- Територіальним громадам сіл, селищ, міст, районів у містах належить право комунальної власності на рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, землю, природні ресурси, підприємства, установи та організації, в тому числі банки, страхові товариства, а також пенсійні фонди, частку в майні підприємств, житловий фонд, нежитлові приміщення, заклади культури, освіти, спорту, охорони здоров'я, науки, соціального обслуговування та інше майно і майнові права, рухомі та нерухомі об'єкти, визначені відповідно до закону як об'єкти права комунальної власності, а також кошти, отримані від їх відчуження. Спадщина, визнана судом відумерлою, переходить у власність територіальної громади за місцем відкриття спадщини. Стаття 60. Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” -

субота, 13 лютого 2016 р.

Гіпотетично про МАФіозну війну в Дніпропетровську

Передмова
   Непомірні апетити новоявлених „патріотів”, вплив побічних факторів старих боргів та бажання в будь-який спосіб вирішити власні проблеми за рахунок вкраденої комунальної власності, гіпотетично, можуть бути причиною початку активного демонтажу аж 50-ти МАФів у Дніпропетровську, де їх загальна кількість дорівнює близько 4000 одиниць (на фото один з таких кіосків розташований по вулиці Новокримській, - у списку „незаконних”, не значиться).


   Цікаву думку з цього приводу, лаконічно і дотепно, на своїй сторінці у „Фейсбук” висвітлює один з місцевих активістів Іван Маркевич:

Возня вокруг сноса МАФов набирает обороты. Одна ОПГ (организованная политическая группировка) борется с другой, подобной. Первые нахапались офисной недвижимости и не знают как загнать в них малый бизнес, потому и придумали бороться с МАФ-ми. Вторые давно и плотно крутятся вокруг черного нала, который в той или иной форме кормит как чиновничью «разрешительную» коррупцию, так и теневой, если не сказать криминальный, бизнес.
Слушаешь аргументы одних : «разрешительные документы и законность», «внешний вид города» и понимаешь, что конфликт мэра и его эстетствующего зама с МАФ-ми выгоден крупным торговым сетям (типа АТБ) и крупным владельцам офисной недвижимости (помните, некоторые здания были в рекламу «УКРОП»-а завернуты?). Интересно, за дружбу, за любовь или за что-то другое стараются и.о. зама и его мэр? Доказательств по этому эпизоду их деятельности у меня нет, потому напишем, что нам это не ведомо.
Когда слушаешь аргументы представителей второй ОПГ, то чувствуешь, что за заботой о «рабочих местах для малого бизнеса» стоят интересы вполне конкретных чинуш, взявших деньги за «решение» вопросов, и те, кто эти деньги гарантировал – в девяностые их называли «крыша».
В любом случае, апелляция обеих сторон к интересам горожан выглядит мягко говоря притянутой за уши, а нам, горожанам, есть смысл согласится с Игорем Губерманом и просто подождать: Ни вверх не глядя, ни вперед Сижу с друзьями-разгильдяями, И наплевать нам, чья берет В борьбе мерзавцев с негодяями” – зазначено у повідомленні.

Післямова
   Моя гіпотеза схожа, і полягає в тому, що в Дніпропетровську, вчергове, в маніпулятивний спосіб злочинні угрупування намагаються вирішити свої, суто бізнесові інтереси, спровокувавши і спрямувавши у потрібному напрямку „народний” гнів і обурення. Вчергове, і щоб ніхто нічого не зрозумів. Пам’ятаєте 26 січня 2014 року, події біля Дніпропетровської ОДА? З чого все почалося?

Післяпіслямова
Підприємці і представники територіальної громади міста Дніпропетровська повинні знати, що відповідно до статті 68. Конституції кожен зобов'язаний неухильно додержуватися Конституції України та законів України, не посягати на права і свободи, честь і гідність інших людей. А незнання законів не звільняє від юридичної відповідальності.
   Відповідно до статті 2., Бюджетного кодексу України (ВР № 2456-VI від 08.07.2010) бюджет – це план формування та використання фінансових ресурсів для забезпечення завдань і функцій, які здійснюються відповідно органами місцевого самоврядування протягом бюджетного періоду.
   Бюджети місцевого самоврядуванняце бюджети територіальних громад (юридичних осіб) сіл, їх об'єднань, селищ, міст (у тому числі районів у містах).
Відповідно до статті 5., цього документу, бюджетна система України складається з державного бюджету та місцевих бюджетів. Місцевими бюджетами є бюджет місцевого самоврядування. Бюджетами місцевого самоврядування є бюджети територіальних громад сіл, їх об'єднань, селищ, міст (у тому числі районів у містах). Для довідки: кожен район міста Дніпропетровська повинен бути окремою територіальною громадою.
   Відповідно до статті 16. Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” Територіальні громади повинні бути юридичними особами публічного права.
   На сьогоднішній день в Україні не існує жодної Територіальної громади, а це означає, що бюджетів місцевого самоврядування також не існує. Це - міф..., примара... Тож постає логічне питання: в чию кишеню йдуть гроші?

Шановні підприємці, звертаюся до Вас. Поважайте і виконуйте норми і положення законів і Конституції України та не фінансуйте злочинців!



Матеріал підготував: Сергій Філіпенко

Немає коментарів:

Дописати коментар