- Територіальним громадам сіл, селищ, міст, районів у містах належить право комунальної власності на рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, землю, природні ресурси, підприємства, установи та організації, в тому числі банки, страхові товариства, а також пенсійні фонди, частку в майні підприємств, житловий фонд, нежитлові приміщення, заклади культури, освіти, спорту, охорони здоров'я, науки, соціального обслуговування та інше майно і майнові права, рухомі та нерухомі об'єкти, визначені відповідно до закону як об'єкти права комунальної власності, а також кошти, отримані від їх відчуження. Спадщина, визнана судом відумерлою, переходить у власність територіальної громади за місцем відкриття спадщини. Стаття 60. Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” -

вівторок, 23 лютого 2016 р.

Як відбілюють Турчинова. Класична інформаційно-психологічна операція

Вкид ретельно препарованих уривків засідання стенограми РНБОУ від 28 лютого 2014 року є очевидною і неприхованою, хоча й дуже невдалою, спробою відбілити роль Турчинова у подіях під час анексії Криму.

Насправді як Верховний Головнокомандувач, ким був на той момент Олександр Турчинов, він був зобов'язаний віддати відповідні розпорядження Головнокомандувачу Начальнику Генерального штабу - його ж креатурі Михайлу Куцину щодо застосування адекватних кроків про російських окупантів в Криму.
Але жодних розпоряджень Турчинов, очевидно під тиском Росії, так і не дав.
Друге. Жодного реального голосування за воєнний стан ні на тому засіданні, ні під час засідань ВРУ не було. Більше того, Турчинов виступав категорично проти воєнного стану аргументуючи, що "Москва нападе", "почнеться Третя світова війна" і "від нас відвернеться Захід".
Третє. Варто було б оприлюднити усю стенограму, але очевидно, що тодішній секретар РНБО Андрій Парубій не підготував проекту Указу Президента "Про введення воєнного стану" та не вніс його в порядок денний засідання, що є виключно його прерогативою.
Тому так зване голосування це риторичний прийом Турчинова, а не юридичний акт визначення позиції уповноважених осіб щодо запровадження воєнного стану.
Більше того, я як член комітету ВРУ з питань нацбезпеки ініціював відповідне рішення комітету (яке було підтримано усіма членами комітету, окрім комуніста Мартинюка) щодо необхідності введення воєнного стану. Але усі звернення комітету залишалися без відповіді Верховного Головнокомандувача.
Четверте. Нині Турчинов секретар РНБО. Нічого не заважає йому підготувати відповідний проект Указу та внести його в порядок денний засідань Радбезу та нарешті ввести в дію воєнний стан уже нинішнім Президентом - Верховним головнокомандувачем.
Тому маємо справу з класичною інформаційно-психологічною спецоперацією з метою відвернути увагу суспільства від подій в державі та відмити іміджк Турчинова, якого розглядають як наступника Яценюка на посаді прем'єр-міністра.
Ну а Б. Березу вчергове використали для прикриття. Нещодавно саме він відбілюючи прем'єр-мінстра завалив роботу депутатської комісії щодо корупції в уряді Яценюка, а тепер препарованими витягами із стенограми РНБОУ намагається порятувати рядового Турчинова.

Немає коментарів:

Дописати коментар