Чому «знову»? Тому, що попередня моя стаття «ПЕРЕДУМОВИ ТА ШЛЯХИ ОБ'ЄДНАННЯ ПАТРІОТИЧНИХ СИЛ» на цю тему нікого не занепокоїла.
Чи може вважається, що рано? В Росії вже пізно. Окрім закону про продаж землі не менш важливо вирішити питання про фальсифікації результатів виборів. Потрібна організація випереджувальних заходів. Адже ПР і її лідер шансів законно утримати владу не мають.
Виборчі протоколи в основному фальшують безпосередньо на виборчих дільницях і по дорозі до ЦВК.
Щоб убезпечитись від фальсифікацій по дорозі до ЦВК слід добитися обов’язкової публікації в центральних офіційних газетах результатів голосування згідно з протоколами усіх окружних комісій на другий день після підрахунку. В місцевій офіційній пресі на другий день після підрахунку друкувати результати голосування згідно протоколів кожної дільничної комісії і сумарний по округу результат.
Щоб убезпечитись від фальшування на виборчих дільницях, потрібно вже зараз кожному нашому активісту зайнятись пошуком людей з високою громадянською свідомістю для участі в виборчих комісіях, а також спостерігачів; вивчати з ними закон про вибори та проводити інструктаж про способи унеможливлення фальсифікацій та про тактику поведінки при виявленні і фіксації фальсифікацій.
Найефективніший спосіб фальсифікацій здійснюється саме через формування виборчих комісій і спостерігачів із «своїх» людей.
Приймаючи участь чи то в дільничній виборчій комісії, чи то в якості спостерігача я не надавав значення тому, що дуже багато виборчих дільниць розміщуються в школах; а дільничні виборчі комісії складаються в основному з учителів цієї ж школи. Навіть якщо виборча дільниця розміщена в інших приміщеннях, то дуже часто виборчі комісії також в значній мірі складаються із вчителів і нерідко з однієї школи, або з працівників адміністративного апарату одної установи чи одного підприємства.
Знайома вчителька роз’яснила значення цього феномену.
На школу «зверху» поступає рознарядка на створення фальшивих первинних осередків партій, які будуть приймати участь в формуванні виборчих комісій, спостерігачів і агітаторів. Всі вони вже професіонали (з одним «ф») своєї справи, бо під час кожних виборів фахово працюють на ту партію на яку вкаже директор. До того ж відповідні партії фінансують свої фальшиві «осередки». Цей геніальний механізм у них відпрацьований; свої перевірені люди завжди під рукою; ними керує штатний місцевий «чечетов» – і ніякої правової підготовки.
У нас же ці питання виникають «раптом» і напередодні останніх строків; при цьому хронічна проблема з кадрами та відсутність інструкторів і часу для підготовки.
Перш за все треба працювати з учителями. Це дуже залежна від директора і інспекторів категорія працівників. В сучасній школі вчителя можна звинуватити в тому, що «не може навчити», «не тримає дисципліну в на уроках», дати йому години в класах з запущеною попередньою підготовкою або дисципліною, обмежити заробіток і просто «довбати». Слід би нам залучати вчителів у свої лави необ’явленими членами і гарантувати їм захист у разі їх переслідування.
Революція в Інтернеті має сенс, коли вона втілиться в практику. Як сказав Маркс: «Теорія стає матеріальною силою, коли оволодіває масами».
Не чекайте команди – самоорганізовуйтесь. І вже працюйте. Втрачено багато, але не все. При хорошій підготовці зможемо провести мирну революцію.
Володимир Степаненко 16.12.2011р.
ДЖЕРЕЛО: LELEKA NEWS
Чи може вважається, що рано? В Росії вже пізно. Окрім закону про продаж землі не менш важливо вирішити питання про фальсифікації результатів виборів. Потрібна організація випереджувальних заходів. Адже ПР і її лідер шансів законно утримати владу не мають.
Виборчі протоколи в основному фальшують безпосередньо на виборчих дільницях і по дорозі до ЦВК.
Щоб убезпечитись від фальсифікацій по дорозі до ЦВК слід добитися обов’язкової публікації в центральних офіційних газетах результатів голосування згідно з протоколами усіх окружних комісій на другий день після підрахунку. В місцевій офіційній пресі на другий день після підрахунку друкувати результати голосування згідно протоколів кожної дільничної комісії і сумарний по округу результат.
Щоб убезпечитись від фальшування на виборчих дільницях, потрібно вже зараз кожному нашому активісту зайнятись пошуком людей з високою громадянською свідомістю для участі в виборчих комісіях, а також спостерігачів; вивчати з ними закон про вибори та проводити інструктаж про способи унеможливлення фальсифікацій та про тактику поведінки при виявленні і фіксації фальсифікацій.
Найефективніший спосіб фальсифікацій здійснюється саме через формування виборчих комісій і спостерігачів із «своїх» людей.
Приймаючи участь чи то в дільничній виборчій комісії, чи то в якості спостерігача я не надавав значення тому, що дуже багато виборчих дільниць розміщуються в школах; а дільничні виборчі комісії складаються в основному з учителів цієї ж школи. Навіть якщо виборча дільниця розміщена в інших приміщеннях, то дуже часто виборчі комісії також в значній мірі складаються із вчителів і нерідко з однієї школи, або з працівників адміністративного апарату одної установи чи одного підприємства.
Знайома вчителька роз’яснила значення цього феномену.
На школу «зверху» поступає рознарядка на створення фальшивих первинних осередків партій, які будуть приймати участь в формуванні виборчих комісій, спостерігачів і агітаторів. Всі вони вже професіонали (з одним «ф») своєї справи, бо під час кожних виборів фахово працюють на ту партію на яку вкаже директор. До того ж відповідні партії фінансують свої фальшиві «осередки». Цей геніальний механізм у них відпрацьований; свої перевірені люди завжди під рукою; ними керує штатний місцевий «чечетов» – і ніякої правової підготовки.
У нас же ці питання виникають «раптом» і напередодні останніх строків; при цьому хронічна проблема з кадрами та відсутність інструкторів і часу для підготовки.
Перш за все треба працювати з учителями. Це дуже залежна від директора і інспекторів категорія працівників. В сучасній школі вчителя можна звинуватити в тому, що «не може навчити», «не тримає дисципліну в на уроках», дати йому години в класах з запущеною попередньою підготовкою або дисципліною, обмежити заробіток і просто «довбати». Слід би нам залучати вчителів у свої лави необ’явленими членами і гарантувати їм захист у разі їх переслідування.
Революція в Інтернеті має сенс, коли вона втілиться в практику. Як сказав Маркс: «Теорія стає матеріальною силою, коли оволодіває масами».
Не чекайте команди – самоорганізовуйтесь. І вже працюйте. Втрачено багато, але не все. При хорошій підготовці зможемо провести мирну революцію.
Володимир Степаненко 16.12.2011р.
ДЖЕРЕЛО: LELEKA NEWS
Немає коментарів:
Дописати коментар