- Територіальним громадам сіл, селищ, міст, районів у містах належить право комунальної власності на рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, землю, природні ресурси, підприємства, установи та організації, в тому числі банки, страхові товариства, а також пенсійні фонди, частку в майні підприємств, житловий фонд, нежитлові приміщення, заклади культури, освіти, спорту, охорони здоров'я, науки, соціального обслуговування та інше майно і майнові права, рухомі та нерухомі об'єкти, визначені відповідно до закону як об'єкти права комунальної власності, а також кошти, отримані від їх відчуження. Спадщина, визнана судом відумерлою, переходить у власність територіальної громади за місцем відкриття спадщини. Стаття 60. Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” -

пʼятниця, 21 червня 2013 р.

У Кіровограді двоє невідомих облили журналіста зеленкою


14 червня у Кіровограді двоє невідомих облили зеленкою журналіста підсумкової програми тижня “Погляд” Кіровоградської ОДТРК Ігора В'юна. Лікарі діагностували хімічні опіки лівого ока. Про це ІМІ розповів Ігор В'юн.

Як розповів журналіст, в момент нападу він спілкувався зі своїм знайомим на центральній площі міста. Облили його зеленкою зі шприца.

“Я стояв і спілкувався з нашим стажером і тут раптом в мене зі спини щось полилося, зліва зверху. Я повернувся і рідина потрапила мені в ліве око, почався дикий біль. Я коли почав повертатися, то нападник мені ще сказав: “Це тобі за собачок”. Після цього вони (нападники - ред.) почали швидко відходити. А я пішов промивати око”, - розповів Ігор.

Після інциденту його колега викликав міліцію.

В’юн пов’язує напад зі своєю професійною журналістською діяльністю. За його словами, він займається політичною та конфліктною тематиками. Зокрема, 6 червня у нього вийшов сюжет про будівництво парковки біля місцевого дендропарку. Також він робив сюжети про борги партії УДАР перед агітаторами та бійку “свободівців” з “беркутівцями” у квітні під час захоплення церкви в Новоархангельську Кіровоградської області.

“Я пов'язую напад з журналістською діяльністю. Я висвітлюю не тільки політичні події, а й події, пов'язані зі скандалами і конфліктами. 6 червня я знімав матеріал про законність або незаконність будівництва парковки біля зелених насаджень біля дендропарку. Також ще з двома політичними силами у нас був конфлікт - УДАР і “Свобода”. УДАРом я займаюся півроку, я роблю сюжети про невиплату грошей перед агітаторами. Але більше схиляюся, що це може бути через матеріал про дендропарк”, - розповів журналіст.

Щодо фрази про собачок, яку йому закинули нападники, то В‘юн зауважив, що на КОДТРК вийшов сюжет про безпритульних собак, але він до нього ніякого відношення не має.

Також журналіст заявив, що особистих конфліктів і боргів у нього не було, тому він не пов’язує напад з особистими мотивами.

“І ще чому я не пов’язує з особистими мотивами. Тому що через годину після нападу в дендропарку о третій годині дня бачили листівки з компроматом на мене. Брудні такі листівочки і вже через півгодини вони вже була розповсюджені в моєму мікрорайоні. Я думаю, що це спланована акція”, - додав він.

Також В‘юн зауважив, що нападників ще не затримали.

Немає коментарів:

Дописати коментар