- Територіальним громадам сіл, селищ, міст, районів у містах належить право комунальної власності на рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, землю, природні ресурси, підприємства, установи та організації, в тому числі банки, страхові товариства, а також пенсійні фонди, частку в майні підприємств, житловий фонд, нежитлові приміщення, заклади культури, освіти, спорту, охорони здоров'я, науки, соціального обслуговування та інше майно і майнові права, рухомі та нерухомі об'єкти, визначені відповідно до закону як об'єкти права комунальної власності, а також кошти, отримані від їх відчуження. Спадщина, визнана судом відумерлою, переходить у власність територіальної громади за місцем відкриття спадщини. Стаття 60. Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” -

субота, 5 січня 2013 р.

На захист української освіти, людини і нації


На “вебсайті” Національного Університету “Києво-Могилянська Академія” повідомлено, що КМА звернувся судовим позовом до Окружного адміністративного суду міста Києва “із запереченням намагань Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України скасувати у Могилянці “перекресний вступ” на магістерські програми.”
 Програма Магістеріюм Академії заснована ще в 1996 році за звичаєм всього світу, що дозволяє студентові який закінчив бакалаверську програму з одної ділянки науки при здаванню вступних іспитів, приступити на студії Магістеріюм іншої спеціялізації. В Україні натомість діє “відповідність” напрямів бакалавра і магістра, тобто закінчуючи бакалавр фінансіста. можна вступати тільки на магістеріюм фінансіста. Не можна вступати на магістеріюм економічної теорії. Цей підхід “відповідності”заперечує Єдиному Європейському просторі вищої освіти.

Історія судових процесів між Академією та Міністерством керованим Дмитром Табачником не починається від цього позову. В минулому на протязі двох з половиною років Табачник намагався скасувати в Академії англійську мову як другу робочу, зневажаючи статутом Академії.

Міністер Дмитро Табачник загально відомий своєю анти-українською настановою,зухвалими виступами проти української мови, запереченням Голодомору як геноциду та очорненням героїчної боротьби ОУН-УПА. Вперше від незалежности за його міністерства почала зменшуватися кількість учнів в ураїнсько-мовних школах і клясах. Він також почав переписувати підручники історії зокрема щодо Голодомору і УПА.

Табачник отримав диплом з історії в Київському державному університеті в 1986 році. Дев’ять років по тому в 1995 році він, нібито, отримав докторський ступінь у галузі історії. Питання, яке приходить на розум, як Табачник отримав звання доктора? Це цікаво тому, що в 1994 році Табачник очолював президентську кампанію Леоніда Кучми і після обрання Кучми в 1994 році до 1996 року він служив в якості начальника штабу Кучми. Яким чином при виконанні цих надзвичайно відповідальних обов’язків Табачник «заробив» доктора історії? При кількох виступах по телебаченню дискутуючи історичні теми Табачник виявився прямо неадекватним.

Одначе, справа не тільки в історії. Табачник немає будь яких освітніх кваліфікацій впроваджувати засади освітньої політики. Тому шукати оправдання його дії в освітніх засадах чи в практиці не дасть відповіді на основні питання які на перший вигляд не мають стисло національного забарвлення: Чому Табачник всупереч цілого світу крім Росії запровадив перехід від 12-річної шкільної освіти до 11-річної? Чому Табачник виступив проти другої англійської мови в Академії? Чому Табачник намагається скасувати в академії “перехресний вступ” на магістерські програми?

Які є наслідки таких впроваджень? Якщо б Табачнику вдалося впровадити ці обмеження, це ізьолює українську освіту і її студентів сьогодні і матиме довготермінові наслідки. Щоби вийти на світовий рівень, тобто поза Україною і Росією, український студент змусить доповнити 12 рік навчання, у багатьох випадках не тільки вивчити але сертифікуватися в англійській мові та,

щойно тоді, виходити на світові вищі освітні інституції. Окрім цього, закриваються двері українським освітнім закладам для виміни студентами на міжнародному рівні бо українські заклади не паралельні з цілим світом. Засади українських інституцій підважать їх конкурентоздатність та очевидно привабливість.

Одне просте припущення політичних наслідків ізьоляції української освіти і науки це знищення генофону української нації, що поносить поважні наслідки, задавлення наукового і духовного рівня населення та тим самим задержання при владі неуків коритників як Табачника і його хресного батько Проффесора Віктора Януковича.

Для тих які мріють про нормальну Україну, інтегровану і конкурентну з Європою, КМА це авангардна інституція не тільки по висоті освіти, але також конечно потрібний “західній” освітній напрямок для надійного майбуття України. Академію треба піддержати у її змаганні та боротьбі проти Табачника. Януковича та Москви. Пожертви можна і треба складати через Фундацію Академії: Kyiv Mohyla Foundation, PO Box 4009, Chicago, Il 60646-009, www.kmfoundation.com.

Людські відмінності у вигляді, тепераменті чи навіть у здібності талантів не мають остаточного впливу на вартість людини. Одначе без сумніву освіта це основна характеристика людини яка робить одну людину більш працездатну та корисну для суспільства. Цей аксіом переноситься у мільйони рази на націю. Не випадково колонізатори завжди намагалися вдержати колоністів у примітивних відносинах. Сьогодні ворожий режим старається зробити з українців “незрячих гречкосіїв” як писав Шевченко. Представником цього режиму в Україні є сам неук Дмитро Табачник. Його найбільшим противником це свідомі та активні українські наукові та освітні інституція. Між ними передовою це Національний Університет “Києво-Могилянська Академія”.

Обовязком кожного хто турбується долею українського народу, піддержати Могилянку.

                                            5 січня 2013 Аскольд Лозинський


Немає коментарів:

Дописати коментар