- Територіальним громадам сіл, селищ, міст, районів у містах належить право комунальної власності на рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, землю, природні ресурси, підприємства, установи та організації, в тому числі банки, страхові товариства, а також пенсійні фонди, частку в майні підприємств, житловий фонд, нежитлові приміщення, заклади культури, освіти, спорту, охорони здоров'я, науки, соціального обслуговування та інше майно і майнові права, рухомі та нерухомі об'єкти, визначені відповідно до закону як об'єкти права комунальної власності, а також кошти, отримані від їх відчуження. Спадщина, визнана судом відумерлою, переходить у власність територіальної громади за місцем відкриття спадщини. Стаття 60. Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” -

вівторок, 12 травня 2015 р.

ПРОДОВЖЕННЯ ТАРИФНИХ БАТАЛІЙ В ПІДГОРОДНОМУ (фото)

Ми продовжуємо відстежувати ситуацію, яка склалася в місті Підгородному  Дніпропетровського району, у зв’язку з підняттям тарифів на проїзд в маршрутках міжміських та внутрішніх напрямків.


Відповідно до інформації, розміщеної у мережі Фейсбук на сторінці координатора ГО «Земля і Воля» Костянтина Писаревського, сьогодні (12.05.2015 – ред..) представникам влади різних рівнів разом з перевізниками довелось відповідати на незручні емоційні питання та вислуховувати купу зауважень і пропозицій від понад трьохсот підгороднян...
Після публікацій у ЗМІ до нашої боротьби хочуть приєднатись кілька територіальних громад, зокрема, м Новомосковська...

Проміжні результати перемовин з автоперевізниками та владою від 9.05.15.

Ми досягли ще не перемоги, але певних успіхів:

1.Впродовж 10 днів, тобто до 19.05.15., за участю чотирьох представників ініціативної групи, має бути проведено аудит формування діючого тарифу та обраховано реальний тариф на проїзд. На цей час (до 19.05.15.) проїзд залишається незмінним – 7 грв.
2.Разом із Підгородненської міською радою спільно і паралельно подаються листи і наші пропозиції, інформаційні запити до всіх компетентних органів, відповідних департаментів облдержадміністрації та перевізників.
3. Внести додаткові зупинки в транзитні маршрути через Підгородне – Магдалинівського і Новомосковського напрямку.
4. Оптимізувати роботу маршруту до вул.. Крайньої, чітко визначити зупинки, зробити «автокишені».
5. Перевізники почали погоджуватись, що маршрути мають бути розбитими на певні тарифні зони і не брати повну вартість проїзду. Тобто :
- по м. Підгородному - 2 грв.
- до вул. Радгоспної, наприклад, половину;
- діти з 7 до 15 год в кількості 3-5 школярів в одній маршрутці – безкоштовно
- пенсіонери 1-2 безкоштовно.
6. Знайдений нами потенційний сумлінний автоперевізник, який погодився обслуговувати до Центу – 5 грв., до Островського – 6грв, може почати працювати лише після проведення позачергового тендеру та укладання договору.

До Підгородненської міськради:

1. Виключно за участю представників територіальної громади, депутатів Підгородненської міськради, мають вирішуватись всі питання пов’язані із затвердженням автоперевізників, тарифів, графіків руху, відкриття нових чи закриття існуючих маршрутів.
2. Місцевій владі врешті-решт докласти зусиль і відкрити внутрішньоміські кільцеві маршрути – по м. Підгородне та до вул. Радгоспної, де проїзд становитиме 2 - 3 грв.
Автоперевізники також категорично запевняють, що з їх боку ніяких порушень до сьогодні немає. У зв’язку з цим ми просимо земляків невідкладно надати нам факти хамства, цинічного ставлення, недотримання графіку, аварійного чи несправного стану авто і т.д. з боку перевізника у вигляді актів, скарг, фотозвітів. Документи можна подати в міськраду, ініціативній групі або сюди - ел. адреса: zemlya_and_volya@meta.ua


12.05.2015.                          Ініціативна група м.Підгородного











Немає коментарів:

Дописати коментар