- Територіальним громадам сіл, селищ, міст, районів у містах належить право комунальної власності на рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, землю, природні ресурси, підприємства, установи та організації, в тому числі банки, страхові товариства, а також пенсійні фонди, частку в майні підприємств, житловий фонд, нежитлові приміщення, заклади культури, освіти, спорту, охорони здоров'я, науки, соціального обслуговування та інше майно і майнові права, рухомі та нерухомі об'єкти, визначені відповідно до закону як об'єкти права комунальної власності, а також кошти, отримані від їх відчуження. Спадщина, визнана судом відумерлою, переходить у власність територіальної громади за місцем відкриття спадщини. Стаття 60. Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” -

пʼятниця, 8 листопада 2013 р.

Прощання з гітлеризмом


Необхідність у існуванні цієї заяви з’явилася через те, що у «націоналістичних» колах почало з’являтися все більше і більше маячні про нас. Даною заявою ми не тільки прощаємося з гітлеризмом, але й зі всіма буржуазними виявами націоналізму, так само як і зі всіма фетишистами з так званого націонал-соціалістичного руху.


Гітлеризм у 1933-1945 рр., неухильно вів Німеччину до катастрофи 1945 року, наслідки якої ми ніяк не можемо подолати.

Після того як Захід нав’язав Німеччині Версальський диктат у 1919 році, поряд із КПН (Комуністичною партією Німеччини), НСДАП (Націонал-соціалістична німецька робітнича партія, НСНРП) також стала націонал-революційною силою, що протистояла Версалю. Хоча в НСДАП були достойні революціонери, вони всі, з часом, покинули «рух» (Отто Штрассер, Вальтер Стеннес, Грегор Штрассер та інші), тому що НСДАП все більше перетворювалася на буржуазну партію Гітлера. Хоча, наприклад, Ернст Нікіш без сумніву розумів, що ворогом є буржуазний капіталізм Заходу, а не російський більшовизм. НСДАП вже тоді робила кроки назустріч Заходу. В результаті, після того як гітлеризм затвердився при влади, а останні революціонери, які зібралися довкола Рьома, без якого Гітлер ніколи б не прийшов до влади, були вбиті, гітлеризм намагався потоваришувати з Англією у найганебніший спосіб.  Навіть після того, як Заходу за допомогою своєї пасербиці Польщі вдалося втягнути Гітлера, немов хлопчиська, у війну, Гітлер з невеличкою клікою довкола себе намагався помиритися із Заходом. Після пакту з Росією, нашвидкоруч підписаного у 1939 році, та ж країна була атакована 22 червня 1941 року, мабуть, це найбільш нещасливий день у нашій історії. Ця «Східна кампанія» принесла невимовні страждання німецькому й російському народам. Обидві нації на тій війні пожертвували елітою своєї молоді. Захід відповів Гітлеру на всі його загравання масовим знищенням німецького населення під час бомбардувань. У всьому цьому винний Адольф Гітлер, який як лідер, головнокомандувач та рейхсканцлер одноосібно несе відповідальність за такий поворот подій.

Можливо, варто сказати ще декілька слів стосовно історичного націонал-соціалізму, який ми не вважаємо за синонім гітлеризму. У націонал-соціалізму були хороші й правильні починання, наприклад у соціальній, родинній, молодіжній і культурній політиці. Завдяки визначним здібностям свого вождя, гітлеризму частково вдалося реалізувати ці хороші ініціативи. Саме тому захоплений народ не опирався наступній сваволі гітлеризму. Яким правим був Ернст Нікіш, коли пророчив у 1932 році, що врешті-решт, буде могила, в якій зникне післявоєнне покоління молодих німців, у яке Нікіш так сильно вірив, через те, що демагог знав, як цілковито зламати їх німецьку волю до спротиву.

«Тоді залишиться виснажений, спустошений, розчарований народ, люди, які втратять всіляку надію, і у своїй втомі поставлять під сумнів сенс всього майбутнього німецького опору. А Версальський порядок стане жорсткішим, ніж був будь-коли.» (Ернст Нікіш. «Гітлер – злий фатум Німеччини»)

Для нас було потрясінням, коли ми дізналися, що «крайньо-праві» все більше й більше скочуються до культу Гітлера, котрий лише тим відрізняється від інших сект чи релігій, що вони не приносять у жертву тварин та не спалюють пахощі. Якщо хтось сьогодні все ще вважає, що Адольф Гітлер – наш фюрер та рейхсканцлер, то ми можемо лише порадити цій людині не називати всю цю нереалістичну нісенітницю політикою, а замість цього знайти якесь церковне об’єднання, в якому можна замінити реліквії та поклонятися їм – замість Ісуса Христа, Хреста, Біблії, і т.д. Адольфу Гітлеру, Свастиці й «Моїй боротьбі» («Mein Kampf»).

Це, перш за все, заклик до молодих товаришів, які все ще знаходяться у пошуку, не підкорятися догмі гітлеризму, а критично піддати його сумнівам, як це зробили ми – ті, хто одного разу вже потрапили у пастку цієї обмеженості.

Так само як і гітлеризм ми цілковито засуджуємо буржуазний націоналізм, який знову заграє з буржуазним Заходом, або ж навіть відверто закликає до союзу з ним. Ми можемо бути тільки щасливими, що існує стіна, яка розділяє Німеччину, тому що ця стіна гарантує, що все ще існують 17 мільйонів здорових німців у східній частині нашої країни, в той час як в нашій частині (на Заході) люди вимирають і духовно і емоційно.

До цих двох збочень націоналізму можна додати третє – «націонал-соціалістичний» фетишизм, пов’язаний з одностроями. Ми не бажаємо надаремно витрачати бодай якийсь час, обговорюючи це, тому що до кожного, хто прагне віднайти силу у фетиші через бажання до особистого задоволення, або ж через нестачу індивідуальності , не можна ставитися серйозно з політичної точки зору.

Таким чином, можемо відзначити те, що ці три дегенеративних різновиди націоналізму більше шкодять справжній справі, антиімперіалістичній визвольній боротьбі, аніж служать їй. Ми не сумніваємося, що у цьому русі присутні деякі позитивні революційні сили, але це не змінює нашого фундаментального його заперечення. Ми не маємо на меті повернути колесо часу назад і знову побудувати державу гітлерівського зразка. Замість цього ми воліємо вести визвольну боротьбу, що гарантує виживання нашого народу. У цій боротьбі проти американізму ми вітаємо кожного, хто, як і ми, зрозумів, що ми маємо можливість лише тоді, коли активна молодь, яка є і у лівих, і у правих колах, постане над догмами й об’єднається у визвольній боротьбі. Природно, ми також щиро вітаємо закордонних антиімперіалістів, що мешкають у ФРН, які бажають боротися разом з нами.

Врешті-решт, ми також хотіли би підкреслити, що ми не є ні «правими», ані «лівими», і ми не бажаємо зробити з Німеччини ні черговий американський штат, ані ще одну совєтську республіку. Ми не розглядаємо систему, яка підходить Росії, в якості прийнятної для нашої країни. Але ми, у жодному разі не недооцінюємо антибуржуазну й антикапіталістичну силу більшовизму, і хочемо, щоб нейтральна Німеччина жила у мирі й дружбі з Совєтською Росією.

У даній заяві ми намагалися бути об’єктивними й безпристрасними, хоча це не завжди було легко, враховуючи нашу безмежну зневагу до більшості правих.

В такому дусі – вперед до антиімперіалістичної визвольної боротьби!

Вальтер Кексель та Одфрід Гепп

30 червня 1982 року


Примітка.

Вищезазначені слова, які ви щойно прочитали, були написані не кабінетним інтелектуалом, і не прихильником «цивілізованої політичної боротьби в рамках закону». Цей маніфест є єдиним коли-небудь опублікованим програмовим документом бойової групи німецьких націонал-соціалістів. Одфрід Гепп на початку 1980-их рр. саме вчиняв вибухи на американських військових базах. Його життю присвячено книги та документальні фільми. Військово-спортивна група Гоффманна, вишкільні табори палестинців у Лівані, напади на американські військові бази, пограбування банків, життя в НДР, співпраця з Фронтом визволення Палестини тощо. Хіба що Гепп у підсумку зрадив правилам хорошого тону для завзятого бойовика – покаявся у скоєному і «рішуче став на шлях виправлення». Але у 1982році, коли був написаний даний маніфест, до цього було ще дуже далеко…

Переклав  Борисфен з російського перекладу “Національної революційної альтернативи”.


Немає коментарів:

Дописати коментар