Звернув увагу на те, як активізувалися рекламувальники горілчаних напоїв під час «каскаду» новорічних свят. Будь-яка горілка («своя і найкраща») на будь-який смак з екранів телевізора вітає тебе з новорічними святами і бажає тобі в наступному році… Ну, а якщо ти перебрав, не переймайся – існує панацея – «Алкозельцер». Не переймайся, навіть якщо ти зловживав їжею (перший і останній раз у цьому році в такій кількості), тобі на допомогу прийде «Мезим» - шлунку легко з ним. Зомбування і каліцтво нації продовжується під веселі танці, спів і жарти галкіних, баскових, кіркорових – «зірок» російської естради. Говорять: «Як Новий рік зустрінеш – так він і пройде». Жоден «український» канал не показав зустріч і святкування Нового року українською мовою, окрім привітання Гаранта. А скільки точиться розмов про дискримінацію і утиски…
Реклама, взагалі, малює принизливий образ українців – ненажер та пияк. У випадку з рекламою «Мезиму» показують, як тесть – «типовий хохол», примушує свого зятя, «ботаніка» зі столиці, поїдати кілограми їжі. Знаючи про збочені нахили свого тестя, зять в свою чергу запасається пігулками для зняття спазм і покращення травлення шлунку, щоб не померти від переїдання за святковим столом. Не знаю, як, хто сприймає таку рекламу, а мені здається, що, саме, через такі ролики принижують гідність українців. А чого варта реклама препарату «Медіхронал», в якій червоний чоловічок з квадратною головою після бурхливої пиятики падає ніц навколішки – чи то перед сходинками, чи то перед основою піраміди, хоча це – одне й теж саме. Що, це? Що і кого вони мали на увазі?
На мою думку, гідність українців і України в цілому, також принижують проекти на кшталт «FAMEN», коли майже оголені дівчата з вінками на головах (для кращої етнічної ідентифікації), не зрозуміло за чий кошт мандрують світом, з’являються на будь-яких протестних акціях з незрозумілими вимогами, перетворюючи їх на шоу-посміховисько. Для чого створюється такий образ української жінки? Кому потрібно щоб українська жінка, у кращому випадку, виглядала дурепою, а у гіршому – легкодоступною і аморальною?
Ця отрута без перепон і перешкод поширюється артеріями суспільства, завдаючи етнічно-генетичному фонду нації величезні моральні і матеріальні збитки. «Тиха війна» без пострілів і бомбардувань впевнено крокує, знищуючи деградоване та деморалізоване суспільство. Прикладів далеко шукати не треба, достатньо потрапити в людне місце під час святкувань. Ось, де збираються «найкращі» екземпляри дебілізованого елементу.
Під час новорічних святкувань вдалося знайти вільний час для прогулянки з племінниками (шість і три роки) у парку, поруч з «губернаторською» ялинкою. Купа народу. Таке враження, наче потрапив у величезний супермаркет під час розпродажу. Збоку здається, що все гаразд – народ відпочиває, а коли занурюєшся в цей «мурашник» то відкривається інша картина.
Ми зайшли у парк з боку пам’ятника чорнобильцям (пам’ятний комплекс є частиною паркової території парку ім. Леніна – прим. автора). Майданчик біля пам’ятника (територія комплексу) був перетворений на величезний пивний бар. Коли очі адаптувались в угарі тютюнового диму, на який можна було вішати сокиру, почали проявлятися силуети молодих людей, більшість з яких, на мій погляд, або старшого шкільного, або студентського віку. Усюди, куди не кинь оком, недопалки, порожні пляшки з-під пива та горілки, посуд одноразового використання. Ось він наочний приклад шанування і поваги до тих, хто віддав своє життя за «світле» майбутнє цієї країни і своїх «вдячних» нащадків. Глибше, у парку, натовп іще більший. Все змішалось – дорослі, діти, коні, поні, паровозики, атракціони, сувеніри. То там, то тут скупчення людей, які споживають горілчані напої, а навколо них бігають діти – їхні діти. Який приклад поведінки у громадських місцях батьки подають дітям? Невже вони не розуміють, що діти виростуть і «підуть ще далі», ніж їх батьки? Невже не можливо переглядати футбольний матч без пляшки пива, а вийти з дітьми у парк до ялинки без пляшки горілки? Ні – не можливо, бо створені і нав’язані відповідні стереотипи. Кого і від кого народять ті молоді дівчата, які у юному віці вже є пивними алкоголіками зі стажем? Можливо, вони не винні. Можливо, спрацьовує стадний інстинкт. Тоді, хто винен? Хто, збільшує свої статки за рахунок «тихого» знищення нації пропагуючи, замість здорового способу життя, вживання отрути і лікування свого кепського стану за допомогою хімічних речовин, тобто «ліків»?
Отже, нація деградує, вимирає, котиться «під відкіс», «покращуючи» сумну статистику, яка констатує жахливі ціфри, а саме:
- в останні десять років пивних алкоголіків в Україні побільшало майже вдесятеро (цьому сприяє активна реклама легких алкогольних та енергетичних напоїв);
- кількість злочинів, які скоєні людьми у стані алкогольного сп’яніння, становить приблизно 70%. При чому, вік злочинців з кожним роком стає дедалі молодшим;
- 40 тисяч українців щороку вмирають від пияцтва і близько 100 тисяч – від тютюнопаління;
- хронічний алкоголізм в 3-4 рази швидше поширюється серед тих, хто на початковій стадії вживає пиво;
- третина жителів країни страждає від хронічної втоми (відсутність здорового раціону в харчуванні і активного способу життя);
- кожен другий мешканець країни має стан, наближений до депресивного (результат відсутності стабільних доходів, стабільної роботи, подорожчання продуктів харчування та тарифів на житлово-комунальні послуги);
- зростає кількість бездітних шлюбів (результат ранніх статевих відносин, вагітності і абортів у юному віці);
- серед молоді палять 48% юнаків і 37% дівчат, вживають алкоголь 70% юнаків і 64% дівчат (результат наближеного розташування торгівельних точок з відповідним товаром біля навчальних закладів);
- близько 80% наркозалежних – це молоді люди у віці від 14 до 35 років (результат бездіяльності право охоронних органів і відсутності роз’яснювальної роботи дільничними у навчальних закладах);
- 15% молодих людей в Україні вживають «важкі» наркотики - марихуану або гашиш.
Отже, статистичні дані явно вказують на те, що на цьому «лайнері» уже давно вирує пожежа, але капітану разом з його командою до того немає жодного діла – вони зайняті розподілом відсіків, трюмів, палуб і корабельного майна. Не розуміючи, що тонутимуть на цьому ж судні разом із пасажирами, і скористатися привласненими благами – не встигнуть.
Дніпропетровськ в минулому році втратив статус міста-«мільйонника». Негативні тенденції зберігаються і набирають обертів. Тож, пройде іще років десять і на «губернаторську» ялинку доведеться звозити людей з усієї області, бо не буде кому пити і палити біля пам’ятника чорнобильцям, а це вже на той час стане традиційним.
Мільйони гривень витрачаються на рекламу отрути в той час, як на розвиток і пропагування здорового способу життя в державному бюджеті, з року в рік, видатки скорочуються. Тож, яким буде наступне покоління, неважко уявити, якщо теперішнє іде до школи з цілим «набором» хронічних захворювань.
Сергій Філіпенко
Джерело: LELEKA NEWS
Реклама, взагалі, малює принизливий образ українців – ненажер та пияк. У випадку з рекламою «Мезиму» показують, як тесть – «типовий хохол», примушує свого зятя, «ботаніка» зі столиці, поїдати кілограми їжі. Знаючи про збочені нахили свого тестя, зять в свою чергу запасається пігулками для зняття спазм і покращення травлення шлунку, щоб не померти від переїдання за святковим столом. Не знаю, як, хто сприймає таку рекламу, а мені здається, що, саме, через такі ролики принижують гідність українців. А чого варта реклама препарату «Медіхронал», в якій червоний чоловічок з квадратною головою після бурхливої пиятики падає ніц навколішки – чи то перед сходинками, чи то перед основою піраміди, хоча це – одне й теж саме. Що, це? Що і кого вони мали на увазі?
На мою думку, гідність українців і України в цілому, також принижують проекти на кшталт «FAMEN», коли майже оголені дівчата з вінками на головах (для кращої етнічної ідентифікації), не зрозуміло за чий кошт мандрують світом, з’являються на будь-яких протестних акціях з незрозумілими вимогами, перетворюючи їх на шоу-посміховисько. Для чого створюється такий образ української жінки? Кому потрібно щоб українська жінка, у кращому випадку, виглядала дурепою, а у гіршому – легкодоступною і аморальною?
Ця отрута без перепон і перешкод поширюється артеріями суспільства, завдаючи етнічно-генетичному фонду нації величезні моральні і матеріальні збитки. «Тиха війна» без пострілів і бомбардувань впевнено крокує, знищуючи деградоване та деморалізоване суспільство. Прикладів далеко шукати не треба, достатньо потрапити в людне місце під час святкувань. Ось, де збираються «найкращі» екземпляри дебілізованого елементу.
Під час новорічних святкувань вдалося знайти вільний час для прогулянки з племінниками (шість і три роки) у парку, поруч з «губернаторською» ялинкою. Купа народу. Таке враження, наче потрапив у величезний супермаркет під час розпродажу. Збоку здається, що все гаразд – народ відпочиває, а коли занурюєшся в цей «мурашник» то відкривається інша картина.
Ми зайшли у парк з боку пам’ятника чорнобильцям (пам’ятний комплекс є частиною паркової території парку ім. Леніна – прим. автора). Майданчик біля пам’ятника (територія комплексу) був перетворений на величезний пивний бар. Коли очі адаптувались в угарі тютюнового диму, на який можна було вішати сокиру, почали проявлятися силуети молодих людей, більшість з яких, на мій погляд, або старшого шкільного, або студентського віку. Усюди, куди не кинь оком, недопалки, порожні пляшки з-під пива та горілки, посуд одноразового використання. Ось він наочний приклад шанування і поваги до тих, хто віддав своє життя за «світле» майбутнє цієї країни і своїх «вдячних» нащадків. Глибше, у парку, натовп іще більший. Все змішалось – дорослі, діти, коні, поні, паровозики, атракціони, сувеніри. То там, то тут скупчення людей, які споживають горілчані напої, а навколо них бігають діти – їхні діти. Який приклад поведінки у громадських місцях батьки подають дітям? Невже вони не розуміють, що діти виростуть і «підуть ще далі», ніж їх батьки? Невже не можливо переглядати футбольний матч без пляшки пива, а вийти з дітьми у парк до ялинки без пляшки горілки? Ні – не можливо, бо створені і нав’язані відповідні стереотипи. Кого і від кого народять ті молоді дівчата, які у юному віці вже є пивними алкоголіками зі стажем? Можливо, вони не винні. Можливо, спрацьовує стадний інстинкт. Тоді, хто винен? Хто, збільшує свої статки за рахунок «тихого» знищення нації пропагуючи, замість здорового способу життя, вживання отрути і лікування свого кепського стану за допомогою хімічних речовин, тобто «ліків»?
Отже, нація деградує, вимирає, котиться «під відкіс», «покращуючи» сумну статистику, яка констатує жахливі ціфри, а саме:
- в останні десять років пивних алкоголіків в Україні побільшало майже вдесятеро (цьому сприяє активна реклама легких алкогольних та енергетичних напоїв);
- кількість злочинів, які скоєні людьми у стані алкогольного сп’яніння, становить приблизно 70%. При чому, вік злочинців з кожним роком стає дедалі молодшим;
- 40 тисяч українців щороку вмирають від пияцтва і близько 100 тисяч – від тютюнопаління;
- хронічний алкоголізм в 3-4 рази швидше поширюється серед тих, хто на початковій стадії вживає пиво;
- третина жителів країни страждає від хронічної втоми (відсутність здорового раціону в харчуванні і активного способу життя);
- кожен другий мешканець країни має стан, наближений до депресивного (результат відсутності стабільних доходів, стабільної роботи, подорожчання продуктів харчування та тарифів на житлово-комунальні послуги);
- зростає кількість бездітних шлюбів (результат ранніх статевих відносин, вагітності і абортів у юному віці);
- серед молоді палять 48% юнаків і 37% дівчат, вживають алкоголь 70% юнаків і 64% дівчат (результат наближеного розташування торгівельних точок з відповідним товаром біля навчальних закладів);
- близько 80% наркозалежних – це молоді люди у віці від 14 до 35 років (результат бездіяльності право охоронних органів і відсутності роз’яснювальної роботи дільничними у навчальних закладах);
- 15% молодих людей в Україні вживають «важкі» наркотики - марихуану або гашиш.
Отже, статистичні дані явно вказують на те, що на цьому «лайнері» уже давно вирує пожежа, але капітану разом з його командою до того немає жодного діла – вони зайняті розподілом відсіків, трюмів, палуб і корабельного майна. Не розуміючи, що тонутимуть на цьому ж судні разом із пасажирами, і скористатися привласненими благами – не встигнуть.
Дніпропетровськ в минулому році втратив статус міста-«мільйонника». Негативні тенденції зберігаються і набирають обертів. Тож, пройде іще років десять і на «губернаторську» ялинку доведеться звозити людей з усієї області, бо не буде кому пити і палити біля пам’ятника чорнобильцям, а це вже на той час стане традиційним.
Мільйони гривень витрачаються на рекламу отрути в той час, як на розвиток і пропагування здорового способу життя в державному бюджеті, з року в рік, видатки скорочуються. Тож, яким буде наступне покоління, неважко уявити, якщо теперішнє іде до школи з цілим «набором» хронічних захворювань.
Сергій Філіпенко
Джерело: LELEKA NEWS
Немає коментарів:
Дописати коментар