- Територіальним громадам сіл, селищ, міст, районів у містах належить право комунальної власності на рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, землю, природні ресурси, підприємства, установи та організації, в тому числі банки, страхові товариства, а також пенсійні фонди, частку в майні підприємств, житловий фонд, нежитлові приміщення, заклади культури, освіти, спорту, охорони здоров'я, науки, соціального обслуговування та інше майно і майнові права, рухомі та нерухомі об'єкти, визначені відповідно до закону як об'єкти права комунальної власності, а також кошти, отримані від їх відчуження. Спадщина, визнана судом відумерлою, переходить у власність територіальної громади за місцем відкриття спадщини. Стаття 60. Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” -

вівторок, 3 грудня 2013 р.

Разом з народом: поради лідерам майдану від небайдужого "силовика" з Управління державної охорони


Я - офіцер запасу Управління державної охорони України (далі УДОУ) - дана структура здійснює охорону вищих посадових осіб України (Президент, Прем’єр міністр, Голова Верховної Ради, ...) і місць їх перебування.

У зв’язку із цим, на підставі спільних наказів УДОУ координує діями сил МВС, СБУ біля Адміністрації Президента України (далі - АПУ), Верховної ради України (далі - ВРУ), Кабінету Міністрів України (далі - КМУ), Межигір’я та інших об’єктів, що цікавлять опозицію.


         Дане звернення сформовано з метою акцентувати увагу координаторів нинішнього Майдану на необхідність більш активного ведення збору інформації від діючих силовиків. З досвіду проходження служби в УДОУ під час «Помаранчевої революції» озвучу наступні висновки:

         - згідно закону керівник УДОУ призначається та підпорядкований Президенту України і відповідно 90% ресурсу УДОУ залучається до забезпечення заходів за участю саме Президента України;

       - як наслідок, по мірі виконання своїх посадових обов’язків, офіцери УДОУ досконало володіють планами влади та координують діями міліції по протидії опозиції;

       - значна частина діючого особового складу УДОУ в душі підтримувала революціонерів, але фактично не розуміла чим може допомогти процесу. Мали місце випадки, коли начальники структурних підрозділів, в робочих кабінетах яких були телевізори, надавали можливість особовому складу який відпочивав між змінами чергувань на МАЙДАНІ переглядати передачі 5 телеканалу. Я переконаний, що аналогічні події відбувались в підрозділах інших правоохоронних органів;

        За умови створення «Об’єднаною опозицією» «Координаційного штабу по співпраці з правоохоронними органами» - інформаційні агентства зможуть отримати якісну первинну інформацію щодо кулуарних планів влади та відеофіксацію незаконних дій правоохоронних органів (наради з координації зусиль по протидії опозиції, віддавання незаконних наказів особовому складу, чинення тиску на психіку підлеглих, тощо … ).

        Для створення «Координаційного штабу по співпраці з правоохоронними органами» рекомендую вжити наступних заходів:

        - виділити багатоканальний телефон з аудіо фіксацією ефіру;

       - передбачити ресурс по прийому файлів з відео фіксацію незаконних дій правоохоронних органів (наради, віддавання наказів особовому складу, тощо … );

        - залучити до роботи в штабі досвідчених аналітиків;

        - передбачити в складі штабу діяльність прес-центру для висвітлення в зацікавлених ЗМІ отриманих перевірених даних;

       - організувати відео звернення авторитетних високо посадовців правоохоронних органів (Ярема, Москаль, тощо …) в якому передбачити наступні інформаційні блоки:

       - висвітлення факту створення «Координаційного штабу по співпраці з правоохоронними органами» його основної мети та функцій;

      - надання ключових контактних даних – телефони, тощо … попередження про необхідність дотримання заходів з конспірації: не телефонувати з апаратів по яким можливо буде ідентифікувати особу;

      - закликати здійснювати фото-, відеофіксацію незаконної діяльності керівного складу правоохоронних органів за допомогою особистих мобільних пристроїв та передавати отриману інформацію з потрібними коментарями через неконтрольовані вітчизняними спец службами Інтернет-ресурси: СКАЙП, Фейсбук, Google кола, тощо …

      Акцентувати увагу на інформації, яка цікавить штаб:

        - можливе залучення силовиків із сусідніх областей – їх кількість, місце дислокації, морально-психологічний стан, якість контролю підлеглих командирами;

       - місця розташування силовиків поблизу Майдану та їх кількість;

         - можливі вказівки по вибірковому застосуванню повноважень – не зачіпати провокаторів з певними розпізнавальними знаками (пов’язки, маски, тощо …)…;

        З упевненістю можу зазначити, що реалізація зазначеного вище сценарію дозволить досягнути наступних результатів:

       - значна частина керівного складу правоохоронних органів побоїться відкрито віддавати незаконні вказівки підпорядкованим військовослужбовцям;

       - в разі, коли буде прийняте рішення вилучити мобільні телефони у особового складу, який залучається до забезпечення заходів на Майдані, виникнуть обґрунтовані сумніви у законності наказів що віддаються безпосереднім керівництвом;

       - часткова або повна відмова особового складу правоохоронних органів виконувати накази, спрямовані проти життя та здоров’я мітингуючих на Майдані людей;

      - отримання актуального, якісного матеріалу для формування ефіру;

-можливість якісно орієнтуватись в планах опонентів.


Немає коментарів:

Дописати коментар