- Територіальним громадам сіл, селищ, міст, районів у містах належить право комунальної власності на рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, землю, природні ресурси, підприємства, установи та організації, в тому числі банки, страхові товариства, а також пенсійні фонди, частку в майні підприємств, житловий фонд, нежитлові приміщення, заклади культури, освіти, спорту, охорони здоров'я, науки, соціального обслуговування та інше майно і майнові права, рухомі та нерухомі об'єкти, визначені відповідно до закону як об'єкти права комунальної власності, а також кошти, отримані від їх відчуження. Спадщина, визнана судом відумерлою, переходить у власність територіальної громади за місцем відкриття спадщини. Стаття 60. Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” -

понеділок, 31 жовтня 2016 р.

ПРО ВЛАДУ, ЦИГАНА Й КОБИЛУ ТА РІДНУ МЕНІ УКРАЇНУ

                         «Держава, яка не піклується про своїх громадян     
                                                              повинна померти.»
                                                              (Отто фон Бісмарк)
     
Революція Гідності, з часу завершення якої минуло вже понад два з половиною роки підтвердила, що українці хочуть жити за стандартами розвинених країн ЄС, одним з лідерів якого є сучасна Німеччина. Однак цього поки що не сталося і, на превеликий жаль, сподіватися на те, що це станеться найближчим часом можуть тільки дурні. На те є дві головні причини, а саме: відсутність спрямованих на досягнення мети активних дій,  насамперед громадянського суспільства, наслідком чого є відсутність таких самих дій з боку чинної влади.

      Дії самої  чинної влада з початку своєї каденції відносно «єдиного джерела влади» дуже схожі на описані в старому анекдоті дії цигана відносно власної кобили.    В тому анекдоті йшла мова про те, що циган намагався привчити кобилу обходитися без їжі. Для цього він кожного наступного дня давав їй на одну соломину менше ніж попереднього. Закінчилося це тим, що ранком того дня, коли циган розраховував, що кобила зможе обійтись без їжі, вона здохла. 
      Згадана вище ситуація має багато доказів, однак надалі я продемонструю тільки два, один з яких практично стосується кожного, а другий – кожного другого українця.
       Спочатку наведу відомості про вартість виробленої в домашніх умовах електроенергії за технологіями 30-х років минулого століття.
       За однією з цих технологій  для виробництва електроенергії використовують піролізний газогенератор та, переобладнаний для роботи на газі, звичайний двигун внутрішнього згоряння, надалі ДВЗ.  За зробленими ще в ті часи та підтвердженими останнім часом дослідженнями 3 кг дров твердих порід замінюють майже 1 л бензину, нормативна теплотворна здатність якого складає  10000 ккал/л.  При цьому оптимальний для використання в газогенера-торі  дрова  повинні мати розмір кожної сторони в межах 30...50 мм, що дозволяє використовувати для виробництва електроенергії  майже дармові гілляччя та тріски. Однак навіть  використання гарних та дорогих  дров, вартість складометра яких сьогодні може сягати 500 грн , що в еквіваленті рівноцінно приблизно 70 коп/кг,  вартість її не перевищувати 80 коп/квт.год.  Така вартість понад як в півтора рази менша від середньої ціни на електроенергію для населення.  Наведена вище інформація підтверджується  наведеними нижче даними та розрахунками. Дрова твердих порід мають теплотворну здатність 5000 ккал/кг, коеф. корисної дії піролізного газогенератора без урахування отриманого в охолоджувачі газу тепла складає 60...65% та відомий з шкільного курсу фізики  коеф корисної дії ДВЗ – 24%:
            3 кг х 5000 ккал/кг х( 60...65)%:   = 9000 ... 9750 ккал .
       Окрім того приблизно 10...15% тепла виділяється самим газогенератором і ще стільки ж на охолоджувачі газу з використанням води.   Звідси, з урахуванням теплоємності води випливає, що використання 3 кг дров дає можливість отримати на теплообміннику охолоджувача  щонайменше 900ккал  теплової енергії, що достатньо для нагріву до 45 градусів приблизно  18 л. води.
      Далі  про вартість централізованого опалення в багатоповерхівках. Не так давно НКРЕіКП своєю Постановою встановила вартість опалення 1050 грн за           1Гкал за наявності лічильника та 34 грн/кв.м за його відсутності. При цьому в її Постанові ціна опалення не привязана до вартості використовуваних для нього енергоносіїв і тому має всі ознаки широкомасштабної корупції. Порівняння витрат електроенергії на обігрів житла сучасними вітчизняними нагрівачами з вартістю централізованого опалення також надихає на дуже сумні думки. За моїм понад як десятирічним досвідом електричний обігрів не утепленої трикімнатної квартири площею 65 кв.м в будинку 95-ї або 121-ї будівельної серії згаданими вище вітчизняними нагрівачами навіть в самий холодний місяць року потребує не більше 1000 квт год , що в еквіваленті за формулою Джеуля-Лєнца складає не всього 0,864  Гкал.  Вартість опалення та витрати тепла на обігрів тої самої квартири за чинною Постановою НКРЕіКП складуть відповідно 2210 грн  та  понад як 2,1 Гкал відповідно.  З викладеного вище випливає:
     - встановлений Постановою НКРЕіКП тариф на опалення житла за      відсутності лічильника завищений понад як 2,4 рази навіть при використанні газу не кажучи вже про інші енергоносії має ознаки не тільки некомпетентності його фахівців але й широкомасштабної корупції вартістю кілька мільярдів гривень;
     - порівняння викладеного мною вище з Програмою енергозбереження та енергоефективності свідчить про те, що ії готували або дилетанти, або вороги України та українського народу;
     - порівняння закладених в Проекті Держбюджету на 2017 р. витрат на житлові субсидії в розмірі 54 Млрд. грн з витратами на енергозбереження та енергоефективність в розмірі 0,8 Млрд.грн наводить на думку про відсутність патріотизму влади та її корупційність.
     - відсутність реакції Прем’єра та Президента на такий стан справ свідчить або про незнання ними шкільного курсу фізики  або їх службову недбалість.


30 жовтня 2016 р.    Інженер та винахідник     Леонід Тартасюк

Немає коментарів:

Дописати коментар