- Територіальним громадам сіл, селищ, міст, районів у містах належить право комунальної власності на рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, землю, природні ресурси, підприємства, установи та організації, в тому числі банки, страхові товариства, а також пенсійні фонди, частку в майні підприємств, житловий фонд, нежитлові приміщення, заклади культури, освіти, спорту, охорони здоров'я, науки, соціального обслуговування та інше майно і майнові права, рухомі та нерухомі об'єкти, визначені відповідно до закону як об'єкти права комунальної власності, а також кошти, отримані від їх відчуження. Спадщина, визнана судом відумерлою, переходить у власність територіальної громади за місцем відкриття спадщини. Стаття 60. Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” -

середу, 28 жовтня 2015 р.

ДОРЕФОРМУВАЛИСЬ

Це не вимитий холодильник, це холодильник пенсіонерки (тобто мій) за 10 днів до отримання пенсії, підвищення якої, попри усі обіцянки так і не відбулося. Можливо моя пенсія 1560грн. за 43 роки трудового стажу на інженерних посадах видається владі надто великою і таку уже підвищувати не потрібно. Я згодна терпіти і далі, але нехай зі мною терплять усі можновладці від президента до прем*єра і уся їх незнищенна свита..

Не треба новітній геноцид українського народу видавати за довгоочікувані реформи, які радо вітає Європа. Я думаю, що жодна з країн ЄС не допустила б такого знущання над своїм народом. Чи може я щось не так розумію друзі? І ще - у кастрюлі не тушковане м*ясо, а вінігрет, і овочі з мого городу, а у кого немає ні саду, ні городу, то зовсім неможливо вижити. А ви кажете, чому за опоблок голосують? Є, звичайно, віддані прихильники цієї політичної сили, яких не варто навіть намагатися переконувати у протилежному, але за ілюзію цього примарного шастя пішли масово голосувати і ті пенсіонери, які чекали від нової влади справжніх реформ, а дочекалися удавку на свою і так багатостраждальну шию. Як з цією категорією бути і хіба влада зможе завоювати їх прихильність і довіру. Хіба можна усі реформи починати з найбідніших категорій. Не по-людськи це і не по-Божому.


Немає коментарів:

Дописати коментар