Украіна знаходиться на
історичному зламі: чи наша природня тяглість до свободи, вільнодумства,
незалежності, яка ідентифікована в парламентсько-президентську Республіку, буде
зреалізована; чи під змінами до Конституції запровадиться автократична форма
управління Украіною?
Тобто, повна і беззаперечна влада
"новітнього гетьмана"?
Все буде вирішуватися на 3-ій сесії ВРУ 8-го скликання.
Щодо голосування парламенту 31-го серпня двох думок немає. Президент провів таку артпідготовку, що сумнівів у 226-ти голосах за
1-е читання немає ні в кого.
Серйозна дискусія навколо 300 голосів у 2-ому читанні.
Порошенко, на відміну від своїх попередників, дуже близький до мрії абсолютної влади. Потрібно віддати йому належне: найпрацьовитіший, найпереконливіший, найманіпулятивніший.
У мене одне запитання, до себе і до загалу:
ВІДПОВІДАТИМЕ ТІЛЬКИ ВІН (ЗА НАСЛІДКИ), ЧИ МИ ВСІ РАЗОМ???
Особисто я не знімаю із себе відповідальності, тому й не мовчу.
Вважав і вважаю, що в такому вигляді зміни до Конституції України приймати не можна. Два найголовніших, як на мене, аргументи:
1. Не можна, КАТЕГОРИЧНО, в проекті записувати норму про особливості місцевого самоврядування в окремих районах Донбасу!
Тим паче, цей закон приймався, вже при Президентові Порошенко і голові ВРУ Турчинові ПРИ ВИКЛЮЧЕНОМУ ТАБЛО!!!
2. Створюється дуалізм виконавчої влади на місцях: виконкоми і префекти. Президент лукавить, говорячи, що повноваження і бюджет віддається на місця. Але, Президент не говорить, що всі силовики на місцях (МВС, СБУ, Прокуратура), всі територіальні управління центральних виконавчих органів влади підпорядковані ПРЕФЕКТУ.
Скажіть, що зможе зробити голова Ради, чи голова її виконкому (навіть прийнявши рішення про місцевий бюджет), без підтримки префекта?
Думаю, питання риторичне...
Висновок: ПРЕФЕКТИ - ЦЕ СМОТРЯЩІ ВІД ПРЕЗИДЕНТА!
КОНСТИТУЦІЙНО ЗАКРІПЛЕНІ!
Все буде вирішуватися на 3-ій сесії ВРУ 8-го скликання.
Щодо голосування парламенту 31-го серпня двох думок немає. Президент провів таку артпідготовку, що сумнівів у 226-ти голосах за
1-е читання немає ні в кого.
Серйозна дискусія навколо 300 голосів у 2-ому читанні.
Порошенко, на відміну від своїх попередників, дуже близький до мрії абсолютної влади. Потрібно віддати йому належне: найпрацьовитіший, найпереконливіший, найманіпулятивніший.
У мене одне запитання, до себе і до загалу:
ВІДПОВІДАТИМЕ ТІЛЬКИ ВІН (ЗА НАСЛІДКИ), ЧИ МИ ВСІ РАЗОМ???
Особисто я не знімаю із себе відповідальності, тому й не мовчу.
Вважав і вважаю, що в такому вигляді зміни до Конституції України приймати не можна. Два найголовніших, як на мене, аргументи:
1. Не можна, КАТЕГОРИЧНО, в проекті записувати норму про особливості місцевого самоврядування в окремих районах Донбасу!
Тим паче, цей закон приймався, вже при Президентові Порошенко і голові ВРУ Турчинові ПРИ ВИКЛЮЧЕНОМУ ТАБЛО!!!
2. Створюється дуалізм виконавчої влади на місцях: виконкоми і префекти. Президент лукавить, говорячи, що повноваження і бюджет віддається на місця. Але, Президент не говорить, що всі силовики на місцях (МВС, СБУ, Прокуратура), всі територіальні управління центральних виконавчих органів влади підпорядковані ПРЕФЕКТУ.
Скажіть, що зможе зробити голова Ради, чи голова її виконкому (навіть прийнявши рішення про місцевий бюджет), без підтримки префекта?
Думаю, питання риторичне...
Висновок: ПРЕФЕКТИ - ЦЕ СМОТРЯЩІ ВІД ПРЕЗИДЕНТА!
КОНСТИТУЦІЙНО ЗАКРІПЛЕНІ!
ЧИ ЦЬОГО МИ ЧЕКАЛИ ПІСЛЯ
РЕВОЛЮЦІЇ ГІДНОСТІ?
ЗВИНУВАЧЕННЯ НА КОРИСТЬ НАШОГО ВОРОГА З РОСІІ -
ВІДКИДАЮ КАТЕГОРИЧНО!
МАНІПУЛЯЦІІ СВІДОМІСТЮ УКРАЇНЦІВ НЕ СПРИЙМАЮ!
ЗВИНУВАЧЕННЯ НА КОРИСТЬ НАШОГО ВОРОГА З РОСІІ -
ВІДКИДАЮ КАТЕГОРИЧНО!
МАНІПУЛЯЦІІ СВІДОМІСТЮ УКРАЇНЦІВ НЕ СПРИЙМАЮ!
ЗВЕРТАЮСЯ ДО СВОЇХ ПОБРАТИМІВ: ПАРУБІЯ А, КУБІВА С, ХМІЛЯ М,
ВАСЮНИКА І (МОЛОДЕЦЬ ПО ПЕРШОМУ ГОЛОСУВАННЮ) та інших депутатів із Львіщини (і
не тільки):
НЕ ДАТИ СВОГО ГОЛОСУ ЗА ГАНЕБНИЙ ПРОЕКТ ЗМІН ДО
КОНСТИТУЦІІ УКРАЇНИ!
НЕ ДАТИ СВОГО ГОЛОСУ ЗА ГАНЕБНИЙ ПРОЕКТ ЗМІН ДО
КОНСТИТУЦІІ УКРАЇНИ!
Немає коментарів:
Дописати коментар