Своїм коротким аналізом хочу ще раз привернути увагу
до системної роботи українофобів по
денаціоналізація та русифікація освіти й виховання молоді
Спочатку –
відомі факти:
- у 2010-му, 5-класники отримали нову книгу з історії.
В порівнянні з попередньою версією, з тієї книги вилучили словосполучення
«штучний Голодомор», замінивши на просто «Голодомор», виключені теми про Українських січових стрільців і
Українську повстанську армію, прибрали інформацію про Помаранчеву революцію
2004-го року.
- 07.08.2010. Провладна коаліція відмінює 12 річної
системи освіти Замість 12 класу обіцяють старшу групу в дитсадку з елементами
навчання, але потім ця вимога нівелюється. Чітко відслідковуються такі справжні
причини відміни 12 річної системи освіти:
Економічна причина. Це мало б збільшити витрати в
державному бюджеті десь понад 1 мільярд гривень щорічно. А з такими
«катастрофічними» сумами кримінально-олігархічна влада не захотіла змиритись.
Треба б менше красти.
Стратегічна причина. Навіщо правлячій владі розумні
діти? Най вони випускають бидло. В 2001 році актуальність 12-ти річки ні в кого
не викликала сумнівів, окрім деяких радикальних елементів. (Німеччина – 13
років; США, Англія, Японія – 12 років; Франція – 11 років).
- 06.04.2010. Табачник заявив про те що найбільшим
досягненням України є абсолютний білінгвізм.
- 22.04.2010. Табачник оголосив про підписання наказу,
яким передбачається дозволити ВНЗ навчати іноземців, не лише українською, а також іноземними (тобто російською)
мовами.
31.05.2011.
Табачник заявив, що «знання російської літератури є однією з
обов’язкових і невід’ємних ознак будь-якої цивілізованої й освіченої людини».
- 06.07.2011. Без громадського обговорення навчальні
плани для початкової школи переглянули. Тишком-нишком відрізали одну годинку
української мови на тиждень. Було на всі класи початкової школи у тижні 29
годин державної мови, а стало 28.
24.05.2012. МОНмолодьспорту спільно з Організацією
ветеранів України (комуністи) проведено на базі Білоцерківського національного
аграрного університету Всеукраїнську науково-практичну конференцію “Велика
Перемога: ніхто не забутий, ніщо не забуте”, присвячену подіям Великої
Вітчизняної війни 1941-1945 років за участю ветеранів та студентів.
- 14.02.2013. Зі шкільної програми для п’ятих
класів вилучені українські історичні
постаті. Навіть відсутня постать номер №1 України – це Тарас Григорович
Шевченко. П’ятикласники з 1 вересня більше не будуть знати, хто такий Богдан
Хмельницький, Іван Мазепа, Іван Франко, Леся Українка і Олександр Довженко.
Також зникли поняття «Київська Русь» і «Запорізька Січ». Вони замінені
поняттями «київські князі» і «українське
козацтво». За новими програми для 5-9 класів, відібраний у 5-класників Богдан
Хмельницький «з’явиться» в головах школярів аж у 8 класі. Іван Франко – у 9-му.
Леся Українка, герої національно-визвольних змагань – не з’являться взагалі.
Окрім
наведеного, маємо взяти до уваги й таке:
31.05.2012 схвалено Концепцію Загальнодержавної
цільової соціальної програми патріотичного виховання громадян на 2013-2017
роки, і хоча там написані ніби й правильні речі, та можемо бути переконаними,
що результатом реалізації цієї програми буде виховання малоросів за державні
гроші.
Організацією ветеранів України (комуністи) майже у
кожній школі організовані музеї бойової слави. Учнівська молодь вивчає бойовий
шлях військових частин, підпільний та партизанський рух. Юні краєзнавці спільно
з ветеранськими організаціями створюють “Книги Пам’яті”, родинні літописи. На
базі зазначених музеїв проводяться різноманітні заходи: урочисті лінійки, уроки
мужності, інформаційні години, вікторини, лекції,
краєзнавчі
експедиції, подорожі місцями боїв, тематичні зустрічі з ветеранами. Музеї
підтримують тісні зв’язки з радами ветеранів, ведуть шефську роботу:
допомагають ветеранам Великої Вітчизняної війни, вдовам захисників Вітчизни.
Для учнів шкіл музеї постійно організовують екскурсії та виставки.
Згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від
27 серпня 2010 року № 1718-р, котре ініціювали комуністи Міністерством освіти і науки, молоді та
спорту України спільно із Міністерством оборони України за сприяння
Міжнародного (тобто російського) благодійного фонду “Військове братерство”
щороку проводиться Всеукраїнська військово-патріотична спортивна гра “Зірниця”.
У той же час гра “Джура” відмінена.
Цьогоріч буде проведено ціла низка спільних з
росіянами й білорусами заходів з відзначення подій т.з. ВВВ, у т.ч. й проведення Міжнародного молодіжного
воєнно-патріотичного збору присвяченого Дню Перемоги «Союз 2013 – спадкоємці
Перемоги»
Комуністи
ініціювали масові звернення своїх організацій до Міністерства освіти і
науки, молоді та спорту України щодо включення в навчальну програму
загальноосвітніх навчальних закладів вивчення роману Олександра Фадєєва “Молода
гвардія” та акції на підтримку такої ініціативи, домоглися прийняття постанови
Верховної Ради, що містить в собі рекомендації про повернення даного твору в шкільну
програму. Минулого року вже відбулась Всеукраїнська краєзнавча конференція “Юні
герої-підпільники – навіки в пам’яті народу”, присвяченої 70-річчю створення
підпільної організації “Молода гвардія” (м. Луганськ).
З тестів незалежного оцінювання вилучили імена Степана
Бандери та Романа Шухевича й низки дисидентів-шістдесятників - Ліни Костенко, Ігоря Калинця, Івана Драча,
Євгена Сверстюка, Алли Горської, Левка
Лук’яненка, Івана Світличного. Замість цього були додані пункти про радянських
воєначальників та партійних активістів -
червоного командира часів Громадянської війни Миколи Щорса, першого
секретаря ЦК Компартії України Георгія П’ятакова і голови президії Центрального
виконавчого комітету СРСР від УРСР Григорія Петровського.
А директор Українського центру оцінювання якості
освіти Ірина Зайцева вже запропонувала
ввести російську як конкурсний предмет на журналістику.
Справжнім результатом т.з. реформи системи середньої
освіти стало, перш за все, скорочення кількості шкіл у сільській місцевості та
українських шкіл на сході та півдні.
У школах Одеси вже дозволили, за бажання батьків,
формувати або російські, або українські класи (нескладно уявити, яку мову
виберуть батьки у тотально російськомовній Одесі).
Місцеві ради сходу, півдня та Криму повсюдно приймають
рішення про підтримку російської мови та культури за рахунок місцевих бюджетів.
Риторичне
запитання: на чиї гроші руйнується Українська держава?
Відповідь – мовою оригіналу (запозичена у п. О.
Леусенка): российский посол в Украине Зурабов отметил, для России поддержка
русского языка в Украине стала приоритетом.
«В последние годы государственная программа поддержки русского языка
превратилась в приоритет в работе структур Россотрудничества, в первую очередь,
в странах СНГ. Вместе с тем, не только Россотрудничество прилагает усилия в
продвижении программ поддержки русского языка в зарубежных странах и на
Украине», – сказал он.
«Я должен отметить и ряд общественных,
неправительственных организаций, которые немало в этом преуспели. Например,
такую уже достаточно авторитетную структуру как «Русский мир», которая в
последние годы сумела нарастить свое присутствие, прежде всего, благодаря тому,
что был издан ряд пособий и учебников для школ и детских садов», – добавил
Зурабов. «В прошлом году количество школ в Украине, которые были охвачены этими
программами, уже исчислялось десятками. В русскоязычных регионах страны
-Харьковской, Донецкой областях и на юге Украины, достаточно высок процент
школ, которые получили эти программы, и это, безусловно, позитивная тенденция»,
– добавил посол.
«Я осведомлен о том, что коллеги из «Газпрома» сейчас
намереваются более активно вовлекать Украину в программу дистанционного
обучения, в том числе и по русскому языку», – сказал он.
І ще одне запитання, знову таки риторичне – когось в
Україні хвилює доля країни, її майбутнє.
П. Й. ПРОЦИК, радник Голови НРУ
Немає коментарів:
Дописати коментар