- Територіальним громадам сіл, селищ, міст, районів у містах належить право комунальної власності на рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, землю, природні ресурси, підприємства, установи та організації, в тому числі банки, страхові товариства, а також пенсійні фонди, частку в майні підприємств, житловий фонд, нежитлові приміщення, заклади культури, освіти, спорту, охорони здоров'я, науки, соціального обслуговування та інше майно і майнові права, рухомі та нерухомі об'єкти, визначені відповідно до закону як об'єкти права комунальної власності, а також кошти, отримані від їх відчуження. Спадщина, визнана судом відумерлою, переходить у власність територіальної громади за місцем відкриття спадщини. Стаття 60. Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” -

суботу, 14 лютого 2015 р.

ВІДКРИТЕ ЗВЕРНЕННЯ ІНІЦІАТИВНОЇ ГРУПИ ПО ВІДНОВЛЕННЮ КОНСТИТУЦІЙНОГО ЛАДУ ДО КЕРІВНИЦТВА КРАЇНИ

 Президенту України Порошенко П. А.
 Прем’єр-міністру України Яценюку А. П.
 Генеральному прокурору України Шокіну В. М.
 Голові СБУ Наливайченко В. О.
 Міністру ВСУ Авакову А. Б.                                          

                                                                                                                                                           ЗВЕРНЕННЯ

   Ми, громадяни України, представники ініціативної групи по відновленню конституційного ладу в Дніпропетровську і Дніпропетровській області, єдине джерело влади в країні (відповідно до статті 5. Конституції України), власники всього загальнонаціонального багатства (відповідно до статті 13. Конституції України) та власники комунального майна, місцевих бюджетів, землі, природних ресурсів, підприємств, установ та організацій своїх територіальних громад (відповідно до статті 60. Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»), звертаємося до Вас, як до представників, які представляють європейську, правову державу Україну на державному і міжнародному рівнях, гарантують верховенство права - чітке дотримання і виконання законів України на її території та запобігають проявам незаконних або антиконституційних дій чиновників або посадовців всіх рівнів.

   Ставимо Вас до відома, що на території Дніпропетровської області та в її обласному центрі місті Дніпропетровську, з моменту прийняття Конституції України (28.06.1996) і до сьогодні, не діє верховенство права, а також Закони та Конституція України.

Відповідно до статті 7. Конституції, в Україні визнається і гарантується місцеве самоврядування.

Відповідно до статті 140. (КУ), місцеве самоврядування є правом територіальної громади.

Згідно статті 5., Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” система місцевого самоврядування включає: територіальну громаду;

Відповідно до статті 6., цього закону, первинним суб'єктом місцевого самоврядування, основним носієм його функцій і повноважень є Територіальна громада.

Відповідно до  статті 10., місцеві Ради – це представницькі органи місцевого самоврядування, що представляють відповідні територіальні громади.

Відповідно до  статті 16., цього закону, всі органи місцевого самоврядування є ЮРИДИЧНИМИ ОСОБАМИ (публічного права власності).

Відповідно статті 26. Кримінального кодексу України, співучастю у злочині є умисна спільна участь декількох суб'єктів злочину у вчиненні умисного злочину.

Стаття 27. (ККУ) чітко визначає види співучасників злочину та зазначає, що поряд із виконавцем, є організатор, підбурювач та пособник. Пособником є особа, яка порадами, вказівками, наданням засобів чи знарядь або усуненням перешкод сприяла вчиненню злочину іншими співучасниками.

   Враховуючи вищезазначене, не маючи бажання бути пособниками злочину – антиконституційного, незаконного устрою системи місцевого самоврядування,

Вимагаємо:

Відновлення конституційного устрою на території міста Дніпропетровська та Дніпропетровської області;

Гарантування чіткого дотримання і виконання вимог Законів і Конституції України чиновниками і посадовими особами всіх рівнів;

Централізованого сприяння в проведенні роз’яснювальної роботи (за допомогою регіональних і центральних ЗМІ) щодо переваг правових і майнових взаємовідносин правовласників;

Централізоване сприяння щодо складання реєстру власників та реєстру комунальної власності, землі, природних ресурсів, підприємств, установ та організацій в місті Дніпропетровську та Дніпропетровській області;

Централізоване сприяння щодо проведення агітаційної роботи за рахунок встановлення інформаційних наметів, елементів зовнішньої реклами (білбордів, сіті-лайтів і т. п.) в рамках підготовки проведення місцевого референдуму задля досягнення конституційної вимоги – створення Територіальних громад (юридичних осіб) в місті Дніпропетровську (вісім, за кількістю районів у місті) та Дніпропетровській області.


14.02.2015  З повагою, Ініціативна група по відновленню конституційного устрою в місті Дніпропетровську та Дніпропетровській області

2 коментарі:

  1. не обгрунтовано для їх розуміння. Влада того що вимагаєте не буде робити тому що не розуміє.
    Территориальные громады в Украине представлены тремя направлениями:
    - органы власти, которые считают под громадами просто совокупность жителей в административно-территориальной единице, от имени которых они управляют – осуществляют административно-командную работу;
    - т.н. коренные народы или суверены, которые организуют громады на основании договора между двумя и более жителями и называют себя «людьми» - «человеком», а также уполномоченными таких громад;
    - инициаторы восстановления конституционного строя и воссоздания территориальных громад – собственников национального богатства Украины, как первичного источника местного самоуправления и государственного устройства, которые должны быть учредителями органов власти, выполняя 5 ст. Конституции – суверенитетом и единственным источником власти есть народ Украины.
    У всех направлений разница в понимании и трактовании положений Конституции и Законов.
    http://blog.i.ua/community/5846/1596154/

    ВідповістиВидалити