- Територіальним громадам сіл, селищ, міст, районів у містах належить право комунальної власності на рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, землю, природні ресурси, підприємства, установи та організації, в тому числі банки, страхові товариства, а також пенсійні фонди, частку в майні підприємств, житловий фонд, нежитлові приміщення, заклади культури, освіти, спорту, охорони здоров'я, науки, соціального обслуговування та інше майно і майнові права, рухомі та нерухомі об'єкти, визначені відповідно до закону як об'єкти права комунальної власності, а також кошти, отримані від їх відчуження. Спадщина, визнана судом відумерлою, переходить у власність територіальної громади за місцем відкриття спадщини. Стаття 60. Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” -

суботу, 31 грудня 2016 р.

Слова Салазара

Антоніу ді Олівейра Салазар (28.04 1889 — 27.07.1970 – видатний португальський державний діяч, засновник режиму «Нової держави». Вважався “найвеличнішим португальцем, після принца Генріха Мореплавця” за опитуванням журналу «Life». Його влада засновувалась на принципах авторитарності, корпоративізму, консерватизму і націоналізму.
«Організація Об’єднаних Націй – це безглуздя … при чому ще й шкідливе. Це ґрунт на якому зростає демагогія з купкою новоявлених країн, позбавлених всяких традицій.”

“Держава – це соціально організована нація”.
“Ніхто не повинен дякувати мені за прийняття мого тягаря [державної влади]… Я роблю це заради моєї країни, як обов’язок совісті: холодно, спокійно і довершено”.
“В день, коли я покину владу, в моїх кишенях буде тільки пил.”
«Все для нації, нічого проти нації».
«Португалія народилася в тіні Католицької церкви та віри, від самого початку вони були підвалинами формування душі нації та панівних рис характеру португальського народу.”

Немає коментарів:

Дописати коментар