- Територіальним громадам сіл, селищ, міст, районів у містах належить право комунальної власності на рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, землю, природні ресурси, підприємства, установи та організації, в тому числі банки, страхові товариства, а також пенсійні фонди, частку в майні підприємств, житловий фонд, нежитлові приміщення, заклади культури, освіти, спорту, охорони здоров'я, науки, соціального обслуговування та інше майно і майнові права, рухомі та нерухомі об'єкти, визначені відповідно до закону як об'єкти права комунальної власності, а також кошти, отримані від їх відчуження. Спадщина, визнана судом відумерлою, переходить у власність територіальної громади за місцем відкриття спадщини. Стаття 60. Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” -

пʼятниця, 19 квітня 2013 р.

Україна і Росія. Лізинг навіки



Лізинговий зашморг, дбайливо підтягнутий російськими олігархами і донецькими менеджерами, змушує «Укрзалізницю» вдвічі переплачувати за електровози. Ціна питання зросла до захмарних 26 мільярдів.

Це одна з найбільших сум, які ставали об’єктами уваги «Наших Грошей» за останні роки. Чотири регіональні залізниці оголосили тендери на придбання 455 електровозів за лізинговою схемою з семирічним терміном виплати. На початку травня стане відомо, наскільки впишуться учасники тендерів у за плановий залізничниками кошторис – 26 млрд грн. (близько $3,3 млрд). Однак вже зараз можна стверджувати, що «Укрзалізниця» обрала один з найвитратніших шляхів до вирішення справді важливої проблеми – оновлення локомотивного парку, який значною мірою вже знаходиться на межі списання.

Відомо, що ціна за лізинг електровозів буде удвічі більшою від ціни виробника. «Укрзалізниця» станом на 2011 рік мала домовленості безпосередньо з російськими заводами на виробництво 460 локомотивів на $1,8 млрд. Також є порівняльні дані по двом залізницям.

Зараз Львівська залізниця планує лізингувати електровози 2ЕС10 виробництва ТОВ «Уральские локомотивы» (Росія) по 113 млн грн. за штуку. Однак в 2011 році «Укрзалізниця» вже укладала угоду з росіянами на постачання цих локомотивів по 60 млн грн. Тоді контракт не було виконано. Українці не знайшли грошей.

Придніпровська залізниця планує лізингувати електровози ВЛ11М/6 виробництва АТ «Электровозостроитель» (Грузія) по 61 млн грн. Однак два роки «Укрзалізниця» також домовлялась з цим виробником про придбання цих же локомотивів по 35 млн грн. за штуку.

Немає коментарів:

Дописати коментар