Приводом написати таку міні аналітичну статтю став
черговий випадок дискусії з не то продавцем, не то представником світового
бренду, не то власником власної справи у міжнаціональному економічному ринку.
Принаймні, так він сам себе називав. Отож, не переслідуючи мету когось образити
чи завдати збитку, хотів би розвіяти основні речі, на яких сіткові маркетологи,
а саме ним і був насправді мій співрозмовник, роблять акценти. Проте буду
писати виключно мовою фактів.
Вперше в подібну сферу бізнесу мене намагалися
втягнути 5 років тому. І рівно на цей термін я заклав парі з представником
італійської фірми по продажу харчових добавок. Тоді мій ровесник, назвавши мене
некомпетентним у бізнесі, заявив, що через 5 років їздитиме на Астон –Мартоні.
Ну що ж термін минув, а він власного авто немає, і взагалі переключився на нову
сітку…
Вдруге я ледь не посварився з другом, який був
«зазомбований» ефектом популярності продукції «Кріс Енджел». Це був листопад
2010 року і заява була не менш амбіційною. Співрозмовник обіцяв вже через рік
нас запросити у власний офіс. Ну минув рік-два, а за цей час він лишень поміняв
четверту компанію…про офіс не згадує, каже, що був недосвідчений.
У 2011 році на піку діяльності «регіональних реформаторів»
із запровадженням нового пенсійного законодавства мені обіцяли 50 000$
заробітку в рік. Суть полягала в тому, щоб переконати людей підписати пенсійне
страхування саме з PZU Україна. Знову ж таки, але люди, які пропонували такий
шалений прибуток ходять у тих нехай і дорогих, але незмінних костюмах (якщо
уважно придивитися трішки уже пошарпаних). Нічого суттєвого у їхніх доходах не
змінилося,
Ну, про пропозиції по телефону чи в соціальних
мережах, я вже не говорю…
Зокрема, усі випадки, про яку б корисну та цінну
продукцію не говорили - схожі одні з одним, як для нас китайці.
Усі починали розмову про їх найрейтинговіші компанії
зі слів: « Ти хочеш заробляти великі гроші?», а трошки почекавши: «А хотів би
заробляти дуже великі гроші і нічого не робити?». Звісно співрозмовник
заінтригований. І коли додають, що продукція сама продається і має енну
кількість міжнародних сертифікатів, про які позитивно відгукується ледь не вся
світова преса, хіба не відвисне у нас щелепа: «Невже нам так пощастило і ми будемо
тут працювати???»
В цьому випадку будь-який психолог-початківець помахає
пальцем і скаже, що не думав, що такі класичні впливи на свідомість працюють у
21 столітті. А таки працюють, бо ніхто з нас не хоче перетруджуватися, якщо ж
перед тобою величезні суми, які 100% ручкою на папері перед нами намалюють. І
не тільки намалюють, та ще й подарують цей листочок. Хіба з Вами такого не
було?
Щодо сертифікатів, старенький «Гугл» на запит
«придбати сертифікат якості» дасть багато цікавих результатів. Поексперементуйте
з варіаціями цього запиту на різних мовах. Проте це ще не все. Представник
сіткового маркетингу обов’язково зауважить, що інші сертифікати купляються, а
отой який у нас реальний, як і те що кожного ранку сходить сонце. Аргументи
також різноманітністю не відрізняються. Виявляється, все підтверджується
дослідженнями якоїсь газети з гучною назвою. Незрозуміло, щоправда, чому
тестуванням якогось, скажімо, шведського продукту обиралася іспанська чи
італійська газета. А коли задавав питання: «Чому мені таке ж казали і ваші
конкуренти?». «Вони брешуть», - чув у відповідь. Згоден. Тільки переконаний,що,
брешуть усі про усі сертифікати, адже по-великому рахунку перевірити якість
продукції можна тільки, заплативши чималу суму за експертизу.
Наступне: всі сіткові маркетологи не люблять слова
«піраміда». Початківці ображаються, а професіонали справи наводять аналогію з
вашою роботою, де у вас є начальник або підлеглі. Та вони забувають зауважити,
що на нормальній роботі (назвемо так традиційні сфери виробництва і послуг) є
розподіл праці і обов’язків, що відсутнє у системі сітки. Це черговий
маніпулятивний трюк, аби під вагою невідповідних аргументів втягнути
співрозмовників під свою егіду.
І, практично остання теза для роздумів. У
провінційному містечку представник сітки над собою має мінімум 10-20 людей, тож
подумайте, яка реальна вартість продукції , яку вам так рекламують. Адже всі
ті10-20 людей також отримують прибуток з кожного продаж, за що, звісно, в
кінцевому рахунку платить споживач.
Слід пам’ятати : нічого, нізвідки, не береться і
нікуди не дівається. Тому думати, що вам пропонують готові гроші –це фарс! Не
обманюйте себе. Без реальної роботи – не буде віддачі. Хіба ви першовідкривачі
у продажу цієї продукції у вашому регіоні- і з десяток легковірних людей дійсно
принесуть прибуток.
Джерело: http://styknews.info/novyny/ekonomika/2013/01/30/sitkovyi-marketyng-durnyi-i-shche-durnishyi
Я возражу Вам. Все Ваши знакомые, просто хотели быстрых денег. Дело в том, что прежде чем заниматься сетевым бизнесом, нужно четко уявить для себя несколько вещей: Это бизнес, а не работа по найму, Обучаться всегда - т.к. в обучении и применении полученых знаний на практике - опыт и деньги. Третье - быть сосредоточеным на своем бизнесе, а не бегать, где травка зеленее и милиион уже завтра. А интернет позволяет работать из любой точки земного шара и строить свой бизнес с партнерами из многих стран, а не только в своем населенном пункте. И последнее - нужно любить то чем ты занимаешься и уделять этому как минимум те же 8 часов в день, а не полчаса. Тогда будет Вам счастье.
ВідповістиВидалити