- Територіальним громадам сіл, селищ, міст, районів у містах належить право комунальної власності на рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, землю, природні ресурси, підприємства, установи та організації, в тому числі банки, страхові товариства, а також пенсійні фонди, частку в майні підприємств, житловий фонд, нежитлові приміщення, заклади культури, освіти, спорту, охорони здоров'я, науки, соціального обслуговування та інше майно і майнові права, рухомі та нерухомі об'єкти, визначені відповідно до закону як об'єкти права комунальної власності, а також кошти, отримані від їх відчуження. Спадщина, визнана судом відумерлою, переходить у власність територіальної громади за місцем відкриття спадщини. Стаття 60. Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” -

неділя, 30 серпня 2015 р.

ЧИ ЗНАЙДУТЬСЯ 300 "СПАРТАНЦІВ" ПОРОШЕНКА?

Украіна знаходиться на історичному зламі: чи наша природня тяглість до свободи, вільнодумства, незалежності, яка ідентифікована в парламентсько-президентську Республіку, буде зреалізована; чи під змінами до Конституції запровадиться автократична форма управління Украіною?

 Тобто, повна і беззаперечна влада "новітнього гетьмана"?
Все буде вирішуватися на 3-ій сесії ВРУ 8-го скликання.
Щодо голосування парламенту 31-го серпня двох
 думок немає. Президент провів таку артпідготовку, що сумнівів у 226-ти голосах за 
1-е читання немає ні в кого. 
Серйозна дискусія навколо 300 голосів у 2-ому читанні. 
Порошенко, на відміну від своїх попередників, дуже близький до мрії абсолютної влади. Потрібно віддати йому належне: найпрацьовитіший, найпереконливіший, найманіпулятивніший.
У мене одне запитання, до себе і до загалу: 
ВІДПОВІДАТИМЕ ТІЛЬКИ ВІН (ЗА НАСЛІДКИ), ЧИ МИ ВСІ РАЗОМ???
Особисто я не знімаю із себе відповідальності, тому й не мовчу.
Вважав і вважаю, що в такому вигляді зміни до Конституції України приймати не можна. Два найголовніших, як на мене, аргументи:
1. Не можна, КАТЕГОРИЧНО, в проекті записувати норму про особливості місцевого самоврядування в окремих районах Донбасу! 
Тим паче, цей закон приймався, вже при Президентові Порошенко і голові ВРУ Турчинові ПРИ ВИКЛЮЧЕНОМУ ТАБЛО!!!
2. Створюється дуалізм виконавчої влади на місцях: виконкоми і префекти. Президент лукавить, говорячи, що повноваження і бюджет віддається на місця. Але, Президент не говорить, що всі силовики на місцях (МВС, СБУ, Прокуратура), всі територіальні управління центральних виконавчих органів влади підпорядковані ПРЕФЕКТУ.
Скажіть, що зможе зробити голова Ради, чи голова її виконкому (навіть прийнявши рішення про місцевий бюджет), без підтримки префекта?
Думаю, питання риторичне...
Висновок: ПРЕФЕКТИ - ЦЕ СМОТРЯЩІ ВІД ПРЕЗИДЕНТА!
КОНСТИТУЦІЙНО ЗАКРІПЛЕНІ!
ЧИ ЦЬОГО МИ ЧЕКАЛИ ПІСЛЯ РЕВОЛЮЦІЇ ГІДНОСТІ?
ЗВИНУВАЧЕННЯ НА КОРИСТЬ НАШОГО ВОРОГА З РОСІІ -
 
ВІДКИДАЮ КАТЕГОРИЧНО!
 
МАНІПУЛЯЦІІ СВІДОМІСТЮ УКРАЇНЦІВ НЕ СПРИЙМАЮ!
ЗВЕРТАЮСЯ ДО СВОЇХ ПОБРАТИМІВ: ПАРУБІЯ А, КУБІВА С, ХМІЛЯ М, ВАСЮНИКА І (МОЛОДЕЦЬ ПО ПЕРШОМУ ГОЛОСУВАННЮ) та інших депутатів із Львіщини (і не тільки): 
НЕ ДАТИ СВОГО ГОЛОСУ ЗА ГАНЕБНИЙ ПРОЕКТ ЗМІН ДО
КОНСТИТУЦІІ УКРАЇНИ!

Немає коментарів:

Дописати коментар