- Територіальним громадам сіл, селищ, міст, районів у містах належить право комунальної власності на рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, землю, природні ресурси, підприємства, установи та організації, в тому числі банки, страхові товариства, а також пенсійні фонди, частку в майні підприємств, житловий фонд, нежитлові приміщення, заклади культури, освіти, спорту, охорони здоров'я, науки, соціального обслуговування та інше майно і майнові права, рухомі та нерухомі об'єкти, визначені відповідно до закону як об'єкти права комунальної власності, а також кошти, отримані від їх відчуження. Спадщина, визнана судом відумерлою, переходить у власність територіальної громади за місцем відкриття спадщини. Стаття 60. Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” -

середа, 10 квітня 2013 р.

В Криму друкують плакати з закликами вбити в собі українця [ФОТО]



У Криму частенько виникає напружена ситуація в інформаційному полі через думки окремих людей, які можуть ображати почуття жителів півострова. Так, старійшині козачої громади "Соболь" Віталію Храмову відмовили у встановленні чотирьох бігбордів з його висловом: "Вітаємо печенігів Тавриди з днем п'ятого чудесного порятунку. Добра і щастя! Нагадуємо - Дня шостого чудесного порятунку не буде!" - подібний вислів рекламне агентство, що надає площі, відмовилося розміщувати, пославшись на можливу адміністративну відповідальність, пише "Сегодня".

За словами голови координаційної ради російських організацій Криму і Севастополя Володимира Тюніна, це особиста думка Храмова. "Він вважає, що коли переселили татар, які живуть у Криму, їх врятували. Він хотів висвітлити це на бігбордах. Те, що відмовили в розміщенні реклами, це право господарів рекламної фірми, тут питань ніяких. Я вважаю, що спокійніше будуть проходити подібні заходи, то краще для життя", - зазначає Володимир.

Що ж стосується розміщення подібних повідомлень у майбутньому, Володимир Тюнін каже, що час є, і можливо, щось буде розміщено.

Заступник голови Меджлісу і депутат Верховної ради Криму Рефат Чубаров каже, що кожен рік перед 18 травня вчиняються спроби розбурхати ситуацію на півострові. "Усі, хто причетні до цієї провокації, повинні бути обережнішими у висловлюваннях і не провокувати конфліктів. Я думаю, що представники рекламного агентства відреагували правильно, що свідчить про розуміння складності ситуації в Криму", - говорить депутат.

За словами Рефата Чубарова, незабаром уряд Криму і Меджліс буде розміщувати інформаційні бігборди про траурну дату.

Подібний скандал стався минулого тижня в Сімферополі. Одне з рекламних агентств розмістило у себе на сайті фотографії процесу друку. У рекламі йшлося: "Убей в себе украинца! Хватит мычать на мове!". Це фото моментально облетіло інформаційні ресурси України і викликало бурхливі суперечки. Новину з сайту рекламного агентства видаили, але їх притягнули до відповідальності.

Зараз за заявою громадян міліція веде розслідування і проводить експертизи, а директора фірми викликали в УБЕЗ. За словами директора фірми Олександра, реклама була надрукована на замовлення київської фірми, а публікація фотографії була помилкою його співробітників. "Нас теж, найпевніше, притягнуть до відповідальності у вигляді штрафу. Зараз наша робота призупинена, ми її продовжимо незалежно від вердикту", - каже директор фірми.

За словами юриста Асана Сейтягяєва, закон у сфері реклами контролює Антимонопольний комітет, організації із захисту прав споживачів та із захисту суспільної моралі.

"Якби таке повідомлення з'явилося на білборді, швидше за все, рекламодавця притягнули б до адміністративної відповідальності. Якщо на рекламній площі вказано посилання на рекламодавця, то відповідати буде він сам. Якщо зміст реклами розробляли в агентстві, тоді відповідають рекламники. Для того щоб кваліфікувати дане повідомлення, потрібно зібрати комісію, яка проведе експертизу і винесе вердикт, містить в собі текст образи чи ні. Покарання вже визначає Феміда. Зазвичай адміністративна відповідальність у рекламній сфері закінчується штрафом від 300 до 3400 грн. Також вас зобов'яжуть зняти білборд і, можливо, принести вибачення, залежно від того, як кваліфікував інформацію суд", - пояснив юрист.

Цікаво, що в липні 2012 року російська громадська організація жертв незаконних політичних репресій створила серію рекламних плакатів "Сталін - він як...". Таким чином організація вирішила "зрозумілою мовою" розповісти молоді про сталінські репресії.

Немає коментарів:

Дописати коментар