- Територіальним громадам сіл, селищ, міст, районів у містах належить право комунальної власності на рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, землю, природні ресурси, підприємства, установи та організації, в тому числі банки, страхові товариства, а також пенсійні фонди, частку в майні підприємств, житловий фонд, нежитлові приміщення, заклади культури, освіти, спорту, охорони здоров'я, науки, соціального обслуговування та інше майно і майнові права, рухомі та нерухомі об'єкти, визначені відповідно до закону як об'єкти права комунальної власності, а також кошти, отримані від їх відчуження. Спадщина, визнана судом відумерлою, переходить у власність територіальної громади за місцем відкриття спадщини. Стаття 60. Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” -

понеділок, 27 січня 2014 р.

Я ГОРДИЙ ТИМ, ЩО ВРЯТУВАВ ЛЮДЕЙ!

Змушений відповісти на не зовсім коректну, точніше – зовсім
некоректну інформацію, розповсюджену виданням «ЛИЦА» (
http://www.litsa.com.ua/show/a/14037 ), у якій мене звинувачують у зрадництві і співпраці з правоохоронними органами.


 Минула вже доба з того моменту, як я відправив модератору вищезгаданого сайту свій коментар з поясненнями, який він чомусь  і досі не розмістив на стрічку коментарів (мабуть аргументи залізобетонні).


Згаданий вище матеріал містить не тільки відвертий наклеп, але й порушує мої авторські права:
По-перше, друге моє відео було скачане з YouTube, перейменовано і опубліковано без моєї хоча б усної згоди.
По-друге, до мене ніхто не звертався, хоча б телефоном, щодо ідентифікації приналежності голосу за кадром та уточнення подій які там висвітлюються.
Я доросла людина, яка вміє відповідати за свої вчинки.

Що ж трапилося 25 січня 2014 року

Майже з першого дня роботи «Євромайдану-Дніпро» я приймав активну (наскільки дозволяла робота) участь інформаційною підтримкою. Намагався бути завжди об’єктивним. Допомагав, як завжди, на волонтерських засадах у свій  вільний від роботи час.

Приблизно 23 січня з’явилася інформація про те, що до Дніпропетровська масово звозять т. зв. тітушок. Ультрас «Дніпра» навіть здійснило рейд по місту у пошуках заіжджих гастролерів. Інформація невдовзі підтвердилася. Наші активісти бачили групи молодиків в їдальнях, кафе, магазинах. Ці люди не орієнтувалися у місті географічно, тобто – явно були не місцеві.

Починаючи з 24 січня, на вже звичному Майдані-Дніпро почала з’являтися група молодиків із масками на обличчях, яка закликала людей до захоплення адміністративних установ міста. Ідентифікувати цих, в переважній більшості російськомовних хлопців, ніхто не зміг.

25 січня (рівно два місяці з дня жорстокого побиття учасників Майдану у Дніпропетровську) в чергове на мітингу з’являються невстановлені особи та підбурюють людей йти на штурм Дніпропетровської ОДА. Формується колона (100-150 осіб) та рушає у бік ОДА.

Коли фільмуєш та фотографуєш колону з боку – більше бачиш, більше чуєш. Міліція в цивільному супроводжувала колону від самої Європейської площі.

Першу групу підозрілих молодиків я помітив біля па’ятника Полю. Отже я вирішив змінити маршрут, яким прямувала хода, та побачити, що чекає попереду. На розі вул. Серова і Комсомольської вже чекав загін спецпризначенців (осіб 30 в спецобладунках). На моє привітання «Слава Україні! Хлопці.», я почув: «щяс тєбє будєт, слава». Десь напівдороги до будівлі ОДА по обидва боки вул. Комсомольської помітив дві групи молодиків, трохи далі, ближче до шлагбаума і біля нього (в’їзд на територію), стояли правоохоронці, до них і спрямував. Звернувшись до капітана про те, що помічені підозрілі особи, у відповідь побачив його спину. Стало зрозуміло, що вул. Комсомольська, - це пастка. Тут не треба бути військовим тактиком щоб зрозуміти, що колона спочатку стискається з боків, а потім, здавлюється з кінців (метрів 100 по вулиці, не освітлюється).

Як діяти в подібній ситуації враховуючи попередній «досвід» двомісячної давнини? А діяти треба було негайно рятуючи ні в чому не повинних, беззбройних людей (в колоні були дівчата і літні люди), проти яких можливо готувалися застосувати силу.
 
Для себе вирішив: щоб завадити трагедії, треба зламати плани і тих і інших. Отже, вийшло як вийшло. Матері мене зрозуміють. Кровопролиття в Дніпропетровську було відтерміновано на один день.

Прошу шановне подружжя Гарагуц Валерія і Олену, а також Юрія Смолу, залишатися професіоналами своєї справи. До цього моменту, я саме так і вважав. Ці звинувачення  схожі більше  на замовлення кілеру.  Ви  розумієте, що Ви намалювали мені на спині мішень?

Сергій Філіпенко нікого не міг «здати» бо будівлі ОДА і облради вже два дні готували до облоги, стільки ж містом гуляли тітушки та будувалися крижані барикади і Ви про це дуже добре знаєте.

Вибачень не вимагаю. Головне те, що моя совість залишилася чистою. Слава Нації!


Сергій Філіпенко 

Немає коментарів:

Дописати коментар