- Територіальним громадам сіл, селищ, міст, районів у містах належить право комунальної власності на рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, землю, природні ресурси, підприємства, установи та організації, в тому числі банки, страхові товариства, а також пенсійні фонди, частку в майні підприємств, житловий фонд, нежитлові приміщення, заклади культури, освіти, спорту, охорони здоров'я, науки, соціального обслуговування та інше майно і майнові права, рухомі та нерухомі об'єкти, визначені відповідно до закону як об'єкти права комунальної власності, а також кошти, отримані від їх відчуження. Спадщина, визнана судом відумерлою, переходить у власність територіальної громади за місцем відкриття спадщини. Стаття 60. Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” -

суботу, 9 травня 2015 р.

ЛАВИ ГО «МАЙДАН – СІЧЕСЛАВ» ПОЛИШИЛА ВІДОМА СІЧЕСЛАВСЬКА ПОЕТЕСА-ВОЛОНТЕР

На електронну адресу редакції «Січеслав інфо» (svf2011@ukr.net) надійшов лист – заява від відомої січеславської поетеси Надії Таршин про вихід з лав громадської організації «Майдан –Січеслав».

В телефонній розмові пані Надія повідомила, що не згодна миритися з дискредитацією ідеалів Майдану людиною, яка одноосібно приймає рішення з урахуванням суто особистих інтересів та зацікавлень.


Також Надія Таршин зазначила, що власноруч написану Заяву вона надає голові вищезазначеної організації, а її електронну копію надсилає для опублікування, задля збереження відкритості та прозорості процесу очищення громадського суспільства Дніпропетровщини.

Пропонуємо вашій увазі зміст Заяви:

Голові правління ГО «Майдан –Січеслав»
Романенко В.М.
Таршин Н.П.

                                           Заява
Прошу відрахувати мене з членів ГО «Майдан - Січеслав», так як ГО на мою думку, дискредитувала себе тим, що протягом усього року, який пройшов від часу її офіційного створення, організація навіть не намагалася працювати у тому напрямку і відстоювати ті принципи, за які стояв Майдан. ГО «Майдан – Січеслав» перетворилася на кишенькову організацію влади, дуже зручну у користуванні.
Майдан – це народ, це наше волевиявлення, яке було спрямоване на зміну влади і системи, це опозиція до влади, коли вона діє не на благо народу, а благ поки що ми ніяких не дочекалися… Остання крапля, що переповнила чашу мого терпіння – це так зване «Об*єднання майданів».
Ви, Вікторе Михайловичу,  самовільно об*єдналися з людьми, які звинувачували Вас у крадіжках і поливали брудом. Ви також, і я це добре пам*ятаю, звинувачували декотрих  з них у злодійстві і виключали з членів Майдану. То по чиїй вказівці, чи з чийого примусу Ви зараз з ними об*єдналися? Об*єднання з людиною, яка просила політичний притулок у Путіна – це ганьба для майданівців – справжніх майданівців-патріотів.
Виходячи зі складу  ГО «Майдан – Січеслав», я не виходжу зі складу Майдану.
Майдан для мене – святе.


08.05.2015р.                                                         Надія Таршин

1 коментар:

  1. Я також член організації "ГО Майдан Січеслав" довго обмірковувала Ваше звернення, для мене, це дуже важливо! Оскільки саме ЛЮДИ ЯКІ ВХОДЯТЬ ДО "ГО МАЙДАН СІЧЕСЛАВ", надали допомогу особисто мені. Враховуючи той факт, що на сьогоднішній день в країни панує корупція, безлад та військові дії,дуже важно уявити собі завжди правильність дій в даній ситуації! І всі державні представникі практично вичікують зручне для них рішення. Я не знаю чому саме голова "ГО Майдан Січеслав" приймав дані рішення, які Ви вказуєте в своїй заяві. Але я знаю чітко одне і надіюсь, що мене підтримають інші члени "ГО Майдан Січеслав": " Победителей не судят!" Головне,щоб це було правильне рішення, та мало вагому причину! І в своїй наступній рубриці Ви самі визнаєте,що щось в країні не так!!!! ТОМУ ДАВАЙТЕ БУДЕМО ПОВАЖАТИ ОДИН ОДНОГО! А ЯКЩО ВИНИКАЮТЬ СУМНІВИ, СПОЧАТКУ ЗЯСОВУВАТИ ОСОБИСТО ВІЧ-НА ВІЧ І ТІЛЬКИ ПІСЛЯ ЦЬОГО ЯКЩО ЦЕ ПОТРІБНО ПИСАТИ В ІНТЕРНЕТІ!!! З повагою Надія Руденко

    ВідповістиВидалити