- Територіальним громадам сіл, селищ, міст, районів у містах належить право комунальної власності на рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, землю, природні ресурси, підприємства, установи та організації, в тому числі банки, страхові товариства, а також пенсійні фонди, частку в майні підприємств, житловий фонд, нежитлові приміщення, заклади культури, освіти, спорту, охорони здоров'я, науки, соціального обслуговування та інше майно і майнові права, рухомі та нерухомі об'єкти, визначені відповідно до закону як об'єкти права комунальної власності, а також кошти, отримані від їх відчуження. Спадщина, визнана судом відумерлою, переходить у власність територіальної громади за місцем відкриття спадщини. Стаття 60. Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” -

четвер, 23 липня 2015 р.

ВІКТОР ЩЕРБИНА ПРО ПРАВОВИЙ НІГІЛІЗМ

В результаті реорганізації ЖКГ мене було звільнено з роботи. Рішенням суду мене поновлено на роботі - рішення пройшло апеляцію і касацію та залишене без змін. 22 липня я отримав судову повістку якою мене проінформовано про те, що відбудеться відкрите судове засідання о 16 годині 23 липня у Індустріальному районному суді міста Дніпропетровська.


Що поробиш, Відповідачу потрібно виконувати дане рішення, але його виконання не входить в плани «реформаторів» - вони включають "дурня" і пишуть заяву до суду про роз'яснення як виконувати рішення.
Сьогодні, 23 липня 2015 року, суд мав намір їм роз'яснити, але заявник до суду не з'явився! Ось така у нас правова держава...



1 коментар:

  1. Вітаю
    Якщо ви шукаєте кредит більше турботи для вас.
    Я конкретного кредитора, надання кредитів має всі, хто має потребу. Якщо ви зацікавлені, будь ласка, звертайтеся мою адресу:
    Mail:bonghislaine0@Gmail.com
    Mail:bonghislaine0@Gmail.com

    Для отримання додаткової інформації
    Дякую

    ВідповістиВидалити