Багато питань стоїть перед нами, але найголовніше питання те, з якого починається дія. Ми багато розглянули питань: "Хто ми?", "Де ми?", "Хто винен?", "Чому?", "Хто кому брат?" та багато інших, які прояснюють розуміння і підводять до дії – ЩО РОБИТИ?
Але до цього є ще більш складне підпитання – З ЧОГО РОЗПОЧАТИ? Адже саме початкові кроки мають визначити вірний напрямок та найкоротший і найбезпечніший шлях до бажаного переможного результату.
Я бачу найбільш безпечний і реальний шлях – це своєчасне втручання народу в започаткований нині конституційний процес. За статтею 5 чинної Конституції: «Право визначати і змінювати конституційний лад в Україні належить виключно народові і не може бути узурповане державою, її органами або посадовими особами».
Ми спостерігаємо цілий ряд чинників, які несуть загрозу не просто «незалежності», а трагічного майбутнього нашого народу. На жаль, більшість наших громадян не бачать за цим своєї, персональної, трагедії, тому проявляють байдужість та безвідповідальність, і саме в цьому теж величезна загроза. Але не все втрачено.
Ми маємо сприятливу ситуацію.
Перше. Чинна Конституція не легітимна – після її прийняття Верховною Радою 28 червня 1996 року,– вона не була затверджена всенародним референдумом.
«Право визначати і змінювати конституційний лад в Україні належить виключно народові і не може бути узурповане державою, її органами або посадовими особами». (ст.5 чинної Конституції);
«Найважливіші питання державного життя виносяться на всенародне обговорення, а також ставляться на всенародне голосування (референдум)». (ст.5 Конституції УРСР)
«Основним напрямом розвитку політичної системи суспільства є дальше розгортання демократії: дедалі ширша участь громадян в управлінні справами держави і суспільства» (ст.9 Конституції УРСР)
Якщо опиратись на чинну Конституцію, то введення її в дію без всенародного обговорення і референдуму кваліфікується, як узурпація права народу Верховною Радою; якщо ж опиратись на чинну в той період Конституцію УРСР – то також явне порушення, бо зміна конституційного ладу і є «найважливіше питання народного життя», а також було проігноровано положення ст.9 про «…дедалі ширшу участь громадян…».
Таким чином, все, що діялось в державі протягом останніх 16 років має бути визнане нелегітимним і не чинним для кожної події.
Рішення Конституційного Суду на наше подання повинне повернути нас до Конституції УРСР, яка на той час була легітимна. (Тим більше, що є прецедентне рішення КС про повернення до попередньої конституції за менш вагомих формальних причин!). І тоді наступні вибори повинні відбуватися за мажоритарною системою, власність має бути повернена державі, здійснена посадка узурпаторів та багато інших цікавих наслідків.
Реально наше подання КС поставить на 5-10 років в чергу, бо «дуже багато заяв» типу «сусідська курка погреблася на моєму городі». (Отут би й Петрові Симоненку відірватися від спідниці та вчинити соціалістичну революцію, революцію, а не губошльопствувати, губошльопствувати!).
Але є ще МАЙДАН, як перша ступінь прискорювача, але це вже наша справа.
Друге. Вже озвучена інформація, що нова Конституція буде прийнята після жовтневих виборів. А це означає, що нам треба вже започаткувати свій конституційний та передвиборчий організаційні процеси. НАСТАВ ЧАС ДІЯТИ! Діяти на випередження, досить махати кулаками услід.
А також досить розраховувати, що красива програма якоїсь партії когось привабить – ціну передвиборним обіцянкам визначив Вищий адміністративний суд України на позов виборця до Януковича про невиконання ним передвиборчих обіцянок: «Обіцянка – цяцянка, а дурневі – радість» (Постанова ВАСУ від 21.7.11 р. П/9991/367/11); (читай докладніше: ПЕРЕДУМОВИ ТА ШЛЯХИ ОБ'ЄДНАННЯ ПАТРІОТИЧНИХ СИЛ).
Для серйозної пропаганди своїх ідей у нас немає часу, а щоб займатись привабливим «піаром» – треба не мати совісті. Слід також визнати, що не маємо харизматичних лідерів і партій, (старі політики себе дискредитували, а нові – якщо є, то ще не відомі, а відомі – ще не визнані)
Тому об’єднавчими мають стати програмні ідеї у вигляді нотаріально зареєстрованого суспільного договору, а краще – у вигляді конкретних законопроектів з доленосних питань і, в першу чергу – основні конституційні положення: земля і всі природні багатства, економіка, освіта, культура, свобода людини, реальне народовладдя. Саме за відношенням до цих питань слід визначати реальних патріотів.
Основні питання виборів – це запобігти використанню адмінресурсу і фальсифікаціям. Без використання цих двох чинників – це злочинне угруповання при владі не втримається. (читай докладніше: ЗНОВУ ПРО ВИБОРИ).
Але є третій рятівний для них чинник – підсунути нам інших, але таких самих!
І є четвертий рятівний для них чинник – це обрання нами щирих, але безмозгих патріотів, провал яких і стане воскресінням кримінальних угруповань у владі.
Таким чином, ми переможемо лише тоді, коли приведемо до влади освічених рішучих патріотів, (бо рішучими можуть бути лише впевнені в своїх силах і правоті освічені професіонали).
Тому наші шанси оцінюються, як один (1) до чотирьох (4). І наше завдання цей один наш шанс (шанс українського народу) зробити вагомішим чотирьох ворожих народу шансів.
Для цього:
1. До нашого руху необхідно залучати освічених патріотів з реальним розумінням поточної ситуації і реальними ідеями;
2. Спрямувати всі зусилля на відвернення перерахованих основних загроз. (Якщо це вдасться – то матимемо надійне підґрунтя поступового вирішення всіх інших проблем).
3. Звести три ворожі і наш негативний (супутній їхнім рятівним) фактори до нуля, чи в достатній для перемоги народу мірі.
4. Наш перший крок: починаємо друкувати деякі важливі розділи проекту «НАРОДНОЇ КОНСТИТУЦІЇ УКРАЇНИ», в якій закладаємо головні принципи держави для народу.
Володимир Степаненко 29.01.2012 р.
Чому «КОН»? (Читай докладніше: КОН, ЗАКОН, СВАВІЛЛЯ)
НАРОДНА КОНСТИТУЦІЯ УКРАЇНИ
П Р Е А М Б У Л А
Український народ - громадяни України всіх національностей, виражаючи свою суверенну волю,
дбаючи про забезпечення прав і свобод людини та гідних умов її життя,
піклуючись про утвердження громадянської злагоди на землі України,
прагнучи розвивати і зміцнювати демократичну, соціальну, правову державу,
усвідомлюючи відповідальність перед Богом, власною совістю, попередніми, нинішнім та прийдешніми поколіннями,
враховуючи українські національні традиції, звичаї та людяний волелюбний менталітет українців,
виражаючи загальне прагнення громадян покінчити з загальним безладом і сваволею олігархічної влади –
скасовує Конституцію, прийняту Верховною Радою 28 червня 1996 року,
і перезасновує державу прийняттям цієї Конституції – нової правової основи соціальної організації життя народу України.
К О Н
Розділ 1. Національна ідея
Константа 1.1 В основу національної ідеї покладається будівництво національної держави, основними завданнями якої є:
– забезпечення умов вільного життя і рівних можливостей всебічного розвитку кожного її громадянина в міру його дарувань і власної наполегливості в здійсненні своїх прагнень;
– гармонізація економічних, соціальних і національних відносин в державі;
– захист території держави, своїх громадян та традиційного укладу життя українського народу від зовнішніх посягань.
Константа 1.2. Носієм суверенітету і єдиним джерелом влади в Україні є народ. Народ здійснює владу безпосередньо і через представницькі органи місцевого, регіонального та державного самоврядування.
Константа 1.3. Україна є унітарною державою.
Константа 1.4. Держава Україна будується на принципах національного солідаризму, гуманізму, єдності людини і природи, усвідомлення відповідальності людства за долю всієї планети.
1.4.1. Принцип національного солідаризму – кожен громадянин України, здійснюючи вільну діяльність в будь-якій сфері життя, забезпечуючи власні інтереси, сприяє позитивному розвиткові всього суспільства, і навпаки – діяльність суспільства (в особі держави), сприяє забезпеченню власних інтересів кожного громадянина і всебічного його розвитку.
1.4.2. Принцип гуманізму – захист права особистості на свободу, щастя, всебічний розвиток і реалізацію своїх здібностей.
1.4.3. Принцип єдності людини і природи:
– усвідомлення того, що природа не є меншовартосний об’єкт експлуатації, а має рівні з людиною права на буття;
– усвідомлення того, що бездумна діяльність людини в природі обертається руйнівними наслідками.
Константа 1.5. Держава відповідає перед людиною за свою діяльність.
Константа 1.6. Право визначати і змінювати конституційний лад в Україні належить виключно народові і не може бути узурповане державою, її органами або посадовими особами.
Константа 1.7. Ніхто не може узурпувати державну владу.
Константа 1.8. Сільське господарство і переробна промисловість сільськогосподарської продукції є пріоритетними галузями народного господарства України.
Розділ 2. Загальні засади втілення національної ідеї.
Константа 2.1.Україна є республіка – суверенна, демократична, правова держава.
Константа 2.2.Суверенітет України поширюється на всю її територію.
Константа 2.3. Територія України в межах існуючого кордону є цілісною і недоторканною.
Константа 2.4. Суспільне життя в Україні ґрунтується на засадах політичної, економічної та ідеологічної багатоманітності, спрямованих на реалізацію національної ідеї.
Константа 2.5. Держава гарантує свободу політичної діяльності, не забороненої Конституцією і законами України.
Константа 2.6. . Держава гарантує свободу релігійної діяльності, не забороненої Конституцією і законами України.
К.2.6.1. Жодна релігія не може бути визнана державою як обов'язкова.
Константа 2.7. Держава гарантує захист всіх видів власності, набутої на законних підставах.
Константа 2.8. Земля, її надра, атмосферне повітря, водні та інші природні ресурси, які знаходяться в межах території України, природні ресурси її континентального шельфу, виключної (морської) економічної зони є невідчужуваними об'єктами права власності Українського народу.
2.8.1. Від імені Українського народу права власника здійснюють органи державної влади та органи місцевого самоврядування в межах, визначених цією Конституцією.
2.8.2. Кожний громадянин має право користуватися природними об'єктами права власності народу відповідно до правових норм.
Константа 2.9. Органи державного, чи місцевого самоврядування, на які покладено здійснення права управління об’єктами всенародної, або громадської власності, можуть надавати їх в тимчасове, або довічне користування зареєстрованим в Україні підприємцям, чи підприємствам на умовах договору про співпрацю, договору оренди, або концесії.
Константа 2.10. В тих видах економічної діяльності, які є основою національної безпеки, держава засновує державні підприємства, або змішані підприємства за участю приватного капіталу, в яких утримує управлінський пакет державного капіталу. До таких галузей відносяться:
– енергетика;
– транспорт;
– зв'язок;
– стратегічні підприємства інших галузей економіки, згідно зі списком, затвердженим Радою національної безпеки і оборони (РНБО).
Константа 2.11.Людина, її життя і здоров'я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю.
Константа 2.12.Права і свободи людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави. Утвердження і забезпечення прав і свобод людини є головним обов'язком держави.
Константа 2.13. В Україні існує єдине громадянство. Громадянство України успадковується від батьків.
2.13.1. Примусове позбавлення, або припинення громадянства здійснюється в судовому порядку у відповідності з законом.
2.13.2. Громадянин України у випадках виявлення подвійного громадянства, або державної зради, може бути позбавлений громадянства та після здійснення покарання згідно закону – депортований за межі України.
2.13.3. Іноземцям та особам без громадянства може бути надано притулок у порядку, встановленому законом.
2.13.4.Надання громадянства України біженцям та особам без громадянства здійснюється Главою держави у встановленому порядку.
Константа 2.14. Державна влада в Україні здійснюється на засадах її поділу на законодавчу, виконавчу та судову.
Константа 2.15. Органи законодавчої, виконавчої та судової влади здійснюють свої повноваження у встановлених цією Конституцією межах і відповідно до законів України.
Константа 2.16. В Україні визнається і діє принцип верховенства права.
Константа 2.17. Конституція України має найвищу юридичну силу.
Константа 2.18. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй.
Константа 2.19. Норми Конституції України є нормами прямої дії. Звернення до суду для захисту конституційних прав і свобод людини і громадянина безпосередньо на підставі Конституції України гарантується.
Розділ 3.Український народ
Константа 3.1. Титульна нація держави - українці.
Константа 3.2. Національні меншини - громадяни України, територія національного походження та традиційного проживання яких знаходиться в межах території України.
3.2.1 Національні меншини відносяться до корінного населення України.
Константа 3.3. Етнічні меншини - громадяни України, територія національного походження та традиційного проживання яких знаходиться за межами України.
3.3.1 Етнічні меншини відносяться до імміграційного населення України.
Константа 3.4. Національна належність успадковується від батька, чи матері (за їх спільною згодою) і засвідчується в свідоцтві про народження, а потім в паспорті громадянина України за записом в свідоцтві про народження, в іншому випадку - за заявою повнолітнього громадянина.
Константа 3.5. Громадяни України: українці, національні та етнічні меншини мають рівні політичні права і утворюють український народ.
Розділ 4.Національна політика
Константа 4.1. Державною мовою, а також мовою міжнаціонального спілкування в Україні є українська мова. Держава забезпечує всебічний розвиток і функціонування української мови в усіх сферах суспільного життя на всій території України.
Константа 4.2. Українська держава гарантує вільний розвиток, використання і захист мов і культур національних меншин.
Константа 4.3. Українська держава гарантує сприяння офіційно зареєстрованим національно-культурним об’єднанням етнічних меншин в організації ними заходів по збереженню своєї національної ідентичності, розвитку рідної мови і культури, підтримання культурних зв’язків з країнами свого етнічного походження.
Константа 4.4. Держава сприяє вивченню мов міжнародного спілкування.
Розділ 5. Права і обов’язки громадянина України.
(Продовження буде)
ДЖЕРЕЛО: http://lelekanews.blogspot.com/2012/02/blog-post_07.html
Але до цього є ще більш складне підпитання – З ЧОГО РОЗПОЧАТИ? Адже саме початкові кроки мають визначити вірний напрямок та найкоротший і найбезпечніший шлях до бажаного переможного результату.
Я бачу найбільш безпечний і реальний шлях – це своєчасне втручання народу в започаткований нині конституційний процес. За статтею 5 чинної Конституції: «Право визначати і змінювати конституційний лад в Україні належить виключно народові і не може бути узурповане державою, її органами або посадовими особами».
Ми спостерігаємо цілий ряд чинників, які несуть загрозу не просто «незалежності», а трагічного майбутнього нашого народу. На жаль, більшість наших громадян не бачать за цим своєї, персональної, трагедії, тому проявляють байдужість та безвідповідальність, і саме в цьому теж величезна загроза. Але не все втрачено.
Ми маємо сприятливу ситуацію.
Перше. Чинна Конституція не легітимна – після її прийняття Верховною Радою 28 червня 1996 року,– вона не була затверджена всенародним референдумом.
«Право визначати і змінювати конституційний лад в Україні належить виключно народові і не може бути узурповане державою, її органами або посадовими особами». (ст.5 чинної Конституції);
«Найважливіші питання державного життя виносяться на всенародне обговорення, а також ставляться на всенародне голосування (референдум)». (ст.5 Конституції УРСР)
«Основним напрямом розвитку політичної системи суспільства є дальше розгортання демократії: дедалі ширша участь громадян в управлінні справами держави і суспільства» (ст.9 Конституції УРСР)
Якщо опиратись на чинну Конституцію, то введення її в дію без всенародного обговорення і референдуму кваліфікується, як узурпація права народу Верховною Радою; якщо ж опиратись на чинну в той період Конституцію УРСР – то також явне порушення, бо зміна конституційного ладу і є «найважливіше питання народного життя», а також було проігноровано положення ст.9 про «…дедалі ширшу участь громадян…».
Таким чином, все, що діялось в державі протягом останніх 16 років має бути визнане нелегітимним і не чинним для кожної події.
Рішення Конституційного Суду на наше подання повинне повернути нас до Конституції УРСР, яка на той час була легітимна. (Тим більше, що є прецедентне рішення КС про повернення до попередньої конституції за менш вагомих формальних причин!). І тоді наступні вибори повинні відбуватися за мажоритарною системою, власність має бути повернена державі, здійснена посадка узурпаторів та багато інших цікавих наслідків.
Реально наше подання КС поставить на 5-10 років в чергу, бо «дуже багато заяв» типу «сусідська курка погреблася на моєму городі». (Отут би й Петрові Симоненку відірватися від спідниці та вчинити соціалістичну революцію, революцію, а не губошльопствувати, губошльопствувати!).
Але є ще МАЙДАН, як перша ступінь прискорювача, але це вже наша справа.
Друге. Вже озвучена інформація, що нова Конституція буде прийнята після жовтневих виборів. А це означає, що нам треба вже започаткувати свій конституційний та передвиборчий організаційні процеси. НАСТАВ ЧАС ДІЯТИ! Діяти на випередження, досить махати кулаками услід.
А також досить розраховувати, що красива програма якоїсь партії когось привабить – ціну передвиборним обіцянкам визначив Вищий адміністративний суд України на позов виборця до Януковича про невиконання ним передвиборчих обіцянок: «Обіцянка – цяцянка, а дурневі – радість» (Постанова ВАСУ від 21.7.11 р. П/9991/367/11); (читай докладніше: ПЕРЕДУМОВИ ТА ШЛЯХИ ОБ'ЄДНАННЯ ПАТРІОТИЧНИХ СИЛ).
Для серйозної пропаганди своїх ідей у нас немає часу, а щоб займатись привабливим «піаром» – треба не мати совісті. Слід також визнати, що не маємо харизматичних лідерів і партій, (старі політики себе дискредитували, а нові – якщо є, то ще не відомі, а відомі – ще не визнані)
Тому об’єднавчими мають стати програмні ідеї у вигляді нотаріально зареєстрованого суспільного договору, а краще – у вигляді конкретних законопроектів з доленосних питань і, в першу чергу – основні конституційні положення: земля і всі природні багатства, економіка, освіта, культура, свобода людини, реальне народовладдя. Саме за відношенням до цих питань слід визначати реальних патріотів.
Основні питання виборів – це запобігти використанню адмінресурсу і фальсифікаціям. Без використання цих двох чинників – це злочинне угруповання при владі не втримається. (читай докладніше: ЗНОВУ ПРО ВИБОРИ).
Але є третій рятівний для них чинник – підсунути нам інших, але таких самих!
І є четвертий рятівний для них чинник – це обрання нами щирих, але безмозгих патріотів, провал яких і стане воскресінням кримінальних угруповань у владі.
Таким чином, ми переможемо лише тоді, коли приведемо до влади освічених рішучих патріотів, (бо рішучими можуть бути лише впевнені в своїх силах і правоті освічені професіонали).
Тому наші шанси оцінюються, як один (1) до чотирьох (4). І наше завдання цей один наш шанс (шанс українського народу) зробити вагомішим чотирьох ворожих народу шансів.
Для цього:
1. До нашого руху необхідно залучати освічених патріотів з реальним розумінням поточної ситуації і реальними ідеями;
2. Спрямувати всі зусилля на відвернення перерахованих основних загроз. (Якщо це вдасться – то матимемо надійне підґрунтя поступового вирішення всіх інших проблем).
3. Звести три ворожі і наш негативний (супутній їхнім рятівним) фактори до нуля, чи в достатній для перемоги народу мірі.
4. Наш перший крок: починаємо друкувати деякі важливі розділи проекту «НАРОДНОЇ КОНСТИТУЦІЇ УКРАЇНИ», в якій закладаємо головні принципи держави для народу.
Володимир Степаненко 29.01.2012 р.
Чому «КОН»? (Читай докладніше: КОН, ЗАКОН, СВАВІЛЛЯ)
НАРОДНА КОНСТИТУЦІЯ УКРАЇНИ
П Р Е А М Б У Л А
Український народ - громадяни України всіх національностей, виражаючи свою суверенну волю,
дбаючи про забезпечення прав і свобод людини та гідних умов її життя,
піклуючись про утвердження громадянської злагоди на землі України,
прагнучи розвивати і зміцнювати демократичну, соціальну, правову державу,
усвідомлюючи відповідальність перед Богом, власною совістю, попередніми, нинішнім та прийдешніми поколіннями,
враховуючи українські національні традиції, звичаї та людяний волелюбний менталітет українців,
виражаючи загальне прагнення громадян покінчити з загальним безладом і сваволею олігархічної влади –
скасовує Конституцію, прийняту Верховною Радою 28 червня 1996 року,
і перезасновує державу прийняттям цієї Конституції – нової правової основи соціальної організації життя народу України.
К О Н
Розділ 1. Національна ідея
Константа 1.1 В основу національної ідеї покладається будівництво національної держави, основними завданнями якої є:
– забезпечення умов вільного життя і рівних можливостей всебічного розвитку кожного її громадянина в міру його дарувань і власної наполегливості в здійсненні своїх прагнень;
– гармонізація економічних, соціальних і національних відносин в державі;
– захист території держави, своїх громадян та традиційного укладу життя українського народу від зовнішніх посягань.
Константа 1.2. Носієм суверенітету і єдиним джерелом влади в Україні є народ. Народ здійснює владу безпосередньо і через представницькі органи місцевого, регіонального та державного самоврядування.
Константа 1.3. Україна є унітарною державою.
Константа 1.4. Держава Україна будується на принципах національного солідаризму, гуманізму, єдності людини і природи, усвідомлення відповідальності людства за долю всієї планети.
1.4.1. Принцип національного солідаризму – кожен громадянин України, здійснюючи вільну діяльність в будь-якій сфері життя, забезпечуючи власні інтереси, сприяє позитивному розвиткові всього суспільства, і навпаки – діяльність суспільства (в особі держави), сприяє забезпеченню власних інтересів кожного громадянина і всебічного його розвитку.
1.4.2. Принцип гуманізму – захист права особистості на свободу, щастя, всебічний розвиток і реалізацію своїх здібностей.
1.4.3. Принцип єдності людини і природи:
– усвідомлення того, що природа не є меншовартосний об’єкт експлуатації, а має рівні з людиною права на буття;
– усвідомлення того, що бездумна діяльність людини в природі обертається руйнівними наслідками.
Константа 1.5. Держава відповідає перед людиною за свою діяльність.
Константа 1.6. Право визначати і змінювати конституційний лад в Україні належить виключно народові і не може бути узурповане державою, її органами або посадовими особами.
Константа 1.7. Ніхто не може узурпувати державну владу.
Константа 1.8. Сільське господарство і переробна промисловість сільськогосподарської продукції є пріоритетними галузями народного господарства України.
Розділ 2. Загальні засади втілення національної ідеї.
Константа 2.1.Україна є республіка – суверенна, демократична, правова держава.
Константа 2.2.Суверенітет України поширюється на всю її територію.
Константа 2.3. Територія України в межах існуючого кордону є цілісною і недоторканною.
Константа 2.4. Суспільне життя в Україні ґрунтується на засадах політичної, економічної та ідеологічної багатоманітності, спрямованих на реалізацію національної ідеї.
Константа 2.5. Держава гарантує свободу політичної діяльності, не забороненої Конституцією і законами України.
Константа 2.6. . Держава гарантує свободу релігійної діяльності, не забороненої Конституцією і законами України.
К.2.6.1. Жодна релігія не може бути визнана державою як обов'язкова.
Константа 2.7. Держава гарантує захист всіх видів власності, набутої на законних підставах.
Константа 2.8. Земля, її надра, атмосферне повітря, водні та інші природні ресурси, які знаходяться в межах території України, природні ресурси її континентального шельфу, виключної (морської) економічної зони є невідчужуваними об'єктами права власності Українського народу.
2.8.1. Від імені Українського народу права власника здійснюють органи державної влади та органи місцевого самоврядування в межах, визначених цією Конституцією.
2.8.2. Кожний громадянин має право користуватися природними об'єктами права власності народу відповідно до правових норм.
Константа 2.9. Органи державного, чи місцевого самоврядування, на які покладено здійснення права управління об’єктами всенародної, або громадської власності, можуть надавати їх в тимчасове, або довічне користування зареєстрованим в Україні підприємцям, чи підприємствам на умовах договору про співпрацю, договору оренди, або концесії.
Константа 2.10. В тих видах економічної діяльності, які є основою національної безпеки, держава засновує державні підприємства, або змішані підприємства за участю приватного капіталу, в яких утримує управлінський пакет державного капіталу. До таких галузей відносяться:
– енергетика;
– транспорт;
– зв'язок;
– стратегічні підприємства інших галузей економіки, згідно зі списком, затвердженим Радою національної безпеки і оборони (РНБО).
Константа 2.11.Людина, її життя і здоров'я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю.
Константа 2.12.Права і свободи людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави. Утвердження і забезпечення прав і свобод людини є головним обов'язком держави.
Константа 2.13. В Україні існує єдине громадянство. Громадянство України успадковується від батьків.
2.13.1. Примусове позбавлення, або припинення громадянства здійснюється в судовому порядку у відповідності з законом.
2.13.2. Громадянин України у випадках виявлення подвійного громадянства, або державної зради, може бути позбавлений громадянства та після здійснення покарання згідно закону – депортований за межі України.
2.13.3. Іноземцям та особам без громадянства може бути надано притулок у порядку, встановленому законом.
2.13.4.Надання громадянства України біженцям та особам без громадянства здійснюється Главою держави у встановленому порядку.
Константа 2.14. Державна влада в Україні здійснюється на засадах її поділу на законодавчу, виконавчу та судову.
Константа 2.15. Органи законодавчої, виконавчої та судової влади здійснюють свої повноваження у встановлених цією Конституцією межах і відповідно до законів України.
Константа 2.16. В Україні визнається і діє принцип верховенства права.
Константа 2.17. Конституція України має найвищу юридичну силу.
Константа 2.18. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй.
Константа 2.19. Норми Конституції України є нормами прямої дії. Звернення до суду для захисту конституційних прав і свобод людини і громадянина безпосередньо на підставі Конституції України гарантується.
Розділ 3.Український народ
Константа 3.1. Титульна нація держави - українці.
Константа 3.2. Національні меншини - громадяни України, територія національного походження та традиційного проживання яких знаходиться в межах території України.
3.2.1 Національні меншини відносяться до корінного населення України.
Константа 3.3. Етнічні меншини - громадяни України, територія національного походження та традиційного проживання яких знаходиться за межами України.
3.3.1 Етнічні меншини відносяться до імміграційного населення України.
Константа 3.4. Національна належність успадковується від батька, чи матері (за їх спільною згодою) і засвідчується в свідоцтві про народження, а потім в паспорті громадянина України за записом в свідоцтві про народження, в іншому випадку - за заявою повнолітнього громадянина.
Константа 3.5. Громадяни України: українці, національні та етнічні меншини мають рівні політичні права і утворюють український народ.
Розділ 4.Національна політика
Константа 4.1. Державною мовою, а також мовою міжнаціонального спілкування в Україні є українська мова. Держава забезпечує всебічний розвиток і функціонування української мови в усіх сферах суспільного життя на всій території України.
Константа 4.2. Українська держава гарантує вільний розвиток, використання і захист мов і культур національних меншин.
Константа 4.3. Українська держава гарантує сприяння офіційно зареєстрованим національно-культурним об’єднанням етнічних меншин в організації ними заходів по збереженню своєї національної ідентичності, розвитку рідної мови і культури, підтримання культурних зв’язків з країнами свого етнічного походження.
Константа 4.4. Держава сприяє вивченню мов міжнародного спілкування.
Розділ 5. Права і обов’язки громадянина України.
(Продовження буде)
ДЖЕРЕЛО: http://lelekanews.blogspot.com/2012/02/blog-post_07.html
Немає коментарів:
Дописати коментар