- Територіальним громадам сіл, селищ, міст, районів у містах належить право комунальної власності на рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, землю, природні ресурси, підприємства, установи та організації, в тому числі банки, страхові товариства, а також пенсійні фонди, частку в майні підприємств, житловий фонд, нежитлові приміщення, заклади культури, освіти, спорту, охорони здоров'я, науки, соціального обслуговування та інше майно і майнові права, рухомі та нерухомі об'єкти, визначені відповідно до закону як об'єкти права комунальної власності, а також кошти, отримані від їх відчуження. Спадщина, визнана судом відумерлою, переходить у власність територіальної громади за місцем відкриття спадщини. Стаття 60. Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” -

неділя, 8 вересня 2013 р.

План «Напалм»


Києво-Святошинський суд прогнозовано відхилив моє клопотання на бездіяльність ГПУ в притягненні винних за незаконний арешт Луценка. Сумнівів у такому рішенні, власне, ні у кого й не було. Цей позов був потрібен лише для того, щоб юридично довести факт відсутності права на захист в Україні не тільки ОБВИНУВАЧЕНОГО (як це було в моїй кримінальній справі), але й ПОТЕРПІЛОГО, котрий отримав цей статус завдяки рішенню Європейського суду.


Йдеться зовсім не про громадянина Луценка і його відносини з ГПУ та судами. Йдеться про те, що навіть при наявності обов'язкового для виконання на території України рішення Євросуду, при пильній увазі всіх євроінституцій українська правоохоронна та судова система НЕ ПРАЦЮЄ.

Відтак, я маю право та обов'язок пропонувати план перезавантаження цієї системи. Я називаю його "Напалм", бо переконаний, що лише косметичними змінами чи кадровими перестановками ситуацію змінити неможливо.

Отже я пропоную:

1. Ліквідувати ГПУ, МВС та суди для їх реорганізації.

2. Прийняти у ВР пакет європейських законів, що регулює цю систему.

3. Провести люстрацію слідчих, прокурорів та суддів, причетних до порушення прав українців, що визнано Євросудом (понад 1000 справ).

4. Набрати новий персонал через детектор брехні (практика ЦРУ, ФБР, вітчизняних банків), надати право новим керівникам структурних підрозділів перевіряти через детектор підлеглих при розгляді обґрунтованих скарг.

5. Нові службовці мають дати погодження на право провокації хабара щодо них (грузинський досвід) та щорічне декларування доходів і видатків своїх сімей.

Безумовно, є ще багато питань – введення повноцінного суду присяжних, заборона непотизму (коли члени однієї родини працюють в суміжних силових та судових установах), введення вікового цензу та 5 річного адвокатського стажу для суддів, можливе введення обрання суддів чи голів судів, тощо. Але все це має бути доповненням перезавантаження системи, інакше – не спрацює.

Знаю, що знайдеться досить скептиків цього плану. Вмінню заплювати будь-яку ідею нашими професійними песимістами немає меж. Я пишу не для них. Відповім лише на 2 прогнозовані питання:

1. – Чому Луценко не зробив цього в свій час в МВС?

- Бо зробити це без нових законів і в окремому відомстві – неможливо.

2. – Чи не знищить ця система професійне ядро?

- Ні, нормальні профі, що непричетні до катувань та бізнесу в погонах та мантіях, спокійно пройдуть перевірку. Решта – до побачення. Професіоналізму навчити можна, моральності – ніколи.

Буду вдячний за конструктивні пропозиції.

Пропоную залишати їх на сайті Третьої Української Республіки або надсилати за адресою 3respublik@gmail.com.


Немає коментарів:

Дописати коментар