- Територіальним громадам сіл, селищ, міст, районів у містах належить право комунальної власності на рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, землю, природні ресурси, підприємства, установи та організації, в тому числі банки, страхові товариства, а також пенсійні фонди, частку в майні підприємств, житловий фонд, нежитлові приміщення, заклади культури, освіти, спорту, охорони здоров'я, науки, соціального обслуговування та інше майно і майнові права, рухомі та нерухомі об'єкти, визначені відповідно до закону як об'єкти права комунальної власності, а також кошти, отримані від їх відчуження. Спадщина, визнана судом відумерлою, переходить у власність територіальної громади за місцем відкриття спадщини. Стаття 60. Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” -

неділя, 6 квітня 2014 р.

Вiдкритий лист Ольги Богомолець до Юлiї Тимошенко

Вельмишановна Юліє Володимирівно!

Я, Ольга Богомолець, Заслужений лікар України, професор Київського національного медичного університету звертаюсь до Вас у зв’язку з ганебним і брутальним знищенням Вашою командою пам’яті мого прадіда – академіка Богомольця, і життя мого батька професора Березовського.
 

Сьогодні 13 січня о 10.00 в Печерському районному суді відбулось 13-е слухання у кримінальній справі БЕЗПІДСТАВНО і УМИСНО заведеній на мого батька – професора Березовського В.Я, який в свої 78 років очолює громадський рух захисту Олександрівської лікарні та меморіального парку академіка О.О. Богомольця.

В охоронній зоні парку в центрі міста на вулиці Шовковичній вже вирубано майже 300 дерев, посаджених руками академіка, знищено схил пагорбу. Над Олександрівською лікарнею, могилою і меморіальним парком, захищеним чотирма постановами Кабміну, нависла життєва загроза внаслідок будівництва нової багатоповерхівки компанією «Житлобуд», яка належить депутату і спонсору Вашої фракції пану І.Куровському .

Відбувається не лише фізичне знищення історичних пам’яток національного значення, а й моральне і фізичне знищення громадян України, які захищають свої права. Здоров’я і життя мого батька – людини, яка готувала першого українського космонавта до випробувань у космосі, внаслідок фізичних травм, нанесених найманими охоронцями забудовника та морального гноблення, якого він зазнає під час судових засідань, що тривають вже понад рік, є під загрозою. 

Неодноразово я передавала Вам і пану Турчинову через вашу приймальню і депутатів Н.Королевську і В.Уколова громадські звернення і підписи 5000 людей, які протестують проти державного злочинства. 

У випадку втрати мого батька і проявів громадської непокори – відповідальність за це покладаю на Вас.


Ольга Богомолець
Заслужений лікар України,
професор Київського національного
медичного університету,
Директор Інституту дерматології і косметології



Немає коментарів:

Дописати коментар