- Територіальним громадам сіл, селищ, міст, районів у містах належить право комунальної власності на рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, землю, природні ресурси, підприємства, установи та організації, в тому числі банки, страхові товариства, а також пенсійні фонди, частку в майні підприємств, житловий фонд, нежитлові приміщення, заклади культури, освіти, спорту, охорони здоров'я, науки, соціального обслуговування та інше майно і майнові права, рухомі та нерухомі об'єкти, визначені відповідно до закону як об'єкти права комунальної власності, а також кошти, отримані від їх відчуження. Спадщина, визнана судом відумерлою, переходить у власність територіальної громади за місцем відкриття спадщини. Стаття 60. Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” -

вівторок, 4 жовтня 2011 р.

Ми інші. Давність російського мата.

Попередня моя стаття «МИ ІНШІ. ЛАЙКА» викликана занепокоєнням від сплеску в нашому молодіжному середовищі такого ганебного явища, як «русскій мат». Тема цієї статті – вивчення за російськими джерелами витоків «русского мата» (цього важливого органічного складника «Русского міра»).

У виданій в Москві книзі письменника О.Бушкова і історика А.Буровського «Россия, которой не было - 2» А.Буровський пише наступне: В Московії 16 століття «99% людей вели спосіб життя первісної общини з усім набором первісних звичаїв… з биттям дружини батогом і порками дорослих синів; з вульгарними весільними піснями, від яких почервоніє боцман парусного флоту, і огидним пияцтвом до повної втрати самоконтролю».

«…і ніде (в російській історіографії про Лівонську війну – В.С.) не згадується, що рух армії великого князя московського супроводжувався просто фантастичними звірствами, включаючи немовлят, вирваних із лона матерів, зґвалтованих до смерті, спалених в монастирях і храмах… список можна продовжити, читаючи давні хроніки або твори Гоголя.»

І далі про опричнину, коли було знищено більше 3 тисяч князів і бояр, в більшості випадків - разом з сім’ями і холопами: «Багато речей взагалі не можна виправдати ніякими державними інтересами. Вони просто виходять за межі розуміння психічно нормальної людини. Коли боярина (Федорова. - В.С.) сажають на палю і він помирає протягом п’ятнадцяти годин, а на його очах насілуют єго мать;

…важко зрозуміти садистську гру з дружинами і дочками страчених, яких то лякали, то давали тінь надії, поступово доводячи до божевілля.»

«В Амерадині протягом 4 годин було чути крики сорока дівчат, яких московіти ґвалтували в саду».

Ці факти зафіксовані в давніх хроніках періоду Лівонської війни та опричнини.

В часи Івана 4-го «існувала, діяла, розросталась величезна спільнота, в якій садизм був звичайною побутовою нормою» (А.Б.).

Від часів нищення московітами вічевого устрою Великого Новгорода, опричнини і подальшого «собіранія зємєль», насилля було буденною справою. Звідти й бере витоки російський мат, яким вони гордяться, як «найкрутішою» в світі лайкою.

Але коли мат використовує українець? Цей різновид лайки походить від дій, які «…просто виходять за межі розуміння психічно нормальної людини» - пише в згадуваній цитаті А.Буровський. Це означає, що той, хто матюкається, несвідомо знущається над пам’яттю безвинно закатованих ґвалтуванням дівчат і жінок. Це пролог до сприйняття садизму, як норми.

І коли наші діти писклявими голосами спілкуються між собою матерним «язиком» - це жахливо. Жахливо до відчаю.

Таке самоприниження молоді - наша ганьба.

Наш український світ – не «русскій мір». Ми його нікому не нав’язуємо, але повинні берегти й плекати, бо він НАШ.

МИ ІНШІ.

І навіть інші, ніж ми теперішні.

*****

Що побажаю я собі на свято:

Стелити стежку згоди між людьми,

Шукати те, чим гордимося ми

І відкидати те, що тліну варте.

Але найбільше хочу я, повірте,

Це поклик роду мого дорогий, –

Щоби тебе, мій український світе,

Не нищили ніколи вороги.

*****

Як люблю тебе я, Рідна мово,

За твою пісенність, щирість і красу!

І твоє глибоке, чисте Слово

Незасміченим крізь роки пронесу

Лиш в тобі я душу заспокою,

Коли тяжко втомлюся життям,

Рани серця ніжністю загоїш

І даси високе напуття.

Будь же нам Зорею, Рідна Мово,

Джерелом любові і краси.

Променися вічно мудрим Словом,

Людськість в наших душах воскреси!

Володимир Степаненко.
Вірші волинського автора П.Маха
та Алли Степаненко (м.Павлоград).


http://lelekanews.blogspot.com/2011/10/blog-post_03.html?spref=fb 

Немає коментарів:

Дописати коментар