- Територіальним громадам сіл, селищ, міст, районів у містах належить право комунальної власності на рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, землю, природні ресурси, підприємства, установи та організації, в тому числі банки, страхові товариства, а також пенсійні фонди, частку в майні підприємств, житловий фонд, нежитлові приміщення, заклади культури, освіти, спорту, охорони здоров'я, науки, соціального обслуговування та інше майно і майнові права, рухомі та нерухомі об'єкти, визначені відповідно до закону як об'єкти права комунальної власності, а також кошти, отримані від їх відчуження. Спадщина, визнана судом відумерлою, переходить у власність територіальної громади за місцем відкриття спадщини. Стаття 60. Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” -

субота, 23 липня 2011 р.

Придбаю мандат нардепа, дорого.

Виступ міністра юстиції Лавриновича 30 травня 2011 р. на ток-шоу «Свобода слова» спонукав мене до написання нової статті з циклу «Психологія абсурду».
Напередодні ток-шоу пан Лавринович виклав концепцію проекту закону про вибори депутатів Верховної Ради. При цьому він підкреслив, що проект передбачає зменшення державного фінансування виборів за рахунок перекладення частини витрат на проведення виборів на плечі кандидатів. На перший погляд, такі пропозиції можуть здатись слушними, якби вони не поділяли громадян за майновим принципом і на цій підставі суперечили вимогам 21-ї статті чинної Конституції України. Наслідком таких положень стане унеможливлення переважної більшості населення мати в парламенті своїх представників. За моїм прогнозом обрана за такими положеннями Верховна Рада може легко створити конституційну більшість, яка буде захищати інтереси не більш як 5% населення, що також призведе до порушень тої самої 21-ї статті Конституції. Додатковою вадою проекту є те, що в ньому відсутній дієвий механізм контролю за витратою кандидатом коштів, що дає йому можливість займатись підкупом виборців та членів комісій.
За оцінками різних експертів витрати кандидатів на виборах до Верховної Ради в 2012 р. можуть скласти від 5 до 10 млн. долл. США. Ці витрати будуть в 10 - 20 разів більші ніж заробітна плата депутата разом з пільгами за всю каденцію. За таких умов головним і найбільш вірогідним завданням народного депутата стане використання службового становища для повернення до власної кишені або кишень спонсорів витрачених на проведення виборів коштів та створення для себе та них пільгових умов за рахунок тих, хто його обрав. Інакше як психологією абсурду такі положення проекту закону та його вірогідні наслідки назвати неможливо. Аналіз тільки цих положень проекту, ініційованого В.Януковичем, призводить до дуже сумних висновків. Зважаючи на те, що його наведені його положення суперечать вимогам чинної Конституції і призводять до масового порушення прав громадян, який ініційований гарантом конституційних прав і свобод, громадяни України можуть легко прийти до висновку, що вони не мають гаранта своїх конституційних прав, бо в ініційований ним проект закону закладаються норми, які суперечать вимогам Конституції. Представники влади, причетні до розробки згаданого проекту, мабуть вважають українців за недоумків, що також є психологією абсурду. Для зменшення витрат на вірогідний підкуп виборців проект передбачає вилучення з бюлетеня графи «проти всіх», наслідком якого буде значне зменшення участі громадян у виборах, що ніяк не поєднується з демократичними засадами.
Зважаючи на викладені вище положення проекту закону і можливі наслідки його прийняття і застосування, він може називатись законом «Про придбання мандата депутата Верховної Зради». В такій назві здорового глузду набагато більше ніж в назві законопроекту.

Інженер та винахідник Л.Тартасюк
1 червня 2011
Опубліковано Leleka News о 16:03 Надіслати електронною поштою
Опублікувати в блозі
Опублікувати у Twitter
Опублікувати у Facebook
Опублікувати в Google Buzz

Немає коментарів:

Дописати коментар