«Гарний товар потребує реклами тільки при появі
на ринку. Масована реклама відомого товару є
засобом продати
зовсім непотрібний вам товар».
( Нельсон Макінвейн,
американський менеджер, літо 1992 р.)
Масована реклама давно відомої в Україні Партії
регіонів тільки підтверджує сказане мені американським фахівцем 20 років тому,
що стало епіграфом до сьогоднішньої статті. Принаймні 79% українців, яких ООН
вважає злиднями (такими, які живуть за межею бідності), покращення свого життя
точно не відчули, а неминуче пришвидшене погіршення його відчують невдовзі
після виборів. Відчують, якщо повірять в балачки регіоналів про їх «великі
досягнення» і знову довірять їм владу.
ДЕТАЛЬНІШЕ: LELEKA NEWS

Немає коментарів:
Дописати коментар