«Сюди не йдуть заробляти гроші,
робити швидку кар’єру. Тут працюють хлопці, які хочуть, щоб на вулицях було
спокійно» (соціальна реклама МВС)
МВС направило до редакцій 14 центральних каналів відеоролик, який має
обілити репутацію «Беркуту» в очах громадськості. Як поскаржилася прес-служба
Міністерства, українці ставляться до бійців підрозділу неоднозначно, «адже
багато інформації про їхню роботу навмисно перекручується окремими політиками».
Тому було вирішено створити соціальну рекламу, що висвітлювала б роботу
беркутівців із позитивнішого боку.
Як можна впевнитися, передивившись ролик, здебільшого світлий бік
«Беркуту» полягає в тому, що, як виявляється, працюють там виключно
безкорисливі люди. «Сюди не йдуть заробляти гроші, робити швидку кар’єру, –
напружено дивлячись у камеру, розповідає завчений текст беркутівець. – Тут
працюють хлопці, які хочуть, щоб на вулицях було спокійно».
Крім того, з ролика можна дізнатися ще багато нового та цікавого.
Наприклад, що найтяжче доводиться спецназу під час громадських акцій – там, де
заборонено застосовувати силу (а дуже, мабуть, хочеться). Але головне завдання
«Беркуту», нагадує прес-служба МВС, – це затримання озброєних злочинців. «Щодня
сотні спецпризначенців, виходячи на патрулювання вулиць, ризикують життям
заради безпеки громадян», – ідеться у прес-релізі до ролика, опублікованому на
офіційному сайті Міністерства.
Для киян, які звикли бачити беркутівські патрулі переважно біля
Верховної Ради та на Хрещатику під мерією, остання новина має дійсно стати
сенсацією. Але принаймні тепер ясно, де, за версією МВС, найкриміногенніші
місця у столиці, – на противагу несправедливо оббріхуваним троєщинам і борщагівкам.
Треба гадати, це уточнення разом із підкресленням ідейної безкорисливості
беркутівців, які йдуть до спецназу «виключно за покликанням» (прес-служба МВС),
неодмінно збільшить рейтинг популярності міліції, якій, за квітневою
статистикою, довіряє аж 0,8 % українців.
Власне, до ідеї рекламувати себе, улюблених, за бюджетні гроші силовики
підключилися далеко не першими. Як писав «ПіК» раніше, Мінсоцполітики вже
застовпило собі 5 мільйонів гривень на рекламу Держслужби зайнятості. А КМДА на
чолі з Поповим до кінця року зібралася викинути ще мільйон на позитивний імідж
Києва. Тож «Беркут» – не перший і, мабуть, що не останній. У нашій країні є ще
багато установ та інституцій, де теж працюють виключно «не для того, щоб
заробляти гроші». Народу, без сумніву, вкрай не вистачає соціальної реклами про
безкорисливих працівників ДАІ, глибоко ідейних податківців і безсрібників із
пожежної інспекції та санепіднагляду. Також із нетерпінням чекаємо на ролики
про важкі будні Генпрокуратури та Конституційного Суду. Адже через навмисне
перекручування інформації в українців склалося про них таки дуже неоднозначне
враження. Тож прийшов час обілити і ці несправедливо заплямовані установи!
Сподіваємося, креативники не змусять себе довго чекати і скоро являть нам їхній
істинний лик – світлий, чистий і непорочний.
Немає коментарів:
Дописати коментар