В своїх публікаціях на тему
узурпації влади старою «комуністичною» номенклатурою вкупі з брутальним
криміналом я стверджую, що узурпація здійснювалася шляхом послідовного
витіснення представників пересічних громадян з місцевих рад через скорочення
квот їх представництва в радах приблизно в 15 разів
На прикладі м.Павлограда: 1987р.–
360 депутатів; 1990р – 180 депутатів; 2002р. – 51 депутат; 2006р. – 51 депутат – всі за партійними списками (неконституційні);
2010р – 23 депутати мажоритарних + 23 депутати за партійними списками (неконституційні).
В 2002 році відбулися останні вибори за мажоритарною системою і в міській раді ще існувала опозиція близько 6-8 депутатів, які серйозно завадили «дерибану». Після виборів 2006р, узурпація завершилась, шлях грабежу було розчищено.
В 2002 році відбулися останні вибори за мажоритарною системою і в міській раді ще існувала опозиція близько 6-8 депутатів, які серйозно завадили «дерибану». Після виборів 2006р, узурпація завершилась, шлях грабежу було розчищено.
Скорочення чисельності
депутатів і ліквідація опозиції унеможливили контроль дій влади не тільки
зсередини, а і ззовні.
Мої пропозиції щодо встановлення
народовладдя шляхом відновлення на підставі статті 22 Конституції квоти
представництва громадян в місцевих радах на рівні, що був встановлений виборчим
законом 1987 або 1990 р наштовхнулися на шаленну критику частини патріотів.
Тому вважаю за необхідне дати додаткові аргументи на захист своєї позиції.
По- перше. Я
скрізь підкреслюю, що Громадський депутат має проживати в своєму окрузі не
менше 3-х років до обрання. Це забезпечує:
– близькість проблем округу через особисті їх переживання разом зі своїми виборцями і оперативність їх вирішення;
– повсюдність контролю за ефективністю роботи виконавчої влади і комунальної сфери;
– повсюдність контролю за станом справ в територіальній громаді (злочинцям ускладнюються обставини щодо порушення громадського порядку, наркоторгівлі, антисанітарії та інших порушеннь; унеможливлюється безконтрольне розпорядження землями, майном та бюджетом громади, бо на кожному клаптику території є громадський депутат, а всі його виборці – зацікавлені його інформатори);
По-друге. Малий розмір округу необтяжливий щодо виконання депутатських повноважень на громадських засадах.
По-третє. Достатня чисельність для утворення осередків самоврядування в мікрорайонах.
По-четверте і головне. Депутат виконує аферентні функції тобто посилає потрібні сигнали в центр підготовки проектів фахових рішень, які потім обговорюються і затверджуються Радою цих же депутатів і виконання яких потім цими ж депутатами контролюється.
– близькість проблем округу через особисті їх переживання разом зі своїми виборцями і оперативність їх вирішення;
– повсюдність контролю за ефективністю роботи виконавчої влади і комунальної сфери;
– повсюдність контролю за станом справ в територіальній громаді (злочинцям ускладнюються обставини щодо порушення громадського порядку, наркоторгівлі, антисанітарії та інших порушеннь; унеможливлюється безконтрольне розпорядження землями, майном та бюджетом громади, бо на кожному клаптику території є громадський депутат, а всі його виборці – зацікавлені його інформатори);
По-друге. Малий розмір округу необтяжливий щодо виконання депутатських повноважень на громадських засадах.
По-третє. Достатня чисельність для утворення осередків самоврядування в мікрорайонах.
По-четверте і головне. Депутат виконує аферентні функції тобто посилає потрібні сигнали в центр підготовки проектів фахових рішень, які потім обговорюються і затверджуються Радою цих же депутатів і виконання яких потім цими ж депутатами контролюється.
Таким чином, Рада громадських
депутатів винаймає фахівців до виконавчого органу, якому на підставі вивчення і
узагальнення проблем розвитку громади замовляє проект бюджету, проекти інших
рішень, приймає їх на своїх пленарних засіданнях і контролює їх виконання.
Така система несе смерть
корупції, мор злочинності і забиває осиковий кілок диктатурі.
Схожа система була
випробувана депутатами міської ради першого демократичного скликання
(1990-94рр) осередку самоврядування мікрорайону «40 років Жовтня» і
продемонструвала високу ефективність навіть при обмежених можливостях
депутатів-опозиціонерів того часу.
Володимир
Степаненко, депутат міської ради першого демократичного скликання,
член координаційної ради громадських обєднань Дніпропетровщини «ХІД».
член координаційної ради громадських обєднань Дніпропетровщини «ХІД».
Немає коментарів:
Дописати коментар