Для проведення моніторингу реальних витрат кандидатів на посаду міського голови у Дніпропетровську підготовлено 17 громадських моніторів. І перший результат, який вони зафіксували, - фальстарт передвиборчої агітації, якого припустилися усі основні гравці.
Про це зазначили експерти проекту «Моніторинг фінансування виборчих кампаній», пише видання «ДНЕПР. ГЛАВНОЕ».
Ще одне порушення, яке назвали експерти, - розміщення на громадському транспорті політичної реклами, що суперечить статті 60 частини 9 пункту 6 Закону України «Про місцеві вибори».
Також більшість агітаційних матеріалів не має необхідних вихідних даних. Це також свідчить про непрозоре використання фінансів кандидатами на посаду міського голови Дніпропетровська.
Має місце і використання прихованої агітації, матеріалів у друкованих ЗМІ, які мають ознаки «джинси», або таких, які марковані у інший спосіб, ніж словами «Реклама» чи «На правах реклами».
«Загальні тенденції, які спостерігаються у основних претендентів на посаду Дніпропетровського міського голови, - це початок передвиборчої кампанії з масових порушень законодавства про вибори та використання непрозорих джерел фінансування своїх кампаній», - резюмував виконавчий директор Громадської організації «Інститут Громадської Експертизи» Олексій Літвінов.
Немає коментарів:
Дописати коментар