Сьогодні під час проведення інформаційно-методичної наради, депутати органу з назвою «Дніпропетровська міська рада», знов намагалися винайти велосипед.
Повістка дня містила два питання, які стосувалися роз’яснення щодо здійснення права власності у багатоквартирних будинках, стосовно їх утримання та управління, відповідно до чинного законодавства України, а також про порядок придбання, закупівлю та встановлення приладів обліку на газо-, електро-, водо- та теплопостачання.
Знов багато говорити, думали, задавались питаннями. Але, то все марно, якщо не розглядати дані питання залишаючи поза увагою норми статті 60, 6 і 16 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» у зв’язці з положеннями статті 2 і 5 Бюджетного кодексу України:
МАТЕРІАЛЬНА І ФІНАНСОВА ОСНОВА МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ
Стаття 60. Право комунальної власності
1. Територіальним громадам сіл, селищ, міст, районів у містах належить право комунальної власності на рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, землю, природні ресурси, підприємства, установи та організації, в тому числі банки, страхові товариства, а також пенсійні фонди, частку в майні підприємств, житловий фонд, нежитлові приміщення, заклади культури, освіти, спорту, охорони здоров'я, науки, соціального обслуговування та інше майно і майнові права, рухомі та нерухомі об'єкти, визначені відповідно до закону як об'єкти права комунальної власності, а також кошти, отримані від їх відчуження.
Стаття 6. Територіальні громади
1. Первинним суб’єктом місцевого самоврядування, основним носієм його функцій і повноважень є територіальна громада села, селища, міста.
Стаття 16. Організаційно-правова, матеріальна і фінансова основи місцевого самоврядування
1. Органи місцевого самоврядування є юридичними особами і наділяються цим та іншими законами власними повноваженнями, в межах яких діють самостійно і несуть відповідальність за свою діяльність відповідно до закону.
3. Матеріальною і фінансовою основою місцевого самоврядування є рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, земля, природні ресурси, що є у комунальній власності територіальних громад сіл, селищ, міст, районів у містах, а також об'єкти їхньої спільної власності, що перебувають в управлінні районних і обласних рад.
4. Рішення про наділення міських рад правами щодо управління майном і фінансовими ресурсами, які є у власності територіальних громад районів у містах, приймається на місцевих референдумах відповідних районних у містах громад.
6. Місцеві бюджети є самостійними, вони не включаються до Державного бюджету України, бюджету Автономної Республіки Крим та інших місцевих бюджетів.
БЮДЖЕТНИЙ КОДЕКС УКРАЇНИ
Стаття 2. Визначення основних термінів
2) бюджети місцевого самоврядування - бюджети територіальних громад сіл, їх об'єднань, селищ, міст (у тому числі районів у містах), бюджети об’єднаних територіальних громад, що створюються згідно із законом та перспективним планом формування територій громад;
Стаття 5. Структура бюджетної системи України
2. Місцевими бюджетами є бюджет Автономної Республіки Крим, обласні, районні бюджети та бюджети місцевого самоврядування.
3. Бюджетами місцевого самоврядування є бюджети територіальних громад сіл, їх об'єднань, селищ, міст (у тому числі районів у містах), бюджети об’єднаних територіальних громад, що створюються згідно із законом та перспективним планом формування територій громад.
Не треба вигадувати велосипед! Треба чітко дотримуватись і виконувати чинне українське законодавство.
Дані питання – компетенція ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД (юридичних осіб) створених і зареєстрованих в легітимний (законний) спосіб!!! Досить їхати проти руху!!!
Матеріал підготував: Сергій Філіпенко
Немає коментарів:
Дописати коментар