Сторінки

середа, 23 січня 2013 р.

Коломойському не дадуть спокійно збанкрутувати



Апеляційний господарський суд Київської області прийняв до розгляду скаргу Бориспільської об’єднаної державної податкової інспекції області на рішення про початок банкрутства авіакомпанії «АероСвіт». Розгляд скарги призначено судом на 5 лютого ц.р.

Тим часом всі банківські рахунки «АероСвіту» заарештовані – постановою Управління державної виконавчої служби Головного управління юстиції у Київській області. Цим рішенням повністю заблоковані платежі, включаючи виплату заробітної плати персоналу авіакомпанії і повернення коштів пасажирам за невикористані квитки, створено загрозу поточній діяльності «АероСвіту», в тому числі здійсненню розрахунків за обслуговування рейсів, – повідомили в прес-службі авіакомпанії.

В авіакомпанії уточнили, що рахунки заарештовані в дев’яти банках на території України на виконання позову ТОВ «Транс-Аеро-Хендлінг» на загальну суму близько 5 млн. грн., а також заявили, що згадана постанова УДВС ГУЮ в Київській області суперечить українському законодавству [1].

Нагадаємо, Господарський суд Київської області 29 грудня 2012 року розпочав провадження у справі про банкрутство ПрАТ «Авіакомпанія «АероСвіт» і ввів мораторій на задоволення вимог кредиторів.

До всього іншого, глава профспілки забезпечення польотів «АероСвіту» Вадим Рачительний повідомив Forbes.ua, що авіакомпанія брала літаки в лізинг у фірм співвласника, а також допускала марнотратство при закупівлі послуг. Зокрема, два літаки Boeing 737-800 NG, взяті «АероСвітом» у лізинг в січні 2012-го, а через рік передані іншому авіаперевізнику – МАУ, належать лізинговим компаніям мільярдера Ігоря Коломойського. Фірми бізнесмена, який є співвласником «АероСвіту», також надали цьому перевізнику практично всі далекомагістральні Boeing-767 (всього в компанії – 8 таких літаків).

Голова профспілки забезпечення польотів «АероСвіту» також зазначає, що в останні роки авіаперевізник закуповував по високій вартості послуги, що може пояснювати істотне зростання його боргів. «Це, наприклад, технічне обслуговування авіапарку, забезпечення харчування на борту літаків», – уточнює Рачительний.

Forbes звернувся по роз’яснення до Ігоря Коломойського, але він не захотів прокоментувати це питання. Генеральний директор «АероСвіту» Юрій Ємельянов порекомендував звертатися в прес-службу, але там повідомили, що не володіють такою інформацією [2].

Поточна кредиторська заборгованість компанії – 4,3 млрд гривень, тоді як на кінець I півріччя 2009-го вона становить 820 млн гривень. У грудні-січні компанія скасувала 75 із 80 своїх маршрутів.

Як повідомляв Економіст, Господарський суд Донецької області порушив справу про банкрутство іншої авіакомпанії Ігоря Коломойського «Донбасаеро» (Донецьк), причому з її ініціативи. Крім того, ще одна компанія, що входила до альянсу «Українська авіаційна група», який контролюється групою Приват – «Дніпроавіа», – з 8 січня 2013 закрила продаж авіаквитків на власному сайті, а у Дніпропетровську заснована нова авіакомпанія під назвою «Авіадніпро».

Олег ДЕМЧЕНКО, оглядач

Немає коментарів:

Дописати коментар