- Територіальним громадам сіл, селищ, міст, районів у містах належить право комунальної власності на рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, землю, природні ресурси, підприємства, установи та організації, в тому числі банки, страхові товариства, а також пенсійні фонди, частку в майні підприємств, житловий фонд, нежитлові приміщення, заклади культури, освіти, спорту, охорони здоров'я, науки, соціального обслуговування та інше майно і майнові права, рухомі та нерухомі об'єкти, визначені відповідно до закону як об'єкти права комунальної власності, а також кошти, отримані від їх відчуження. Спадщина, визнана судом відумерлою, переходить у власність територіальної громади за місцем відкриття спадщини. Стаття 60. Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” -

вівторок, 22 березня 2016 р.

КОМУНАЛЬНА ОКУПАЦІЯ

                                          Дай дурню волю – заведе в неволю
                                                        (Українська приказка)


           Практично щодня на радіо та телебаченні лунає, проплачена за  бюджетний, тобто наш з вами, кошт соціальна реклама. Зміст її полягає в тому, що в Україні довгий час вартість комунальних послуг була занизькою і економічно необґрунтованою. Для перевірки достовірності змісту цієї реклами достатньо зробити кілька порівнянь цін на комунальні послуги на початку 2014 р. та 2016 р., не в з здешевлених за цей час  «технократичним» урядом в 2,73 рази гривнях, а з їх цінами в доларовому еквіваленті. Не гріх також порівняти вартість частини їх на початку 2014 р. та 2016 р. з їх вартістю в 1991 р.  Навіть цих небагатьох порівнянь буде достатнім, щоб навіть пересічному громадянину зробити висновок, що згадана соціальна реклама нічого спільного з соціальним не має і є не тільки димовою завісою для цинічного пограбування населення. Одночасно варто звернути увагу на те, що вже багато років поспіль в Державний бюджет України закладається курс долара США. Єдиним поясненням необхідності такого явища є економічна залежність країни через необхідність зовнішніх запозичень. Нездатність урядових структур організувати життя країни без зовнішніх запозичень є яскравим доказом відсутності у його очільників не тільки патріотичності. але й будь-яких ознак професійності.
             Порівняння вартості електроенергії для населення станом на 1 березня 2016 р., з її вартістю станом на 1 березня 2014 р. свідчить, що вона зросла в 2,71 рази, а її вартість в доларовому еквіваленті практично не змінилася. Порівняння останньої з вартістю електроенергії в 1991 р. дає схожі результати.
             За згаданий вище час трохи більш як двократне  зростання цін на всі інші комунальні послуги в гривнях  призвело до зниження їх в доларовому еквіваленті в середньому на 30%. Доказом цьому є те, що в лютому 2014 р. середня вартість всіх комунальних послуг за двокімнатну квартиру складала 800 грн., або приблизно 85 дол. В лютому 2016 р. їх вартість сягнула 1600 грн, що  приблизно  60 дол. 
             Порівняння наведеної нещодавно власним кореспондентом Наталкою Піснею в прямому ефірі  вартості комунальних послуг за аналогічну квартиру в Нью-Йорку, яка складає 100 дол.,  з вартістю комунальних послуг в Україні в доларовому еквіваленті в березні 2014 р., свідчить, що вони відрізняються всього на 15%. При цьому,  наведена нею одночасно  інформація свідчить, що в Нью-Йорку середні річні доходи мешканця після сплати податків складають 50000 доларів, що більш як 4000 дол. за місяць.  За цей час в Україні:
-         середня місячна зарплата в гривнях зросла з 3398 до 4362 і в доларах після оподаткування зменшилась з 280 до 132 ;
-    прожитковий мінімум, мінімальні пенсія та зарплата в гривнях зросли на 13,1% з 1176, 949 та 1218  до 1330, 1074 та 1378;
             -    прожитковий мінімум, мінімальна пенсія та зарплата в доларовому еквіваленті зменшились відповідно з 120, 97  та 96  до 50, 41 та 53.
            Порівняння наведених вище даних про доходи громадян і вартість комунальних послуг в Україні з аналогічними даними в Нью-Йорку дають підстави вважати, що українці живуть в умовах комунальної окупації.
            Зважаючи на те, що зростання цін на комунальні послуги організоване урядовими структурами і несе користь не тільки українським, але й олігархам держави-агресора, такі дії мають ознаки не тільки широкомасштабної корупції, але й державної зради.


21 березня 2016 р.  Інженер та винахідник    Леонід Тартасюк 

Немає коментарів:

Дописати коментар