- Територіальним громадам сіл, селищ, міст, районів у містах належить право комунальної власності на рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, землю, природні ресурси, підприємства, установи та організації, в тому числі банки, страхові товариства, а також пенсійні фонди, частку в майні підприємств, житловий фонд, нежитлові приміщення, заклади культури, освіти, спорту, охорони здоров'я, науки, соціального обслуговування та інше майно і майнові права, рухомі та нерухомі об'єкти, визначені відповідно до закону як об'єкти права комунальної власності, а також кошти, отримані від їх відчуження. Спадщина, визнана судом відумерлою, переходить у власність територіальної громади за місцем відкриття спадщини. Стаття 60. Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” -

вівторок, 20 січня 2015 р.

Анализ проекта бюджета Днепропетровска-2015

Общественники проанализировали проект бюджета Днепропетровска-2015. Как сообщалось ранее, 28 января днепропетровские депутаты планируют рассмотреть проект городского бюджета на 2015 год. При этом общественники решили помочь горожанам и самим депутатам разобраться в столь запутанном деле.


Об этом сообщает Интернет-издание «ДНЕПР. ГЛАВНОЕ».
«Так как депутаты у нас люди занятые, и вряд ли успеют детально изучить проект бюджета Днепропетровска на 2015 год (http://goo.gl/m9yCRZ), поможем им.

В проекте бюджета заложено 94 млн. грн. так называемых “депутатских денег”, которые выделяются каждому депутату (по 783 тыс. грн.). Обычно депутаты действительно тратят их на помощь малообеспеченным, ремонт школ, больниц, подъездов на своем округе. Можете предложить в комментариях, куда депутатам направить эти деньги, а пока что мы затронем другие траты в бюджете», - пишет ОО «Громадський контроль».

Также активисты изложили собственные предложения, на чем можно сэкономить и куда перенаправить средства.

«1) Сократить виртуальные траты чиновников на ремонты кабинетов, в которых они сидят, зданий, прилегающей территории. Можно частично либо полностью исключить траты по КФК 100102(0610) (Капитальный ремонт жилищного фонда местных органов власти; заложено 68,2 млн. грн. против 54,7 млн. грн. в 2014 г.) либо сократить “Програму щодо утримання та збереження в належному технічному та санітарному стані будинків міської ради“ (11,2 млн. грн.).(http://goo.gl/IU8AcR ) На данный момент траты по программе расписаны тремя цифрами без какой-либо детализации и нормального целевого обоснования. Считаем возможным сократить финансирование программы до 2 млн. грн., а освободившиеся средства перебросить на “Програму інформатизації Дніпропетровської міської ради на 2013-2015 роки”, увеличив ее финансирование до 3 млн. грн.

2) Уменьшить автопарк чиновников и сократить расходы по «Програмі щодо утримання та забезпечення збереження в належному технічному стані автомобільного транспорту, який використовується міською радою та її виконавчими органами, та своєчасного надання автотранспортних послуг на 2012-2016 роки» с 4,85 млн. грн. до 1 млн. грн. (http://goo.gl/xQZgJW)

3) В бюджете не заложено денег на ремонт дорог (по крайней мере КФК 170703, под которым раньше классифицировались эти работы, пуст). Соответственно, все средства, сэкономленные на перечисленных выше программах, можно было бы направить на ремонт дорог. В конце концов, если дороги будут ровными, то и на ремонт чиновничьих автомобилей потратим меньше.

4) Детализировать и актуализировать траты по “Програмі реформування та розвитку житлово-комунального господарства міста Дніпропетровська на 2008 - 2015 роки” (http://goo.gl/rF5UMP). Непонятно, на какие цели пойдет финансирование.Суммы в программе на 2015 год и в проекте бюджета города отличаются на 170 млн. грн», - говорится в сообщении организации.



Немає коментарів:

Дописати коментар