- Територіальним громадам сіл, селищ, міст, районів у містах належить право комунальної власності на рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, землю, природні ресурси, підприємства, установи та організації, в тому числі банки, страхові товариства, а також пенсійні фонди, частку в майні підприємств, житловий фонд, нежитлові приміщення, заклади культури, освіти, спорту, охорони здоров'я, науки, соціального обслуговування та інше майно і майнові права, рухомі та нерухомі об'єкти, визначені відповідно до закону як об'єкти права комунальної власності, а також кошти, отримані від їх відчуження. Спадщина, визнана судом відумерлою, переходить у власність територіальної громади за місцем відкриття спадщини. Стаття 60. Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” -

неділя, 26 січня 2014 р.

"Били, ставили ноги на голову та різали чуба", - активіст про тортури "Беркута"

Активіст, якого катували беркутівці, Михайло Гаврилюк звільнився завдяки афганцям і Автомайдану.
Про це він розповів журналістам у Штабі національного опору в п'ятницю.
Гаврилюк також повідомив деякі деталі свого захоплення силовиками і наступних подіях.


За його словами, під час атаки він відступав останнім, оскільки намагався по дорозі підібрати пораненого.

"Потім мене схопили, затягли до себе і почали бити. Вони повалили мене на землю, ставили ноги на голову і так фотографувалися. Це у них була трака розвага", - сказав Гаврилюк.

"Били всі по черзі. А потім хтось запропонував відрізати мені чуб. Вони тримали мою голову і по частинах відрізали чуб ножем", - розповів активіст.

За словами Гаврилюка, серед силовиків були також кілька людей, які через деякий час стали закликати інших не бити його більше, проте більшість їх не слухала.
"Коли їм набридло мене бити, мене затягли в автозак і повезли у відділок. По дорозі я кілька разів вирубувався, а з дільниці мене забрала швидка. До лікарні за мною приїхали афганці. І з лікарні мені вдалося втекти завдяки їм, а потім мене забрав машиною хлопець з Аавтомайдана", - розповів чоловік.

Гаврилюк сказав, що зараз почуває себе ще не дуже добре, проте настрій бойовий:

"Вони створили коридор і вимагали, щоб я через нього пройшов, але я не виконав їх накази. Я ж не дурень! Ще я козак. І я попереджаю хлопців по ту сторону барикад: козаки один одного в біді не кидають, вони помстяться за мене і ця помста буде страшна".


Немає коментарів:

Дописати коментар