- Територіальним громадам сіл, селищ, міст, районів у містах належить право комунальної власності на рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, землю, природні ресурси, підприємства, установи та організації, в тому числі банки, страхові товариства, а також пенсійні фонди, частку в майні підприємств, житловий фонд, нежитлові приміщення, заклади культури, освіти, спорту, охорони здоров'я, науки, соціального обслуговування та інше майно і майнові права, рухомі та нерухомі об'єкти, визначені відповідно до закону як об'єкти права комунальної власності, а також кошти, отримані від їх відчуження. Спадщина, визнана судом відумерлою, переходить у власність територіальної громади за місцем відкриття спадщини. Стаття 60. Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” -

четвер, 4 лютого 2016 р.

Генерали дніпропетровських маршрутів

У Дніпропетровську результати конкурсу по розподілу маршрутів для перевізників блокують через суд. А діючі перевізники здебільшого пов’язані з колишніми чиновниками транспортної сфери.


У Дніпропетровську важко знайти людину, яку би повністю влаштовував міський автотранспорт загального користування. І це не дивно: сфера автоперевезень вважається однією з найбільш корумпованих у місті. У 2013 році транспортну сферу почали показово структурувати – виконавчий комітет міськради затвердив умови конкурсу з перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах, провів конкурс і ввів в дію нову транспортну мережу.
Але навести лад в транспортній сфері міста відразу, як завжди, не судилося (а може й, не хотілося) – на відкритому конкурсі розподілили тільки 64 міських маршрути (за іншими даними 55) між 14 автоперевізниками. З підприємствами-щасливчиками департамент транспорту та зв’язку Дніпропетровської міськради уклав постійні п’ятирічні договори на організацію перевезення пасажирів.
Решта маршрутів не розподілили з різних причин: то транспорт претендента не призначений для пасажирських перевезень, то проблеми з наданою на конкурс інформацією. «Неприборкані» маршрути продовжили обслуговувати на підставі тимчасових договорів, що означало – збереження в транспортній мережі колишніх порядків, де на першому місці перевізники та їх забаганки, а потім уже самі пасажири.
«По частині маршрутів конкурс пройшов ще в 2013 році, були укладені тривалі договори. На частину маршрутів конкурс тоді не відбувся. Два рази ми оголошували конкурс в 2014 році, але, знову таки, з певних причин, враховуючи звернення в суди, були Ухвали, ще якісь дії. Загалом, ці конкурси ставали неактуальними, потім мінялися ще деякі умови…», – розповів директор Департаменту та транспорту Дніпропетровської міськради Ірина Прилипа.
У 2014 році конкурс серед перевізників оголошували кілька разів, але повноцінно його провести не могли. Департамент транспорту та зв’язку Дніпропетровської міськради уклав договори на обслуговування тільки п’яти маршрутів.
І ось, більш масовий переділ маршрутів стався на конкурсі 3 листопада 2015 року, коли розподілили 64 міських маршрутів. Результати останнього конкурсу так і не були введені в дію, але про це згодом.
Але навіть цей останній конкурс не охопив решту автотранспортної мережі. Крім 9 маршрутів, яким на конкурсі не змогли знайти «довгострокового господаря», на конкурс не виставили маршрути, по яких не затверджені паспорти.
«Є такі маршрути. Там, де залізничні переїзди не обладнані відповідним чином. Тобто, це, знову таки, законодавча колізія. Маршрути були відкриті до внесення змін в законодавчі норми. Ми їх скасувати не можемо – це буде скандал, і не можемо оголосити для них конкурс», – каже Прилипа.

«Лоцман» Партії регіонів – «Автотранссервіс»

Які маршрути обслуговує, №
Зміни в обслуговуванні маршрутів після конкурсу 3 листопада 2015 р. (не вступили в дію)
18, 19, 35, 60, 87Б, 95, 95А, 111, 115, 119, 120, 121, 131, 135, 157, 157А
+34, +66, +155
ТОВ «Автотранссервіс», автобуси якого зараз можна зустріти в Дніпропетровську з логотипом «Lotsman», в кінці 90-х створили Рінат Бузяков і Микола Васильович Мартиненко. Фірма обслуговує 16 маршрутів, а якщо результати конкурсу перевізників у листопаді 2015 р. будуть затверджені, то отримає ще 3 маршрути.
У вересні 2004 року Кабінет Міністрів Віктора Януковича створив Головну державну інспекцію на автомобільному транспорті, призначивши Ріната Бузякова начальником територіального управління інспекції в Дніпропетровській області.
Рушив Рінат Муратович і в політику. У 2006 році був обраний депутатом Дніпропетровської облради від Партії регіонів. У тому ж році вибув зі складу засновників ТОВ «Автотранссервіс».
З вересня 2006 року по листопад 2007 року працював помічником народного депутата від Партії регіонів Михайла Разгоняєва на громадських засадах.
Пропрацював начальником теруправління Головавтотрансінспекції в Дніпропетровській області до 2008 року.
Потім щільно зайнявся підприємством «Автотранссервіс», пропрацювавши генеральним директором до 2010 року.
У 2010 році був переобраний депутатом Дніпропетровської обласної ради від Партії регіонів, а після – знову очолив теруправління Головавтотрансінспекції в Дніпропетровській області, яке перейменували в Управління Укртрансінспекції у Дніпропетровській області.
Засновниками ТОВ «Автотранссервіс» стали Олег Пінегін та Наталія Пінегіна.
28 лютого 2014 року, коли президент Віктор Янукович вже втік з України, у Дніпропетровську на території «Автотранссервісу», ймовірно в результаті підпалу, згоріли 25 автобусів великої місткості.
Це був не єдиний випадок згоряння автобусів в 2014 році в Дніпропетровську. 30 травня на території автотранспортного підприємства по вул. Братів Трофімових вогнем було знищено 18 транспортних засобів. Автобуси належали приватному підприємству «Пілот-Сервіс» засновником і директором якого є В’ячеслав Бідняк, в минулому депутат Ленінської районної в м. Дніпропетровську ради від КПУ. Саме Бідняк був одним із тих, хто намагався відтворити в Дніпропетровську сценарій донбаських сепаратистів. Його називають «правою рукою» сепаратиста Олега Царьова. Сьогодні сепаратист Бідняк називає себе депутатом «ЛНР» і, скоріш за все, перебуває на території Луганської області.
Підпал транспорту перевізників міг бути пов’язаний як із політичним бекграундом, так і з міжусобною війною. За деякою інформацією, в Дніпропетровську тоді йшла війна серед перевізників. Зокрема, цю інформацію розповсюджують в сепаратистських групах ВКонтакте в рамках досьє на Бідняка.
Цікаво, що влітку 2014 року Департамент транспорту розподілив чотири маршрути: 15, 77, 108, 156А. Це маршрути, які обслуговувало ПП «Пілот-Сервіс» сепаратиста Бідняка.
Маршрути дісталися ТОВ ВФ «Технополіс» (№ 77) до якого причетний Салкоч, близький до Філатова та Корбана; ПВСП СТО «Карлссон» (№ 156А), яке підозрюють в рамках карної справи, в якій фігурує Корбан; «АТП 11255», директором якого є Юрій Фалько, депутат одного з районів Дніпропетровська від партії «УКРОП» та ПП «Зігфрід-М» (№ 108).
Під час передвиборної кампанії в місцеві ради 2015 року Олег Пінегін балотувався до обласної ради від партії «Блок Петра Порошенка «Солідарність». Незважаючи на це, фірма «Автотранссервіс», де співзасновником є Пінегін, продовжувала проявляти відданість вихідцям з Партії регіонів. Автобуси, що обслуговують маршрути цього підприємства, порушуючи законодавство, рекламували кандидата в мери Дніпропетрвоська від партії «Опозиційний блок» Олександра Вілкула.
Під час передвиборної кампанії в місцеві ради 2015 року, незважаючи на те, що співзасновник підприємства Олег Пінегін балотувався до обласної ради від партії «Блок Петра Порошенка «Солідарність», «Автотранссервіс» продовжував проявляти відданість вихідцям з Партії регіонів. Автобуси, що обслуговують маршрути цього підприємства, порушуючи законодавство, рекламували кандидата в мери Днепропетрвоська від партії «Опозиційний блок» Олександра Вілкула.
Пояснити цей феномен можна хіба що тим, що Рінат Бузяков балотувався до Дніпропетровської обласної ради від партії «Опозиційний блок».
Після місцевих виборів, незважаючи на зміну політичної обстановки, на конкурсі перевізників 3 листопада 2015 р. «Автотранссервісу» дісталося на три маршрути більше, ніж у минулі роки.

«Приватівський» транспортник – «Технополіс»

У 2008 році замість Ріната Бузякова начальником теруправління Головавтотрансінспекції в Дніпропетровській області став Олексій Салкоч. На цій посаді він пропрацював до 2010 року.
Салкоч теж мав відношення до автотранспортного підприємства. Разом з дружиною вони були співзасновниками ТОВ «Дніпропетровське автотранспортне підприємство – 11222».
Підприємство зареєстроване на вул. Березинській, 66Б. За цією ж адресою зареєстроване і ТОВ виробнича фірма«Технополіс».
Які маршрути обслуговує, №
Зміни в обслуговуванні маршрутів після конкурсу 3 листопада 2015 р. (не вступили в дію)
40, 57, 57А, 77, 116
+88, +88А (новий маршрут)
Крім того, в квітні 2010 року засновниками «Технополісу» стали Федір Салкоч і Анатолій Кошляк – очевидно, батьки Олексія Федоровича Салкоча і Михайла Анатолійовича Кошляка. Олексій Федорович і Михайло Анатолійович були помічниками народного депутата Бориса Філатова, який став мером Дніпропетровська. Філатов є членом політичної ради партії «УКРОП».
2 листопада 2015 року Кошляка-молодшого затримали в ході спецоперації разом з членом політради партії «УКРОП» Геннадієм Корбаном. Правоохоронні органи вважають, що Михайло Кошляк міг бути причетний до вбивства офіцера СБУ Віктора Мандзіка.
За даними ЗМІ, Кошляк керував силовим блоком групи «Приват» і охоронною фірмою «Лєон». Він є президентом Федерації дзюдо Дніпропетровської області.
У 2013 році, за часів правління Партії регіонів і Ріната Бузякова на посаді начальника теруправління Головавтотрансінспекції в області, ТОВ ВФ «Технополіс» взагалі не було допущене до конкурсу перевізників, не отримало жодного договору на довгострокове обслуговування маршрутів.
За даними Відділу Державтоінспекції Дніпропетровського міськуправління міліції, 63 транспортних засоби «Технополісу» із 100 були переобладнані з вантажних. Такі автомобілі використовувати заборонено. Через це фірму не допустили до конкурсу, щонайменше, по одну маршруту.
Але вже в 2014 році, коли Партія регіонів зазнала краху, з ТОВ ВФ «Технополіс» був укладений один довгостроковий договір. Крім того, підприємство продовжувало обслуговувати чотири маршрути за тимчасовими, тримісячними, договорами (див. табл.).
За результатами конкурсу від 3 листопада 2015 року, з «Технополісом» мають укласти довгострокові договори не лише на ті маршрути, які обслуговувало підприємство за тимчасовими договорами, а й на два нових.
Про збереження зв’язку Салкоча з ТОВ ВФ «Технополіс» може свідчити і те, що нинішній гендиректор підприємства Олександр Варава в 2015 році балотувався до Дніпропетровської міської ради та Індустріальної районної в місті ради будучи в команді Олексія Салкоча. Вони разом йшли на вибори від партії «Наш край».
Олексій Салкоч був радником губернатора Дніпропетровської області, одного з власників групи «Приват» Ігоря Коломойського.
До цього Салкоч входив в партію «Україна майбутнього» Святослава Олійника. Останній на місцевих виборах 2015 року був включений в список кандидатів в депутати Дніпропетровської облради від партії «Відродження».
Сьогодні до складу засновників ТОВ ВФ «Технополіс» входять Вікторія Заблуда, Дар’я Мельник, Вячеслав і Людмила Павленко, Яніна Володимирівна Мала.
Вікторія Заблуда – дружина Віктора Заблуди, Новомосковського автоперевізника, депутата Новомосковського міськради від партії «Відродження».
Цікаво, що Валерій Володимирович Малий, начальник Управління Укртрансінспекції у Дніпропетровській області (до цього обласне управління очолювали Олексій Салкоч і Рінат Бузяков), входив до складу конкурсного комітету з визначення перевізників, який відбувся 3 листопада 2015 року. Повний тезка Валерія Малого свого часу був прописаний в селі Орлівщина, у цьому ж селі проживає співвласниця ВФ «Технополіс» Яніна Мала. Всього в Дніпропетровській області є щонайменше три особи з таким ПІБ – у Дніпропетровську (1973 р.н.), в селі Орлівщина (1972 р.н.), у Кривому Розі (1956 р.н.).
Крім того, співзасновниця «Технополісу» Людмила Павленко є співзасновницею ТОВ «Новотрансавто» разом із Володимиром Мельником, Сніжаною Небожченко та Наталією Анатоліївною Малою, яка прописана в Орлівщині в одному будинку з Валерієм Малим.
Наталія Мала також зазначена, як керівник ТОВ «Управлінська компанія АТП».

Своя у міськраді – ПАО «ДАТП 11228»

Державне автотранспортне підприємство 11228 було створено 1 травня 1965 року та перетворено на акціонерне товариство шляхом приватизації 30 липня 1997 року. Сьогодні має на обслуговуванні 7 маршрутів.
Які маршрути обслуговує, №
Зміни в обслуговуванні маршрутів після конкурсу 3 листопада 2015 р. (не вступили в дію)
4, 25, 48, 63, 72, 82, 83
Директор ПАО «ДАТП 11228» Анатолій Цибук, а також його дочка Ірина Мороз є основними акціонерами підприємства. Анатолій Цибук – екс-депутат Дніпропетровської міської ради від Партії регіонів, в 2015 році був висунутий в депутати Дніпропетровської міської ради від партії «Відродження», яка не подолала 5% бар’єр.
У числі міноритарних акціонерів автотранспортного підприємства – чоловік директора Департаменту транспорту і зв’язку Ірини Прилипи Віктор.
Ірина Прилипа працювала в департаменті в 2013 році (заступником директора) і в 2015 році (директором), коли проходили конкурси на обслуговування міських маршрутів Дніпропетровська.
На сьогоднішній день Дніпропетровська міськрада проводить конкурс на посаду директора департаменту транспорту та зв’язку, після чого Прилипа, скоріш за все, покине посаду.

Костюченки і Ко


ТОВ «Автотранспортне підприємство 11231» було створено в 2010 році на базі підприємства, яке мало 40-річний досвід у перевезенні пасажирів. Має на обслуговуванні 8 маршрутів.
Які маршрути обслуговує, №
Зміни в обслуговуванні маршрутів після конкурсу 3 листопада 2015 р. (не вступили в дію)
37, 38, 43, 45, 98, 124, 124А, 137
+45А
Основна частка підприємства належить Єлизаветі Резнік, дочці екс-депутата Дніпропетровської міськради, який був членом Партії регіонів, Олександра Резніка. Він був членом постійної комісії міської ради з питань транспорту.
До складу засновників також входять Костянтин Сергійович Рєзник, Катерина Леонідівна Куцик та Наталія Повіланська.
Катерина Куцик – дочка Леоніда Костюченка, колишнього міністра транспорту та народного депутата (друге скликання), голови ради і президента Асоціації міжнародних автомобільних перевізників України.
Костянтин Рєзнік був довіреною особою Андрія Костюченка, сина Сергія Костюченка, колишнього секретаря Дніпропетровської міськради і брата Леоніда Костюченка. Андрій Костюченко значиться керівником ДП «Дніпропетровський облавтодор».
Сімейство Костюченків, разом із Володимиром Бутенко та його дочкою Поліною, володіють ТОВ «Дніпропетровське автотранспортне підприємство 11259».
Які маршрути обслуговує, №
Зміни в обслуговуванні маршрутів після конкурсу 3 листопада 2015 р. (не вступили в дію)
45А, 66, 148
– 45А, –66
Володимир Бутенко, як і Олександр Резнік, був депутатом Дніпропетровської міської ради та членом Партії регіонів, але входив в комісію з питань комунальної власності.
Найбільші частки «ДАТП 11259» у Сергія та Леоніда Костюченків. Серед засновників цього підприємства є також Катерина Куцик, Людмила Костюченко, Ольга Костюченко, Олег Ковалевський та Анатолій Клименко.
Увесь бізнес і вся діяльність сім’ї Костюченків пов’язана з транспортом і дорогами. Члени родини є власниками низки підприємств, деякі з них періодично вигравали тендери на ремонт та утримання доріг Дніпропетровської області. Наприклад, ПАТ «Трест Дніпродорбуд», акціонерами якого є Сергій та Леонід Костюченко, Валентина Губарєва та Андрій Телесай, а також ТОВ «ТРИ К», яке належить Катерині Куцик, доньці Леоніда Костюченко, та Ользі Костюченко.
З 2011 року «Трест Дніпродорбуд» виграв тендерів Служби автомобільних доріг у Дніпропетровській області більш ніж на 1,4 млрд грн. Найбільше договорів прийшлося на період з 2012 по 2013 роки.
На парламентських виборах 2014 року Леонід Костюченко очолив список кандидатів від партії «Відродження». В список кандидатів також входили Олександр Резнік та Дмитро Кубрак, директор ТДВ «Автопромінь», про якого буде далі.
На місцевих виборах 2015 року Володимир Бутенко та Олександр Резнік балотувалися в депутати Дніпропетровської міської ради також від партії «Відродження».

Загадковий «Карлссон»

Які маршрути обслуговує, №
Зміни в обслуговуванні маршрутів після конкурсу 3 листопада 2015 р. (не вступили в дію)
13, 20, 20А, 50, 55, 75, 96, 136, 136А, 156А
+79
Засновники приватного виробничо-сервісного підприємства СТО «Карлссон» – Віктор Бевзюк (директор) та Олександра Трунова. Створив підприємство Віктор Фініченко ще в 2001 році.
СТО «Карлссон» фігурує у кримінальному провадженні проти члена політичної ради партії «УКРОП» Геннадія Корбана, якого звинувачують у привласненні Благодійної організації «Фонд оборони країни». За даними Генеральної прокуратури, СТО «Карлссон» має номінальних засновників і керівника.
Слідчі вважають, що СТО «Карлссон» та ще низка підприємств були створені з метою прикриття незаконної діяльності щодо здійснення фінансово-господарських операцій, направлених на привласнення коштів БО «Фонд оборони країни», переводу безготівкових коштів у готівку без фактичного здійснення операцій з продажу (придбання) товарів, виконання робіт та надання фактичних послуг упродовж вказаного періоду.
Чи були виявлені якісь порушення в результаті перевірки ПВСП «СТО «Карлссон» невідомо, хоча підприємство було створене задовго до 2014 року. Наразі за перевізником закріплено 10 міських автобусних маршрутів Дніпропетровська загального користування.

Північний чужинець

Мажоритарним акціонером ПАТ «Північтранс» є кіпрська компанія ТОВ «Тріоріс Інкорпорейшн Лімітед». Підприємство входить в орбіту впливу Сурена Сардаряна, одеського бізнесмена, якого називають давнім другом родини Вілкулів. Колишній міський голова Кривого Рогу Юрій Вілкул та його син Олександр, були членами Партії регіонів, а нині – партії «Опозиційний блок».
Сьогодні позиції підприємства в Дніпропетровську, після вигнання в 2014 році Партії регіонів, почали помітно слабшати.
15 жовтня 2014 департамент транспорту та зв’язку Дніпропетровської міськради достроково розірвав договори на обслуговування «Північтрансом» чотирьох міських маршрутів, які дісталися підприємству у 2013 році, коли в Дніпропетровській області «правив балом» Олександр Вілкул та його люди.
Але 22 вересня 2015 року Дніпропетровський окружний адміністративний суд задовольнив позов ПАТ «Північтранс» в частині вимоги скасувати накази Департаменту транспорту та зв’язку Дніпропетровської міської ради, якими були розірвані договори з перевізником на обслуговування маршрутів 67, 105, 114 та 132.

Із орбіти Загіда

ПП фірма «Автострада», ТОВ «Автотрансфер» і ТОВ «С.М.І.Т.» – підприємства, які обслуговують міські маршрути Дніпропетровська, в основному, на підставі тимчасових, тримісячних договорів.
Перевізник
Які маршрути обслуговує, №
Зміни в обслуговуванні маршрутів після конкурсу 3 листопада 2015 р. (не вступили в дію)
ТОВ «Автотрансфер»:
34, 44, 85, 155
–34, –85, – 155
ПП фірма «Автострада»:
9, 92, 109
ТОВ «С.М.І.Т.»:
7, 21, 21А, 21Б, 22, 23, 27, 30, 41, 53, 97
– 30, – 41
Засновники ТОВ «Автотрансфер»: Олег Абальмасов, Максим Пальцун та Ірина Сокол.
Засновники ПП фірма «Автострада»: Олег Абальмасов та Ірина Омельченко.
Засновник і директор ТОВ «С.М.І.Т.» Олексій Кармазін. У 2007 році засновниками підприємства були Максим Пальцун, Ірина Омельченко і Тетяна Дягель.
У 2015 році Олег Абальмасов був кандидатом в депутати Дніпропетровської міської ради від місцевої партії «Громадська сила», а Максим Пальцун був кандидатом в депутати обласної ради від тіє ж партії.
Назва партії походить від назви громадської організації «Громадська сила» Загіда Краснова, бізнесмена, голови наглядової ради ПАТ «Дніпропетровський стрілочний завод». Раніше Краснов був депутатом Дніпропетровської міської ради від партії «Громада» Павла Лазаренка. Тоді його називали «директором міськради».
Максим Пальцун співпрацює з Загідом Красновим вже досить давно. У 2008 році соціальний проект громадської організації «Громадська сила» з організації безкоштовного проїзду малозабезпечених учнів реалізовувало підприємство «Селерітас», одним із засновників і керівником якого був Максим Пальцун. Свого часу засновниками «Селерітаса» були також Олег та Юрій Абальмасови.
Судячи з інформації департаменту транспорту та зв’язку Дніпропетровської міськради, ПП фірма «Автострада» і ТОВ «Автотрансфер» знаходяться в будівлі на вул. Войцеховича, 29-А. Там же, за даними з Інтернет-довідників, розташований і офіс ТОВ «АТП-271», яке в 2015 році, перед виборами, почало працювати на соціальних маршрутах «Громадської сили» – з проїздом у 1 грн. Але офіційно зазначені підприємства зареєстровані за абсолютно іншими адресами.

У Дніпропетровську на вул. Войцеховича, 29-А дійсно розташована автобаза – ПАТ «ДАТП 11201».
Які маршрути обслуговує
Зміни в обслуговуванні маршрутів після конкурсу 3 листопада 2015 р. (не вступили в дію)
39, 92А
+114
1 серпня 1956 року був створений Дніпропетровський таксомоторний парк. У 1966 році автопідприємство перейменували в АТП 03101, в 1988 році воно стало «ДАТП 11201». У 1995 році Дніпропетровська міськрада перетворила автотранспортне підприємство у відкрите акціонерне товариство «Дніпропетровське автотранспортне підприємство 11201». 45% акцій підприємства сьогодні належить Степану Самойленку.
Будівля на вул. Войцеховича, 29-А є «пристанищем» багатьох юридичних осіб. Зокрема, там було зареєстроване ТОВ «Ренессанс-клуб», яке намагалось відібрати будівлю в центрі Дніпропетровська, де знаходиться художній салон.

«Y»

Які маршрути обслуговує, №
Зміни в обслуговуванні маршрутів після конкурсу 3 листопада 2015 р. (не вступили в дію)
31, 73, 87А, 91, 101, 101А, 106, 107, 125, 125А, 146А, 146Б, 151А, 151Б
Засновниками ТОВ Виробничо-комерційна фірма «Ігрек» є Лариса та Ігор Грищук, екс-депутат Дніпропетровської обласної ради від Партії регіонів, був помічником народного депутата, «регіонала» Юрія Самойленка.
Ігор Грищук також співзасновник колективного приватного підприємства «Дніпропетровська автобаза №1».
В середині 2000-х фірму «Ігрек» асоціювали з Миколою Швецем, який був двічі обраний міським головою Дніпропетровська, працював головою Дніпропетровської облдержадміністрації та головою облради.
У 2014 році Микола Швець балотувався у Верховну Раду по округу № 29. На маршрутці, яка обслуговує маршрут ТОВ ВКФ «Ігрек» була зафіксована політична реклама Миколи Швеця: «Наш депутат М.А. Швець»:
Одним із членів конкурсного комітету з визначення перевізників в Дніпропетровську 3 листопада 2015 року був Тимур Миколайович Швець (не родич Миколи Швеця), начальник управління інфраструктури Дніпропетровської облдержадміністрації. Його жінка Наталія є партнером Григорія Горяного, який, як і Тимур Швець, ввійшов в конкурсний комітет. Наталія Швець та Григорій Горяний – засновники ТОВ «ДРМЦБДР «Профінформ». Також Григорій Горяний – голова відокремленого підрозділу «Місцевого осередку всеукраїнської громадської організації «Громадський комітет транспортної безпеки» у Дніпропетровській області

«Батьківщина» forever – «Дніпропетровське автотранспортне підприємство 11205»

Які маршрути обслуговує, №
Зміни в обслуговуванні маршрутів після конкурсу 3 листопада 2015 р. (не вступили в дію)
1, 10, 29, 36, 42, 51, 56, 59, 64, 64Г, 70, 122, 126, 127, 153, 153А

+85
Фактичними власниками ПАТ «Дніпропетровське автотранспортне підприємство 11205» є родина Жукових. Голова правління Тарас Григорович Жуков, екс-депутат Дніпропетровської міської ради від ВО «Батьківщина», був членом транспортної комісії міськради. За даними за 2014 рік володіє 21% акцій підприємства. Його батько, Григорій Жуков, голова Наглядової ради, за даними за 2014 рік, володіє 36% акцій.
У 2014 році членом правління підприємства став менеджер з питань регіонального розвитку підприємства, син Тараса Жукова, якого також звуть Тарас. Тарас Тарасович обраний депутатом Амур-Нижньодніпровського районного у м Дніпропетровську ради від ВО «Батьківщина».

Дніпродзержинські – «Інтерспецмаркет»

Які маршрути обслуговує, №
Зміни в обслуговуванні маршрутів після конкурсу 3 листопада 2015 р. (не вступили в дію)
32, 118, 149
Засновниками ТОВ «Інтерспецмаркет», зареєстрованому в м. Дніпродзержинськ, є колишні члени Партії регіонів, екс-депутати Дніпродзержинської міської ради Вадим Лавренов та Ігор Карамшук, а також їх партнер Сергій Янчук. У 2015 році всі вони балотувалися в Дніпродзержинську міськраду від партії «Блок Петра Порошенка «Солідарність».
Крім того, вони, разом з Катериною Петровою, також є співзасновниками дніпродзержинського перевізника ПП «ЕКПРЕС-2001».

Інші підприємства

ПП «Зігфрід-М» – засновник та директор Олександр Мирошниченко. У 2015 році Мирошниченко балотувався від партії «Відродження» в депутати Дніпропетровської міської ради.
Які маршрути обслуговує, №
Зміни в обслуговуванні маршрутів після конкурсу 3 листопада 2015 р. (не вступили в дію)
86, 108, 113, 141
+41, +99, +156
За юридичною адресою підприємства зареєстровано також «Велес-М», Олександра Мирошниченко. В тому ж будинку, але в інших квартирах, зареєстроване ТОВ «Фірма «Зігфрід-плюс» (засновники Ірина Горшкова та Оксана Демшевська), ТОВ «Фірма «Зігфрід» ЛТД» (засновник Сергій Горшков).

ПрАТ «Дніпропетровське автотранспортне підприємство 11255»: основні акціонери підприємства станом на 2014 рік Юрій Фалько (42%), депутат Амур-Нижньодніпровського райради Дніпропетровська від партії «УКРОП», і Олександр Коробов (39%).
Які маршрути обслуговує, №
Зміни в обслуговуванні маршрутів після конкурсу 3 листопада 2015 р. (не вступили в дію)
15, 33, 76, 76А, 79, 90, 156
+30, +78, – 79, +84, –156
ТОВ «Автотранспортне підприємство № 32»: засновник Владислав Малій, син Віктора Юхимовича Малія, директора та співзасновника ТОВ «Автобаза №2».
Які маршрути обслуговує, №
Зміни в обслуговуванні маршрутів після конкурсу 3 листопада 2015 р. (не вступили в дію)
88, 99
– 99, – 88
Свого часу АТП № 2, яким керував Малій, висувало Леоніда Костюченко в народні депутати Україні. Тоді він тільки «заходив» у велику політику.
У 2015 році Владислав Малій був у списку кандидатів в депутати Дніпропетровської міської ради від партії «Відродження».

ТДВ «Автопромінь»: Засновники підприємства Дмитро Кубрак, дві його дочки – Оксана та Анастасія, а також їхнє ТОВ «ВКФ «Лаура».
Які маршрути обслуговує, №
Зміни в обслуговуванні маршрутів після конкурсу 3 листопада 2015 р. (не вступили в дію)
152, 152А
Дмитро Кубрак – заслужений працівник автотранспорту України, був начальником Дніпропетровського державного обласного автотранспортного управління начальником управління транспорту, зв’язку та дорожнього будівництва Дніпропетровської облдержадміністрації.
Був членом Народної Партії України. На парламентських виборах 2014 року Дмитра Кубрака включили до списку партії «Відродження», а в 2015-му він балотувався в депутати Дніпропетровської обласної ради від партії «Блок Петра Порошенко «Солідарність».

ТОВ «ДАТП 11227»: засновники Олена Миколаївна і Лариса Миколаївна Кудряшова, Наталія Валентинівна Кудряшова і Микола Гераймович.
Які маршрути обслуговує, №
Зміни в обслуговуванні маршрутів після конкурсу 3 листопада 2015 р. (не вступили в дію)
54, 177
Всі співвласники «ДАТП 11227» зареєстровані в одному будинку, тільки в різних квартирах. Наталія Кудряшова і Лариса Миколаївна Кудряшова зареєстрована в одній квартирі.
Директор підприємства Ігор Шрам балотувався до Дніпропетровської міської ради від Української політичної партії «Соціалісти».
Лідером Дніпропетровській облорганізації партії є Іван Ступак, колишній народний депутат від Партії регіонів, якого вважали «сірим кардиналом» дніпропетровської політики.
Ігор Шрам є директором і засновником ТОВ «Автотранспортна компанія «Лоцман», а також директором ТОВ «АТП-22», Миколи Гераймовича та Олени Кудряшової.

ТОВ «Меркер»: засновниками є Федір Федорович Рудковський і Наталія Олегівна Рудковська. Федір Рудковський був кандидатом в депутати Самарської районної у м. Дніпропетровську ради від партії «Відродження».
Які маршрути обслуговує, №
Зміни в обслуговуванні маршрутів після конкурсу 3 листопада 2015 р. (не вступили в дію)
2, 5, 6, 11
ПАТ «Дніпропетровське автотранспортне підприємство 11203»: основні акціонери підприємства станом на 2014 рік Олексій Калита (27%), Костянтин Олексійович Калита (11%), Ірина Незнамова (майже 15%).
Які маршрути обслуговує, №
Зміни в обслуговуванні маршрутів після конкурсу 3 листопада 2015 р. (не вступили в дію)
62, 78
–78, + 132
ПП «Автоекспрес-Дніпро»: директор та засновник Микола Бойченко.
Які маршрути обслуговує, №
Зміни в обслуговуванні маршрутів після конкурсу 3 листопада 2015 р. (не вступили в дію)
+100
ТОВ «Днєпрінтертранс»
Які маршрути обслуговує, №
Зміни в обслуговуванні маршрутів після конкурсу 3 листопада 2015 р. (не вступили в дію)
58, 84, 100, 134
– 100, –84
Кінцеві бенефіціарні власники «Днєпрінтертрансу» – екс-депутат Кіровської районної у м. Дніпропетровську ради від Партії регіонів Костянтин Волошин та Реджеп Мутлу. Відомо, що чоловік із ім’ям Реджеп Мутлу є засновником та керуючим партнером міжнародної компанії з продажу автотранспорту «Нептун Авто».

ТОВ «АТП-271»
Які маршрути обслуговує, №
Зміни в обслуговуванні маршрутів після конкурсу 3 листопада 2015 р. (не вступили в дію)
53Б, 150
Співвласники «АТП-271» – Наталія Гапонова, Олександр Колбун, Наталя Латиш і Олександр Шенфельдт. Зокрема, Олександр Колбун є співзасновником ПП «Рейд Плюс» разом із вихідцями з Донецької області Дмитром Ульяненком, що був депутатом Вуглегірської міськради від Партії регіонів, та Юрієм Другашовим, котрий є керівником Дебальцівської міської федерації боксу.
                                                                           ***
Так чому результати останній конкурс перевізників, який провели 3 листопада 2015 року, так і не ввели в дію? Знову перепони.
У серпні 2015 року Дніпропетровська обласна громадська організація «Народний Правозахисник» почала судитися з в.о. Дніпропетровського міського голови Галиною Булавкою за склад комісії з питань припинення як юрособи КП ДМР «Жилсервіс-3». Булавка затвердила новий склад комісії, але громадська організація звернулась до суду аби визнати таке розпорядження протиправним, скасувати його та поновити старий склад комісії.
24 вересня громадська організація несподівано доповнила позовну заяву, яка стосувалося зовсім іншої сфери. «Народний Правозахисник» зажадав визнати протиправним і скасувати рішення про оголошення конкурсу перевізників через відсутність його публікації в друкованих засобах масової інформації за 30 днів до дня проведення конкурсу.
А 28 вересня суддя Бабушкінського райсуду Тамара Шевцова негайно розглянула клопотання і заборонила вчиняти будь-які дії щодо організації підготовки і визначення переможців конкурсу, призначеного на 14:00 28 вересня.
Наступного дня Департамент транспорту і зв’язку міськради, а трохи пізніше і ТОВ «Аудит-Авто» Ріната Бузякова подали клопотання, якими просили «розблокувати» проведення конкурсу, заявивши, що оголошення в газеті «Наше місто» Дніпропетровської міськради було. Вони надали суду примірник газети «Наше місто» накладом 1 тис. прим., змістом якого є виключно рішення виконкому міськради про затвердження умов перевезення і умов конкурсу на обслуговування міських маршрутів, але суддя Бабушкінського суду Тамара Шевцова відмовила в задоволенні клопотання.
Розблокувати конкурс намагалася також громадська організація «Європейський вибір – Безпека пасажира», але Дніпропетровський апеляційний адмінсуд повернув назад апеляційну скаргу громадської організації.
І тільки Дніпропетровський апеляційний суд поклав край цьому «спектаклю». 3 листопада 2015 року колегія суддів встановила, що зміна позову не повинна підмінятися поданням нового адміністративного позову, не пов’язаного зі справою. Позов Департаменту транспорту і зв’язку про скасування постанови судді Шевцової був задоволений.
Але підписати договори з перевізниками за результатами конкурсу Департамент транспорту та зв’язку не судилося через нову ухвалу Бабушкінського районного суду Дніпропетровська від 13 листопада 2015 року.
Засновниками громадської організації «Народний Правозахисник», яка заблокувала останній конкурс перевізників є Андрій Міщенко, Сергій та Тамара Ольховські. Сергій Ольховський співпрацював з Клавдією Крещук та навіть захищав її після відсторонення від посади директора КП «Жилсервіс-3». Наразі Клавдія Крещук, включилася в «громадський сектор», але її вже звинувачували за те, що вона «лізе» в різні комісії, щоби заробляти на цьому гроші.


Антон Філіппов, для «Наших грошей»

Немає коментарів:

Дописати коментар