Генеральному прокурору
України
Віктору Шокіну
Володимира Косяка
України
Віктору Шокіну
Володимира Косяка
ЗАЯВА
Ініціативна група «єдина політична організація нації»,
яку я представляю як її координатор, звертається з другою ЗАЯВОЮ до Генерального Прокурора України. Перша наша заява була до Віталія Яреми (нижче за текстом). Ця заява Генеральною Прокуратурою була перенаправлена для розгляду в межах компетенції Міністерству Внутрішніх Справ та Національному Банку України з поясненням, що відповідно Закону України від 14.10.2014 р. органи прокуратури вже не виконують функції загального нагляду за дотриманням та застосуванням законів. Копію відповіді Генеральної Прокуратури на нашу Заяву від 11.01.2015 р.та саму Заяву надсилаємо. МВС нашу Заяву направив в Новомосковський МВ ГМВС. Де нам пояснили, що такими питаннями не займаються! З чим ми повністю погоджуємося. Шахрайство НБУ яке призвело до обкрадання мільйонів громадян України мають розслідувати на найвищому державному рівні.
З відповіді Генеральної Прокуратури виходить, що зараз ніхто в Державі не наглядає за дотриманням законності, правопорядку і не захищає інтереси громадянина і Держави. А функції Прокуратури відповідно нового Закону про про-куратуру звужені до таких -
представництво інтересів громадянина або держави в суді, нагляд за додержанням законів слідчими органа-ми, нагляд за додержанням законів при виконанні судових рішень.
Це означає, що тепер Прокуратура не лише не захищає інтереси Держави але також не захищає права і свободи людини і громадянина!
Ми розуміємо, що це зробила Верховна Рада, але ми не розуміємо чому прокуратура про це мовчить і не говорить про існуючу проблему - до кого звертатися громадянам якщо проти них скоєно специфічний злочин - їх пограбував НБУ? Ця проблема, дуже серйозна і в поєднанні з іншими проблемами, може призвести до розпаду держави. Тобто ця проблема повинна розглядатися як така що загрожує існуванню Держави!
В той же час на сайті Генеральної Прокуратури України ми знайшли таку інформацію від 14.02.2015р.
Віктор Шокін: Генеральною прокуратурою України спільно зі співробітниками Служби безпеки України затримано Олексан-дра Єфремова.
У суботу, 14 лютого, працівниками Генеральної прокуратури України спільно зі співробітниками Служби безпеки України була проведена спецоперація по затриманню колишнього голови фракції Партії регіонів у Верховній Раді України Олександра Єфремова, який підозрюється у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 364 та ч. 2 ст. 366 Кримінального кодексу України, тобто у зловживанні службовим становищем за обтяжуючих обставин та службовому підробленні – повідомив Генеральний прокурор України Віктор Шокін. Управління зв’язків із громадськістю та ЗМІ Генеральної прокуратури України.
У суботу, 14 лютого, працівниками Генеральної прокуратури України спільно зі співробітниками Служби безпеки України була проведена спецоперація по затриманню колишнього голови фракції Партії регіонів у Верховній Раді України Олександра Єфремова, який підозрюється у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 364 та ч. 2 ст. 366 Кримінального кодексу України, тобто у зловживанні службовим становищем за обтяжуючих обставин та службовому підробленні – повідомив Генеральний прокурор України Віктор Шокін. Управління зв’язків із громадськістю та ЗМІ Генеральної прокуратури України.
Отже, в певних випадках, коли владі потрібно, Генеральна Прокуратура може арештовувати порушників закону і висовувати проти них звинувачення. На нашу думку ситуація з обвалом гривні і пов’язана з цим злочинна діяльність керівництва НБУ є саме таким випадком коли Прокуратура має втрутитися бо вчинений тяжкий злочин проти сус-пільства, Держави і громадянина який загрожує існуванню Держави.
В зв’язку з вищевикладеним, я, Володимир Косяк, вимагаю –
1.Відкрити чи ініціювати відкриття кримінальної справи по обвалу гривні, що відбулася за головування НБУ Степана Кубіва і Валерії Гонтаревої. І вжити всіх необхідних заходів по встановленню механізму обвалу гривні, який як очевидно полягає в рефінансуванні певних банків і незаконному використанні банками цих коштів з метою валютних спекуляцій. Арештувати всіх винних і притягнути їх до кримінальної відповідальності.
2.В разі, якщо у Генеральної Прокуратури не вистачає на це повноважень відповідно Закону то Генеральна Проку-ратура України має зробити відповідну заяву і звернутися у Верховну Раду з відповідним поданням та вимогою повернути Прокуратурі її функції загального нагляду і захисту інтересів Держави і громадянина.
(З свого боку ми, наша група, будемо звернемося з такими вимогами до Верховної Ради і Президента).
В зв’язку з вищевикладеним, я, Володимир Косяк, вимагаю –
1.Відкрити чи ініціювати відкриття кримінальної справи по обвалу гривні, що відбулася за головування НБУ Степана Кубіва і Валерії Гонтаревої. І вжити всіх необхідних заходів по встановленню механізму обвалу гривні, який як очевидно полягає в рефінансуванні певних банків і незаконному використанні банками цих коштів з метою валютних спекуляцій. Арештувати всіх винних і притягнути їх до кримінальної відповідальності.
2.В разі, якщо у Генеральної Прокуратури не вистачає на це повноважень відповідно Закону то Генеральна Проку-ратура України має зробити відповідну заяву і звернутися у Верховну Раду з відповідним поданням та вимогою повернути Прокуратурі її функції загального нагляду і захисту інтересів Держави і громадянина.
(З свого боку ми, наша група, будемо звернемося з такими вимогами до Верховної Ради і Президента).
Координатор «єдина політична організація нації» Володимир Косяк
___________________________ 16.02. 2015 р.
Генеральному прокурору
України
Віталію Яремі
Володимира Косяка
України
Віталію Яремі
Володимира Косяка
ЗАЯВА
Ініціативна група «єдина політична організація нації», яку я представляю, як її координатор, досліджуючи функціонування нашої фінансової системи склала документ «НБУ. Як функціонує наша фінансова система». Документ надаю в додатку до даної Заяви.
Наша ініціативна група на основі дослідження Закону України про Національний Банк України та правила проведення емісії гривні, прийшла до висновку, що НБУ всупереч Конституції України проводить антидержавну і антинаціональну фінансово-кредитну і емісійну політику. Результатом цієї політики є - втрата державних валютних надходжень, постійне обезцінювання гривні (обвал гривні) тобто пограбування громадян і держави. Останнє обезцінювання гривні, що відбулося після усунення від влади Януковича, тобто при теперішній владі, є взагалі безпрецедентним в історії. Гривня по суті миттєво обезцінилася більше ніж в два рази. Розміри грабунку громадян і держави складають сотні мільярдів гривень! І всі наші влади мовчать. Президент мовчить. Верховна Рада мовчить. Кабінет Міністрів мовчить. Прокуратура також мовчить. А насправді відбувся найтяжчий злочин проти Держави і громадян і за це всі винні мають відповідати.
В першу чергу це є справа прокуратури відкриття кримінальної справи по факту різкого і (ми вважаємо) штучного обвалу гривні і пограбування громадян і Держави.
Наша ініціативна група на основі дослідження Закону України про Національний Банк України та правила проведення емісії гривні, прийшла до висновку, що НБУ всупереч Конституції України проводить антидержавну і антинаціональну фінансово-кредитну і емісійну політику. Результатом цієї політики є - втрата державних валютних надходжень, постійне обезцінювання гривні (обвал гривні) тобто пограбування громадян і держави. Останнє обезцінювання гривні, що відбулося після усунення від влади Януковича, тобто при теперішній владі, є взагалі безпрецедентним в історії. Гривня по суті миттєво обезцінилася більше ніж в два рази. Розміри грабунку громадян і держави складають сотні мільярдів гривень! І всі наші влади мовчать. Президент мовчить. Верховна Рада мовчить. Кабінет Міністрів мовчить. Прокуратура також мовчить. А насправді відбувся найтяжчий злочин проти Держави і громадян і за це всі винні мають відповідати.
В першу чергу це є справа прокуратури відкриття кримінальної справи по факту різкого і (ми вважаємо) штучного обвалу гривні і пограбування громадян і Держави.
Невідповідність Закону про НБУ Конституції України полягає в наступному.
Конституція України.
Стаття 116. Кабінет Міністрів України:
1) забезпечує державний суверенітет і економічну самостійність України, здійснення внутрішньої і зовнішньої політики держави, виконання Конституції і законів України, актів Президента України;
Стаття 99. Грошовою одиницею України є гривня.
Забезпечення стабільності грошової одиниці є основною функцією центрального банку держави - Національного банку України.
Стаття 100. Рада Національного банку України розробляє основні засади грошово-кредитної політики та здійснює контроль за її проведенням.
Правовий статус Ради Національного банку України визначається законом.
Стаття 116. Кабінет Міністрів України:
1) забезпечує державний суверенітет і економічну самостійність України, здійснення внутрішньої і зовнішньої політики держави, виконання Конституції і законів України, актів Президента України;
Стаття 99. Грошовою одиницею України є гривня.
Забезпечення стабільності грошової одиниці є основною функцією центрального банку держави - Національного банку України.
Стаття 100. Рада Національного банку України розробляє основні засади грошово-кредитної політики та здійснює контроль за її проведенням.
Правовий статус Ради Національного банку України визначається законом.
Тобто, відповідно Конституції економічну самостійність України повинен забезпечувати Кабінет Міністрів України – Уряд. А стабільність гривні повинен забезпечувати центральний банк держави – Національний банк України. Проте згідно закону по НБУ Національний банк України не підпорядкований Уряду. Питання - як в цьому разі Уряд може забезпечувати економічну самостійність України? Більш того, НБУ не підпорядкований жодній іншій владі – ані Верховній Раді, ані Президенту.
Витяги з Закону про НБУ
Стаття 4. Економічна самостійність
Національний банк є економічно самостійним органом., який здійснює видатки за рахунок власних доходів у межах затвердженого кошторису, а у визначених цим законом випадках - також за рахунок Державного бюдже-ту України.
Національний банк є юридичною особою, має відокремлене майно, що є об'єктом права державної власності і перебуває у його повному господарському віданні.
Стаття 54. Заборона надання кредитів державі
Національний банк не має права надавати кредити в національній та іноземній валюті, як прямо, так і опосе-редковано через державну установу, іншу юридичну особу, майно якої перебуває у державній власності, на фінансування витрат Державного бюджету України. Національний банк не має права купувати на первинному ринку цінні папери, емітовані Кабінетом Міністрів України, державною установою, іншою юридичною особою, майно якої перебуває у державній власності.
Стаття 53. Гарантії невтручання
Не допускається втручання органів державної влади та інших державних органів чи їх посадових та службових осіб, будь-яких юридичних чи фізичних осіб у виконання функцій і повноважень Національного банку, Ради На-ціонального банку,Правління Національного банку чи службовців Національного банку інакше, як вмежах, ви-значених Конституцією України та цим Законом.
Національний банк подає звітність та надає інформацію органам державної влади та іншим державним органам у випадках, передбачених Конституцією України та цим Законом.
Законодавче регулювання питань, пов'язаних з виконанням Національним банкомсвоїх функцій, здійснюється шляхом внесення змін до цього Закону.
Стаття 7. Інші функції.
1) відповідно до розроблених Радою Національного банку України Основних засад грошово-кредитної політики визначає та проводить грошово-кредитну політику;
2) монопольно здійснює емісію національної валюти України та організує її обіг;
3) виступає кредитором останньої інстанції для банків і організує систему рефінансування;
Витяги з Закону про НБУ
Стаття 4. Економічна самостійність
Національний банк є економічно самостійним органом., який здійснює видатки за рахунок власних доходів у межах затвердженого кошторису, а у визначених цим законом випадках - також за рахунок Державного бюдже-ту України.
Національний банк є юридичною особою, має відокремлене майно, що є об'єктом права державної власності і перебуває у його повному господарському віданні.
Стаття 54. Заборона надання кредитів державі
Національний банк не має права надавати кредити в національній та іноземній валюті, як прямо, так і опосе-редковано через державну установу, іншу юридичну особу, майно якої перебуває у державній власності, на фінансування витрат Державного бюджету України. Національний банк не має права купувати на первинному ринку цінні папери, емітовані Кабінетом Міністрів України, державною установою, іншою юридичною особою, майно якої перебуває у державній власності.
Стаття 53. Гарантії невтручання
Не допускається втручання органів державної влади та інших державних органів чи їх посадових та службових осіб, будь-яких юридичних чи фізичних осіб у виконання функцій і повноважень Національного банку, Ради На-ціонального банку,Правління Національного банку чи службовців Національного банку інакше, як вмежах, ви-значених Конституцією України та цим Законом.
Національний банк подає звітність та надає інформацію органам державної влади та іншим державним органам у випадках, передбачених Конституцією України та цим Законом.
Законодавче регулювання питань, пов'язаних з виконанням Національним банкомсвоїх функцій, здійснюється шляхом внесення змін до цього Закону.
Стаття 7. Інші функції.
1) відповідно до розроблених Радою Національного банку України Основних засад грошово-кредитної політики визначає та проводить грошово-кредитну політику;
2) монопольно здійснює емісію національної валюти України та організує її обіг;
3) виступає кредитором останньої інстанції для банків і організує систему рефінансування;
Таким чином відповідно Закону про НБУ, НБУ не підпорядкований Державі Україна і не є насправді держвним банком. Він кредитує комерційні приватні банки за рахунок емісії гривні за куплену і взяту в кредит Державою валюту і таким чином відбувається постійне обезцінення гривні, і обкрадаються Держава і громадяни
В результаті обвалу гривні, яке періодично відбувається, банкіри багатшають, а більшість громадян біднішає. Тобто обвал гривні – це перерозподіл багатства на користь банкірів. З чого можемо зробити висновок – НБУ і приватна комерційна банківська система (які є частиною світової приватної фінансової банківської системи) це є економічна мафіозна структура вмонтована в Державу, але не підпорядкована Державі, яка грабує Державу і громадян, а награбовані капітали вивозить за кордон.
В результаті обвалу гривні, яке періодично відбувається, банкіри багатшають, а більшість громадян біднішає. Тобто обвал гривні – це перерозподіл багатства на користь банкірів. З чого можемо зробити висновок – НБУ і приватна комерційна банківська система (які є частиною світової приватної фінансової банківської системи) це є економічна мафіозна структура вмонтована в Державу, але не підпорядкована Державі, яка грабує Державу і громадян, а награбовані капітали вивозить за кордон.
В зв’язку з вищевикладеним, я, Володимир Косяк, вимагаю:
1. Відкрити кримінальну справу по факту невідповідності Закону України про Національний Банк України Конституції України ст. 99, ст. 100 та ст.116.
2. Відкрити кримінальну справу по питанню функціонуванню НБУ – як відбувається емісія гривні, куди зникає валюта і золото з резервів НБУ, на яких умовах відбувається фінансування і рефінансуання НБУ комерційних банків.
3. Відкрити кримінальну справу по обвалу гривні, що відбулася нещодавно за головування Степана Кубіва і Валерії Гонтаревої. Які суми і в які комерційні банки були перераховані НБУ і на які цілі? І як ці банки використали перераховані суми?
2. Відкрити кримінальну справу по питанню функціонуванню НБУ – як відбувається емісія гривні, куди зникає валюта і золото з резервів НБУ, на яких умовах відбувається фінансування і рефінансуання НБУ комерційних банків.
3. Відкрити кримінальну справу по обвалу гривні, що відбулася нещодавно за головування Степана Кубіва і Валерії Гонтаревої. Які суми і в які комерційні банки були перераховані НБУ і на які цілі? І як ці банки використали перераховані суми?
Координатор «єдина політична організація нації» Володимир Косяк
__________________ 2015-01-11
Немає коментарів:
Дописати коментар