- Територіальним громадам сіл, селищ, міст, районів у містах належить право комунальної власності на рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, землю, природні ресурси, підприємства, установи та організації, в тому числі банки, страхові товариства, а також пенсійні фонди, частку в майні підприємств, житловий фонд, нежитлові приміщення, заклади культури, освіти, спорту, охорони здоров'я, науки, соціального обслуговування та інше майно і майнові права, рухомі та нерухомі об'єкти, визначені відповідно до закону як об'єкти права комунальної власності, а також кошти, отримані від їх відчуження. Спадщина, визнана судом відумерлою, переходить у власність територіальної громади за місцем відкриття спадщини. Стаття 60. Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” -

субота, 31 травня 2014 р.

МАЙДАН: ЗА НАРОДОВЛАДДЯ, ЧИ ЗА ОЛІГАРХІЮ? (Частина 2)

Попередні умови для переговорів

Перш, ніж вести переговори про зміни чи доповнення конституції, необхідно привести державний лад у відповідність до вимог чинної Конституції України, навести мости легітимності між Конституцією УРСР і Конституцією України 1996 року:


1. Привести все чинне законодавство у відповідність з Декларацією про державний суверенітет України від 16 липня 1990 року N 55-XII, як єдиного базового документа референдуму про незалежність України в грудні 1990 року; http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/55-12   

2. Всі державні акти від часів Конституції УРСР до Конституції і законів незалежної України привести у відповідність до вимог ст.22 Конституції України, зокрема:

 – одномандатні округи виборів до рад територіальних громад міста обласного підпорядкування, районів міст з адміністративним поділом на райони повинні містити не більше 500 жителів; сіл, селищ – 75 жителів і т.д., згідно з законодавством до виборів 1987 року; при цьому кандидат в депутати має проживати в своєму окрузі більше 3-х років, або з часу первинного заселення нового будинку менше. (Довідка: зараз мажоритарний округ іноді включає більше 5000 жителів, при цьому депутат не обовязково має проживати в своєму окрузі. Склад такої ради не відображає соціальну структуру громади і не представляє інтереси її громадян).


 – провести вибори до місцевих рад;
 – прийняттям статутів територіальних громад утворити юридичні особи публічного права – територіальні громади – власників комунального майна, та фінансових ресурсів, розпорядників природних ресурсів, віднесених згідно з законодавством до відання територіальної громади;
 – здійснити інвентаризацію комунального майна і всебічний аудит діяльності попередніх управлінців задля прийняття рішень з легітимізації і фіксації майнового статусу всіх субєктів права власності громади.

 3. При розгляді всіх справ за результатами інвентаризації і аудиту безумовно дотримуватися презумпції невинуватості, не ставити за мету обовязкове повернення майна, чи корпоративних прав у суспільну власність, а шукати забезпечення умов ефективного їх використання на благо суспільства без зміни власника.
Тільки після вступу в майнові права наш народ з рабів перетвориться на ГРОМАДЯН і може проводити подальші переговори про визначення державного устрою і конституційного ладу вже виважено, в спокійній обстановці – не як жебрак, а як повноправний суб’єкт публічного права.

Переговорна платформа (основні положення).

1.                    Здійснити обрання Верховної Ради з мажоритарною системою з представництвом одного депутата від 100–120 тисяч громадян.
2.                    Повернутися до народних судів.
3.                    Створити муніципальну міліцію.
4.                    Впровадити державне медичне страхування.
5.                    Провести референдум про вибір орієнтації свого розвитку в світовому співтоваристві: Митний союз; ЄС;чи неприєднання (нейтралітет за зразком Швейцарії).
6.                      Капітали, виведені в «офшори» амністуються у випадку їх повернення інвестиціями в Україну. Капітали, отримані злочинним шляхом, або які використовувалися для злочинних дій повертаються в державну власність в судовому порядку.
7.                       Природні ресурси (земля, надра, водні ресурси, ліси і т.д.) є невідчужуваною власністю українського народу. Земельні паї селян можуть викуплятися лише в суспільну власність.
8.                     Здійснюється відновлення державного сектора економіки з націоналізації базових галузей (залізничний транспорт, енергогенеруючі і енергорозподільчі компанії, автомагістралі, та ін.)
9.                      Впроваджується планування розвитку країни з залученням приватного капіталу через держзамовлення.
Здійснюються інші кроки в напрямку побудови держави.

Володимир Степаненко    31. 05. 2014


Початок: МАЙДАН: ЗА НАРОДОВЛАДДЯ, ЧИ ЗА ОЛІГАРХІЮ? (Частина 1)

Немає коментарів:

Дописати коментар