ХТО ВИНЕН?
В радянські часи, зокрема на виборах 1987 року, до Павлоградської міської ради було обрано 360 депутатів, де з партноменклатурою були пов’язані не більше 120 осіб,– інші депутати були з простих людей. Кожен депутат представляв в середньому 350 жителів.
В радянські часи, зокрема на виборах 1987 року, до Павлоградської міської ради було обрано 360 депутатів, де з партноменклатурою були пов’язані не більше 120 осіб,– інші депутати були з простих людей. Кожен депутат представляв в середньому 350 жителів.
Радянська виборча система передбачала в радах переважаючу
чисельність, хоча й «прикормлених», але все ж робітників, селян і рядової
інтелігенції.
Нинішня Павлоградська міська рада – це 46 депутатів,
половина з яких «обрана» за партійними списками і є представниками інтересів
олігархічних партій, а не своїх громадян. (Ви ж напевно розумієте, що виборчі
списки складають власники партій).
Соціальний склад
нинішньої міськради:
– директорів і заступників директорів 17+6=23 особи (половина);
– робітників 1(одна) особа і той мабуть «шабашник»: «Працює покрівельником на декількох фірмах та підприємствах міста»(??) – (вибачайте, так вказано на офіційному сайті міськради.)
– решта – спеціалісти і різнопрофільні функціонери, підприємці-пристосуванці, або ж місце роботи та посада на сайті міськради взагалі не вказані (можливо мажори, чи номенклатурні масажистки).
– директорів і заступників директорів 17+6=23 особи (половина);
– робітників 1(одна) особа і той мабуть «шабашник»: «Працює покрівельником на декількох фірмах та підприємствах міста»(??) – (вибачайте, так вказано на офіційному сайті міськради.)
– решта – спеціалісти і різнопрофільні функціонери, підприємці-пристосуванці, або ж місце роботи та посада на сайті міськради взагалі не вказані (можливо мажори, чи номенклатурні масажистки).
Партійний склад депутатів:
Фракція Партії Регіонів – 32 особи (70%), причому партії «Сильна Україна», «За права людини» та «Русскій блок» повним складом офіційно увійшли в фракцію ПР. (В тому числі робітник-шабашник-покрівельник!..) А можливо «покрівельник» це зовсім не робітник, а нова посада держслужбовця цієї влади, який просто «кришує» деякі фірми і підприємства?
Фракція Партії Регіонів – 32 особи (70%), причому партії «Сильна Україна», «За права людини» та «Русскій блок» повним складом офіційно увійшли в фракцію ПР. (В тому числі робітник-шабашник-покрівельник!..) А можливо «покрівельник» це зовсім не робітник, а нова посада держслужбовця цієї влади, який просто «кришує» деякі фірми і підприємства?
Знаючи політичну біографію багатьох персоналій з
«потєшної опозиції» – фракцій «Батьківщина» (Слюнков І.М.), «Фронту змін»
(Рєзніков О.Б.) та «ЕКО+25%» (Романюк В.М.) можна впевнено сказати, що між ними
та Партією Регіонів відсутні будь-які розбіжності як в ідеології, так і в
моралі та життєвих цінностях, а фракція «КПУ» вже традиційно «офіціанти на
чайових» при їхній «кухні».
Місцева олігархія, як єдина політична сила, ввійшла в
раду через свої приватні партії, домовилися, хто буде грати роль «провладних»,
а хто «потєшної опозиції», поділили бюджет і заходилися здійснювати
«покращання».
І ще цікавий факт: із 46 депутатів 9 (п’ята частина)
провідні фахівці дирекції та шахт «ДТЕК Павлоградвугілля», яке входить до
імперії СКМ Рината Ахметова. Теж питаннячко.
Ахметов в Павлограді не живе, але має 9(девять!) своїх
депутатів. А хто представляє інтереси ваші, читачу? Забули за кого й за що
голосували? Ото ж. Тому так і живемо.
Хто винен? – Винні ми самі, бо лінимося думати, тому
постійно ловимось на брехню.
ЩО РОБИТИ?
Перш за все –думати.
Законом Української РСР № 404-ХІІ від 24 жовтня 1990 року під орудою Л.Кравчука була припинена дія глави 2 "Економічна система" Конституції УРСР, внаслідок чого соціалістична – державна (загальнонародна) та колгоспно-кооперативна власність – стала «нічиєю». Це рішення тричі незаконне, бо порушило статті 2;5;9 діючої на той час Конституції УРСР. А порушення статті 59 за тяжкістю наслідків від її порушення всією Верховною Радою того скликання взагалі є злочином державної зради, який на той час мав каратися розстрілом.
Перш за все –думати.
Законом Української РСР № 404-ХІІ від 24 жовтня 1990 року під орудою Л.Кравчука була припинена дія глави 2 "Економічна система" Конституції УРСР, внаслідок чого соціалістична – державна (загальнонародна) та колгоспно-кооперативна власність – стала «нічиєю». Це рішення тричі незаконне, бо порушило статті 2;5;9 діючої на той час Конституції УРСР. А порушення статті 59 за тяжкістю наслідків від її порушення всією Верховною Радою того скликання взагалі є злочином державної зради, який на той час мав каратися розстрілом.
Ми обирали Верховну Раду з повноваженнями, визначеними Конституцією
УРСР, але ця Рада стала приймати рішення, з перевищенням повноважень. Проекти
таких рішень мали би виноситися на всенародне обговорення і затверджуватися
референдумом.
Питання нашарувань нелегітимних рішень вищих органів і
посадових осіб держави за часи незалежності – тема окремого дослідження і нового
«Нюрнбергського Трибуналу». Злочинні «закони» мають бути скасовані, держава має
бути перезаснована прийняттям НАРОДНОЇ КОНСТИТУЦІЇ через референдум.
Перший крок в цьому напрямку – домогтися виконання положень
ЧИННОЇ КОНСТИТУЦІЇ, в частині встановлення реального самоврядування
територіальних громад – власників комунального майна, місцевого бюджету,
розпорядника землі і надр в межах своєї адміністративної території. Для цього
через місцевий референдум за народною ініціативою, чи через представницькі
збори має бути прийнятий Статут територіальної громади міста – вищий закон
життя територіальної громади.
Звуження самоврядних прав територіальної громади
Павлограда зменшенням квоти представництва громадян в міській раді з 360 осіб в
1987 році до 23 осіб в останньому скликанні (і введенням неконституційних 23 осіб
від приватних партій) є грубим порушенням статті 22 та статті 38 чинної
Конституції.
Стаття 5. …НАРОД ЗДІЙСНЮЄ ВЛАДУ
БЕЗПОСЕРЕДНЬО і через органи державної влади та органи місцевого
самоврядування. Право визначати і змінювати конституційний лад в Україні належить ВИКЛЮЧНО
НАРОДОВІ і не може бути узурповане державою, її органами або посадовими
особами.
Стаття 8. В Україні визнається і діє принцип верховенства права. …Норми Конституції України є нормами прямої дії.
Стаття 22. …Конституційні права і свободи гарантуються і не можуть бути скасовані.
При прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних законів НЕ ДОПУСКАЄТЬСЯ ЗВУЖЕННЯ ЗМІСТУ ТА ОБСЯГУ ІСНУЮЧИХ ПРАВ І СВОБОД.
Стаття 38. Громадяни мають право …ВІЛЬНО обирати і бути обраними до органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
Стаття 69. Народне волевиявлення здійснюється через вибори, референдум ТА ІНШІ ФОРМИ БЕЗПОСЕРЕДНЬОЇ ДЕМОКРАТІЇ.
Стаття 8. В Україні визнається і діє принцип верховенства права. …Норми Конституції України є нормами прямої дії.
Стаття 22. …Конституційні права і свободи гарантуються і не можуть бути скасовані.
При прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних законів НЕ ДОПУСКАЄТЬСЯ ЗВУЖЕННЯ ЗМІСТУ ТА ОБСЯГУ ІСНУЮЧИХ ПРАВ І СВОБОД.
Стаття 38. Громадяни мають право …ВІЛЬНО обирати і бути обраними до органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
Стаття 69. Народне волевиявлення здійснюється через вибори, референдум ТА ІНШІ ФОРМИ БЕЗПОСЕРЕДНЬОЇ ДЕМОКРАТІЇ.
У нас є всі законні підстави здійснити перехід до
реального народовладдя на законних підставах.
І МИ ЦЕ ОБОВ’ЯЗКОВО ЗДІЙСНИМО!
До роботи!
Немає коментарів:
Дописати коментар