- Територіальним громадам сіл, селищ, міст, районів у містах належить право комунальної власності на рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, землю, природні ресурси, підприємства, установи та організації, в тому числі банки, страхові товариства, а також пенсійні фонди, частку в майні підприємств, житловий фонд, нежитлові приміщення, заклади культури, освіти, спорту, охорони здоров'я, науки, соціального обслуговування та інше майно і майнові права, рухомі та нерухомі об'єкти, визначені відповідно до закону як об'єкти права комунальної власності, а також кошти, отримані від їх відчуження. Спадщина, визнана судом відумерлою, переходить у власність територіальної громади за місцем відкриття спадщини. Стаття 60. Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” -

четвер, 4 квітня 2013 р.

ПОЧАТОК РЕВОЛЮЦІЙНИХ ЗМІН (або Перезавантаження Держави)






(частина перша)
НОРМАЛЬНИХ ЛЮДЕЙ БІЛЬШІСТЬ І МИ – СИЛА. Це лише слід усвідомити.
 Зараз час припинити будь-які сторонні розмови і перейти до діла. Досить говорити про консолідацію народу. Час усім нам, незалежно від віку, статі, релігійних вірувань, соціального і майнового стану, належності до партій – об’єднуватися. Нам не потрібні вожді – нас вони вже ошукали не раз. ОБИРАЄМО НЕ «ВОЖДЯ» І НЕ ПАРТІЮ, А НОВУ СИСТЕМУ СОЦІАЛЬНИХ ВІДНОСИН В ДЕРЖАВІ.
Будь-які рухи, майдани, повстання, страйки мають сенс лише в тому випадку, якщо після відсторонення злочинної влади буде перезаснована держава прийняттям Народної Конституції України та встановлене і захищене реальне народовладдя. В протилежному випадку будь-які народні заворушення будуть використані для захоплення влади новими шахраями і злочинцями.
Якщо щось розпочинати, то йти без зупинок до конечної мети, – перезаснування держави і встановлення народовладдя.
Тому Громадський рух «Лелека» пропонує для широкого розповсюдження і обговорення не програми і обіцянки, не нового «вождя», а живу ОБ’ЄДНАВЧУ ІДЕОЛОГІЮ у формі проекту Народної Конституції. Ми прагнемо об’єднати людей заради заміни олігархічного устрою держави на ДЕРЖАВУ НАЦІОНАЛЬНОГО СОЛІДАРИЗМУ ДЕ БУДЕ МІСЦЕ ВСІМ, – багатим і бідним, українцям, національним та етнічним меншинам, віруючим і атеїстам, носіям будь-яких людяних ідеологій, добродіям і злодіям (з обмеженням злодійської сваволі в їх же інтересах). (Матеріали в тему: ПРО НАЦІОНАЛЬНИЙ СОЛІДАРИЗМ та його втіленняв проекті Народної КонституціїУкраїни;  ОЛІГАРХИ,ЧИ ОЛІГОФРЕНИ?).
Будь-які намагання розбудови реального народовладдя: чи то теоретичні пошуки, чи практичні потуги – в межах реальної системи олігархічної влади – утопія. Діюча система влади капіталу проводить послідовну політику повної ліквідації народовладдя. (Матеріал в тему: ВИБОРИ, ЯКЗАСІБ  УЗУРПАЦІЇ ВЛАДИ; ПРО ОБ’ЄДНАННЯТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД ТА ПРОДОЛЮ САМОВРЯДУВАННЯ)
Встановлення реального народовладдя можливе лише разом зі зміною політичної системи.
29 січня 2012 року на LELEKA NEWS було розпочато публікацію і обговорення перших розділів проекту Народної Конституції України. За рік ми вийшли на «ескізний проект», а після врахування зауважень юриста вищої категорії, колишнього викладача Державного і Конституційного права Лариси Капустенко – проект Народної Конституції України подається на суд громади.
Коли я пишу «ми вийшли на ескізний проект», то маю на увазі всіх, хто подавав коментарі, зауваження, схвальні відгуки – і особлива подяка за злі відгуки, які часто починалися словами: «маячня», «дурня», «утопія» і т.п. Це був хороший допінг. Особлива подяка – активним учасникам обговорень в соціальних мережах, чиї коментарі я собі скопіював: Олексію Бабенку, Валерію Добродєєву, Володимиру Горбу, Республика Украина, Евгену Гігаурі, Анатолію Войтко, Добруші, Олексію Кляшторному, Марку Зобову та іншим учасникам обговорення.

Найщиріша подяка авторам проекту нового Славеня України (Гімну України): автору слів Валентині Лісіній-Яворенко та автору музики і пристрасній виконавиці Жанні Арішаці.

Ну і звичайно ж, дописувачам «LELEKA NEWS», моїм найближчим друзям, з ким ми вели обговорення «за круглим столом», електронною поштою та по телефону: Миколі Осіпчуку, Сергію Філіпенку, Леоніду Тартасюку, Миколі Зарембі, Артуру Литвиненку, Сергію Кубряку та іншим.
Також щира подяка тим, хто працює в різних сегментах конституційного права, з чиїми напрацюваннями я звіряв свої думки, читаючи і копіюючи їхні статті та коментарі до них: Віталію Комову, Валентину Колядинському, Олександру Томасевичу, та іншим.
Всі думки враховано. Це означає, що думки, які концептуально вписувалися в дану розробку, були реалізовані в відповідних константах; думки ж, які опонували концептуальним засадам проекту – допомогли передбачити обґрунтування і захист цих концептуальних засад, що не менш важливо.
Лариса Капустенко, як фахівець конституційного права, зробила зауваження, що конституція повинна викладатися стисло і зрозуміло для кожного пересічного українця. І це було би добре, якби така коротка конституція була ще й ефективною. Я керувався критеріями не форми, а викликами життя. Зараз є нагальна необхідність перекрити всі канали чинних зловживань і маніпуляцій нормами конституції і важливих законів. Тому проект конституції (образно) являє собою не лише «стовбур», а й «несучі гілки» на яких мають «нарощуватись» закони. До того ж, «стовбур» повинен бути «вкорінений» в народ, а не в олігархію.
Сучасна вульгарна олігархія, через відсутність організованого громадського спротиву, демонструє абсолютний правовий нігілізм і сваволю, тому маємо прийняти жорстку конституцію і референдумом «вкорінити» її в народ.  Жорсткі конституції приймаються, змінюються і доповнюються в особливому порядку, з дотриманням ускладненої процедури (порівняно зі звичайною законодавчою).
 Саме тому запроваджено найменування конституційних положень «константа», а не «стаття». Пропонується базові (жорсткі) статті інших законів також прирівнювати до конституційних і йменувати «константами». Це означає, що конституція обов’язково затверджується конституційним референдумом, а внесення змін і доповнень до «констант», або виключення, чи внесення нових «констант», мають обов’язково затверджуватися черговим референдумом.
((Ми добре усвідомлюємо стан політичної культури нашого суспільства, але ми також певні, що об’єднавши всіх прихильників ідей нашого проекту, ще на стадії збирання підписів за проведення конституційного референдуму ми зможемо переконати самих зневірених у здоровому глузді і реальності пропонованих змін. Організовані, ми зможемо проконтролювати і відстояти результати референдуму. («теорія стає матеріальною силою, коли оволодіває масами» К.Маркс) Ми зобов’язані зірвати плани антиукраїнських сил накинути людям ярмо через новий антинародний закон про референдум, прийнятий слугами олігархії))
Крім того, здійснена заміна ряду інших старих термінів: була «Верховна» Рада, стала «Народна», з’явилися «муніципалітети», «ратуші» та інше. Це зроблено, по-перше, щоб радикально відмежуватися від старих порядків; а по-друге, для того, щоб всі нові нормативні акти легко було відрізнити від старих, адже в період адаптації до нової конституції (2-3 роки)  статті старих законів будуть вибірково використовуватися через укази Президента.
Життя ускладнюється, звідси потрібне ясне орієнтування в правовому полі і тому в проекті конституції передбачено її ґрунтовне вивчення в усіх закладах загальної та середньої спеціальної освіти.
«Що поробиш, панове! Споконвічна істина, яка говорить, що право, не підкріплене матеріальною силою, зневажається, не зробила для нас винятку». (Мустафа Кемаль Ататюрк до депутатів меджлісу Туреччини)
Мені підказали, що в турецькій конституції М.Кемаля Ататюрка функцією гаранта Конституції наділена Армія, яка у випадках грубих порушень Конституції, чи спроб узурпації влади, мала право перебирати владу на себе, виправляти ситуацію, проводити нові вибори і передати владу новій цивільній адміністрації. Ця ідея нагадала мені автономію Січі в нашій Козацькій державі.
Турецьку Конституцію 1924 року (часів професійного військового М.К.Ататюрка) в Інтернеті я не знайшов, але факти історії Туреччини це підтверджують:
 – 1961 рік – повзуча узурпація влади Демократичною партією. Армія перебирає владу, глава партії Аднан Мендерес страчений, його прихильники в тюрмі. Конституційний лад відновлено.
 – 1970 рік. Аналогічна ситуація. Армія перебирає владу, – демократія відновлена.
 – 1980 рік – парламентська криза – протягом двох місяців парламент не може призначити уряд. Армія перебирає владу, вносяться відповідні зміни в Конституцію. Криза подолана.
 – 1997 рік. Загроза ісламізму і громадянських заворушень.  Армія усуває прем’єр-міністра  ісламіста Ербанана, проводить нові вибори. Демократія відновлена.
В нашому проекті Народної Конституції Армія і її очільник Президент наділені функціями захисту держави від зовнішніх і внутрішніх посягань, опікуються зовнішньополітичною діяльністю держави в питаннях захисту її суверенітету і контролюють дотримання цивільною владою конституції, маючи в державі контрольовану цивільними структурами автономію, (включаючи автономний бюджет).
(Далі буде).

До 25 квітня – обговорення проекту Конституції. Відгуки і критичні зауваження викладати в коментарях на LELEKA NEWS, або надсилати на електронну адресу leleka.np@gmail.com

За цим – 15 днів на завершену редакцію проекту Народної Конституції України.

 Далі – збори по ініціації Всенародного референдуму про прийняття Народної Конституції України.

Після перемоги – дії, передбачені Перехідними положеннями нової НАРОДНОЇ КОНСТИТУЦІЇ УКРАЇНИ.
ХАЙ БУДЕ ТАК!

Володимир Степаненко


Джерело: LELEKA NEWS


Немає коментарів:

Дописати коментар