я просто просив пояснити мені яким чином гарант конституції гарантує та забезпечує виконання 13 ст. Конституції в контексті пересічних українців, а також пояснити ( звичайному сільському голові), як саме він це робить. 

В результаті отримав проміжну відповідь не від гаранта якому писав листа а від заступника апарата АП громадянина Ковальчука, який не придумав нічого кращого як переслати мій запит на КАБМІН, звідти мій запит перенаправили до Державної Служби Геології та Надр України. Виходить, що за гаранта краще міг би відповісти звичайний клерк, але не зміг і у свою Чергу скинув все на КАБМІН, КАБМІН ЗРОЗУМІВ, ЩО ЦЕ ТУПИКОВИЙ ВАРІАНТ і скинув все на ДЕРЖЕГОНАДРА УКРАЇНИ. Не вже так важко просто надати відповідь? Коли нема чого відповідати починаються от такі лабіринти влади  :)
P.S
Зверніть увагу, щоб зняти з себе відповідальність в повному обсязі ДЕРЖЕГЕОНАДРА УКРАЇНИ пояснюють, про те, що фактично не керуються Конституцією України, а діють лише відповідно до СВОГО ПОЛОЖЕННЯ!!! Яке затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 30.12.2015 № 1174
Конституцією не дуже зручно користуватися, тим більше згадувати її у такому контексті, тому як її прийнято набагато раніше ніж " СВОЄ ПОЛОЖЕННЯ"  :) Про що говорить Конституція України я особисто знаю, а от як вона гарантується і забезпечується на практиці хотів би почути від гаранта, тому як я не відмовлявся та не відмовляюсь від своїх конституційних прав.




Немає коментарів:

Дописати коментар